gorskia 0 #1 Публикувано 16 Януари, 2010 (Редактирано) Колеги може ли според ваз да стане и ако стане ще се повиши ли мошноста Редактирано 16 Януари, 2010 от gorskia Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 16 Януари, 2010 даже е направено потърси има тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #3 Отговорено 16 Януари, 2010 даже е направено потърси има темакаде е даи адрес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 16 Януари, 2010 (Редактирано) Използвай търсачкатa на форума или потърски в GOOGLE Редактирано 16 Януари, 2010 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #5 Отговорено 16 Януари, 2010 даже е направено потърси има темакаде е даи адресКато ти гледам местоживеенето в момента CYPRUS е излишно да питаш тук В кипър май няма нетунингована Хонда.Конкретно на въпроса -да става и да ще се повиши.Ако ползваш Б18 глава ще имаш по висока степен на сгъстяване отколкото с Б16 глава.Ако ти е интересно мога да ти изброя какво аз ползвах за моята конверсия.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #6 Отговорено 16 Януари, 2010 Ето ти темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 16 Януари, 2010 даже е направено потърси има темакаде е даи адресКато ти гледам местоживеенето в момента CYPRUS е излишно да питаш тук В кипър май няма нетунингована Хонда.Конкретно на въпроса -да става и да ще се повиши.Ако ползваш Б18 глава ще имаш по висока степен на сгъстяване отколкото с Б16 глава.Ако ти е интересно мога да ти изброя какво аз ползвах за моята конверсия....какво ??????? я го обясни това за степента пак :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #8 Отговорено 16 Януари, 2010 (Редактирано) какво ??????? я го обясни това за степента пак ;) ;)Обема на горивната камера при B18 dohc vtec е по-малък от тоя на B16-ките, пък б20 е с доста плоски бутала и ако ще се кара без подмяна на буталата е хубаво поне от друго да се допринесе малко към степента на сгъстяване. п.п. Edikoisi, верно пропуснах да се уточня, на б18 тайп-р главите са като на б16. Редактирано 16 Януари, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #9 Отговорено 16 Януари, 2010 b18c1-4 да уточним Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 16 Януари, 2010 (Редактирано) точно това имах в предвид че само на два мотора 1.8 .. става с повече степен на преобладаващата част е като на б16 1 към 1 Редактирано 16 Януари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #11 Отговорено 16 Януари, 2010 b18c1-4 да уточним Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #12 Отговорено 17 Януари, 2010 Като ти гледам местоживеенето в момента CYPRUS е излишно да питаш тук В кипър май няма нетунингована Хонда.Конкретно на въпроса -да става и да ще се повиши.Ако ползваш Б18 глава ще имаш по висока степен на сгъстяване отколкото с Б16 глава.Ако ти е интересно мога да ти изброя какво аз ползвах за моята конверсия....да така е но тези които го правят взимат толкова колкото в Балгариа струва цяла кола. За пример едно турбо за интегра комплект е около 15.000 евро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #13 Отговорено 17 Януари, 2010 Колега каква е идеята на темата,да разбереш колко струва схемата или как става? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #14 Отговорено 17 Януари, 2010 Колега каква е идеята на темата,да разбереш колко струва схемата или как става?Как става и колко горе доло ще е мощноста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 17 Януари, 2010 При мен стана така:Б20Б блокБ18Ц4 главаБ20 гарнитура за главата,Б20 водна помпа и ангренажен ремъкНови водачи от главата към блока-взех ги готови (B20 Vtec pin dowels)Конверсионен кит за външна маслена магистрала към главата (за Втек-а) Vtec oil line conversion kitПо-дълги болтове за главата (от Б18Ц1/4 примерно) или ARP-та за B20VtecНа Б16 шайбата на коляновия е малко по-лекаМаховиците са почти еднакви на кг.Маслената помпа е препоръчително да е от Втек мотор.Трябва да затапиш фабричният отвор на маслената магистрала на главата-в този Oil line conversion kit има всичко необходимо.Отворите на гарнитурата през които минават водачите ще се наложи да ги разшириш,но не помня с колко.Пластмасовите капаци откъм ангренажа се преправят лекичко и по точно вътрешният и външният на главата.Това е в най общи линии забатачването.Колко коня ще излязат ти ще кажеш ако го направиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #16 Отговорено 18 Януари, 2010 ще го правя само че моита глава е Б16А VITEC има ли значение това или ще извади по малко кончета? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #17 Отговорено 18 Януари, 2010 може ли без тази външна магистрала на маслото не сафпадат ли магистралите или така има по добро смазване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #18 Отговорено 18 Януари, 2010 http://www.c-speedracing.com/howto/b20vtec/b20vtec.phpЕто малко инфо за зубрене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #19 Отговорено 18 Януари, 2010 мерси колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #20 Отговорено 18 Януари, 2010 (Редактирано) ще го правя само че моита глава е Б16А VITEC има ли значение това или ще извади по малко кончета?Пише се Vtec Блока ти е non Vtec ,демек нямаш този канал за маслото към соленоида,именно заради това е външната маслена магистрала.Стига пита за тея коне! Редактирано 18 Януари, 2010 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #21 Отговорено 18 Януари, 2010 С фабричните железа в блока не можеш да въртиш до големи RPM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #22 Отговорено 18 Януари, 2010 С фабричните железа в блока не можеш да въртиш до големи RPM за маслото разбрах .но не разбирам това RPM? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #23 Отговорено 18 Януари, 2010 но не разбирам това RPM?Revolutions Per Minute => демек обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #24 Отговорено 19 Януари, 2010 Значи сава вапрос за буталата .какви трябва да сложа че да има големи RPM? Aко остане с оригиналните няма ли да стига поне 8000rpm. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #25 Отговорено 19 Януари, 2010 Буталата сами по себе си няма как да ти дадат по високи работни обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #26 Отговорено 19 Януари, 2010 А и Б20-ката си достига макс пауъра на по-малки обороти.Ако пък толкова искаш високи обороти ще похарчиш повечко левчета за лекички биели и по- високо компресионни буталца,други лагери....Сподели къде се целиш,ще е по-лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gorskia 0 #27 Отговорено 19 Януари, 2010 б20 ми е почти нова мисля да го оставя така .Кажи за маслената помпа да оставя б20 или б16 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #28 Отговорено 20 Януари, 2010 Не става само с биели и бутала, но помагат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове