Jump to content
gorskia

Crv B20b с глава от B16a Dohc Vitec

Recommended Posts

Колеги може ли според ваз да стане и ако стане ще се повиши ли мошноста

Редактирано от gorskia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже е направено потърси има тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже е направено потърси има тема

каде е даи адрес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвай търсачкатa на форума или потърски в GOOGLE

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже е направено потърси има тема

каде е даи адрес
Като ти гледам местоживеенето в момента CYPRUS е излишно да питаш тук :) В кипър май няма нетунингована Хонда.Конкретно на въпроса -да става и да ще се повиши.Ако ползваш Б18 глава ще имаш по висока степен на сгъстяване отколкото с Б16 глава.Ако ти е интересно мога да ти изброя какво аз ползвах за моята конверсия....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже е направено потърси има тема

каде е даи адрес
Като ти гледам местоживеенето в момента CYPRUS е излишно да питаш тук :o В кипър май няма нетунингована Хонда.Конкретно на въпроса -да става и да ще се повиши.Ако ползваш Б18 глава ще имаш по висока степен на сгъстяване отколкото с Б16 глава.Ако ти е интересно мога да ти изброя какво аз ползвах за моята конверсия....
какво ??????? я го обясни това за степента пак :);):) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво ??????? я го обясни това за степента пак ;) ;) ;) ;)

Обема на горивната камера при B18 dohc vtec е по-малък от тоя на B16-ките, пък б20 е с доста плоски бутала и ако ще се кара без подмяна на буталата е хубаво поне от друго да се допринесе малко към степента на сгъстяване. ;)п.п. Edikoisi, верно пропуснах да се уточня, на б18 тайп-р главите са като на б16. :worthy: Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това имах в предвид че само на два мотора 1.8 .. става с повече степен на преобладаващата част е като на б16 1 към 1

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

b18c1-4 да уточним :D

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти гледам местоживеенето в момента CYPRUS е излишно да питаш тук :D В кипър май няма нетунингована Хонда.Конкретно на въпроса -да става и да ще се повиши.Ако ползваш Б18 глава ще имаш по висока степен на сгъстяване отколкото с Б16 глава.Ако ти е интересно мога да ти изброя какво аз ползвах за моята конверсия....

да така е но тези които го правят взимат толкова колкото в Балгариа струва цяла кола. За пример едно турбо за интегра комплект е около 15.000 евро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каква е идеята на темата,да разбереш колко струва схемата или как става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каква е идеята на темата,да разбереш колко струва схемата или как става?

Как става и колко горе доло ще е мощноста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен стана така:Б20Б блокБ18Ц4 главаБ20 гарнитура за главата,Б20 водна помпа и ангренажен ремъкНови водачи от главата към блока-взех ги готови (B20 Vtec pin dowels)Конверсионен кит за външна маслена магистрала към главата (за Втек-а) Vtec oil line conversion kitПо-дълги болтове за главата (от Б18Ц1/4 примерно) или ARP-та за B20VtecНа Б16 шайбата на коляновия е малко по-лекаМаховиците са почти еднакви на кг.Маслената помпа е препоръчително да е от Втек мотор.Трябва да затапиш фабричният отвор на маслената магистрала на главата-в този Oil line conversion kit има всичко необходимо.Отворите на гарнитурата през които минават водачите ще се наложи да ги разшириш,но не помня с колко.Пластмасовите капаци откъм ангренажа се преправят лекичко и по точно вътрешният и външният на главата.Това е в най общи линии забатачването.Колко коня ще излязат ти ще кажеш ако го направиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще го правя само че моита глава е Б16А VITEC има ли значение това или ще извади по малко кончета?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли без тази външна магистрала на маслото не сафпадат ли магистралите или така има по добро смазване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще го правя само че моита глава е Б16А VITEC има ли значение това или ще извади по малко кончета?

Пише се Vtec :( Блока ти е non Vtec ,демек нямаш този канал за маслото към соленоида,именно заради това е външната маслена магистрала.Стига пита за тея коне! Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С фабричните железа в блока не можеш да въртиш до големи RPM :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С фабричните железа в блока не можеш да въртиш до големи RPM :(

за маслото разбрах .но не разбирам това RPM?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но не разбирам това RPM?

Revolutions Per Minute => демек обороти :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи сава вапрос за буталата .какви трябва да сложа че да има големи RPM? Aко остане с оригиналните няма ли да стига поне 8000rpm.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата сами по себе си няма как да ти дадат по високи работни обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и Б20-ката си достига макс пауъра на по-малки обороти.Ако пък толкова искаш високи обороти ще похарчиш повечко левчета за лекички биели и по- високо компресионни буталца,други лагери....Сподели къде се целиш,ще е по-лесно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б20 ми е почти нова мисля да го оставя така .Кажи за маслената помпа да оставя б20 или б16 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...