Jump to content
gabara

какво ще кажете за ибейските коилоувъри?

Recommended Posts

Здравейте! При мен ситуацията е следната отпред и отзад съм със сини ебайски рег. пружини ската доста и като мина през дупка имам чувството ,че джантата ми се гъне на осем :stretcher: Някой пробвал ли е варианта сток амортисьори + рязани сток пружини на 4-та ген. сивик и какви са му впечатленията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте и аз да попитам карам сивик 6ген. хеч със жълти конита регулируеми твърдост и височина и айбах про кит но ми се струва че пружините са бая меки ако сложа ибейски койлове дали ще се промени возията към по лошо сега е поносима дори във най твърдия вариант дори със по дебелите стабилизиращи щанги се поокроти малко но пак се накланя малко из завоите -извинявам се за правописа но пиша от украински комп. има само.... и ---- :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как точно се регулира на жълтите конита височината ? или имаш предвид шайбата на която ляга чашката, че се мести по жлебовете ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе ти дадоха пример точно със жълто кони. Доста добре се е получило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от 2 години се състезавам с жълто кони и ктайски червени coilover sleeve-ове (най точното понятие) и както казва Фаундъра, така става, но конито е натегнато на МАКС защото иначе не издържа 8кг/6кг пружини. Сините са 10кг и първо с такива пробвах и мойто кони не ги одържаше по ниакакъв начин. За парите си КОНИ-то е един от най-добрите амортесьори и с жълто кони, китайските пружини стават.Според мен дори пружината да е хлабава (гайките долу и колата - смъкната) това не допринася за подскачане. Ако свърши хода на амортесьора, това е много лошо, но подскачането не е следствие от хлабавата пружина.Моля не бъркайте подскачането с друсането. Подскачането след неравност е свидетелство за изпуснал или прекалено слаб амортесьор а друсането е признак на едно от 2 неща: хипер твърда пружина или просто прекалено твърд амортесьор на свиване (както е жълтото кони).Една твърда пружина с много добър амортесьор се усеща най точно казано като "стегната" защото няма нормалното друсане или подскачане, но се усеща че колата е много твърда по реакциите и.Според мен, за фабрични амортесьори единствения наистина добър вариант е lowering springs. колкото и да не им се нрави на хората, това са пружините които могат да бъдат одържани от фабричен амортесьор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как точно се регулира на жълтите конита височината ? или имаш предвид шайбата на която ляга чашката, че се мести по жлебовете ?

ами да мърдаш си чашката отдолу на пружината но съм си направил отгоре едни подложни втулки за да компенсирам хлабината на по късата пружина добре е но е мека и като завиеш малко по рязко се накланя заради хода които копенсира от хлабавата пружина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не казваш какви са ти пружините.... но явно са меки. както ти писах на лични, ако искаш да е мека и да не се накланя единственото ти спасение е по-дебели стабилизиращи щанги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз искам колата да е сравнително нормално висока или една идея по ниска,но да е стегната да не се накланя мнага в завоя! Защото в момента колата ми е с некви обикновенни амортесиори оригнална височина май? и отзад е супер ниска и стегната,и опирам навсякъде! Значи карал съм предишната кола на стокови амортисьори и понижаващи пружини АПЕКС с 40мм и возията беше перфектна,возеше си както преди доволно,но стана доста по стабилна и залепена за пътя,но пак задираше! Та въпроса ми е сега,ако сложа оригинално окачване и такива койлове колата дали ще си остане висока и дали ще бъде по-стабилна от оригиналната пружина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно колега си чел доста м/у редовете щом питаш нещо ,на което е отговорено преди 5/6 поста!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам със айбах про кит и щангите са доста по дебели от оригиналните които даже ги нямаше :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги аз също съм със сини регулируеми пружини на сток аморт. Наистина колата подскача доста, но на хубав път не се усеща и в завойте е много стабилна от което съм много доволен :) вече близо година ги карам. Аморт. са добре за сега имах само няколко проблема като ги сваля най ниско и мина през някоя голяма дупка хода на аморт. свършваше и се удряха а мене ме болеше корем :) лично аз много си ги харесшам и за в бъдеще ще си взема и свястни аморт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При маслен амортисьор: Ако шайбата на койловъра се вдигне прекалено високо, тежестта на колата пада върху пружината. При 300 кг натоварване на колело, тя поддава примерно с 3 см, остава под напрежение, "втвърдява" се и се "скъсява". Получава се състояне, близко до изпуснали амортисьори - при допълнителна верикално приложена сила, пружината поема преди амортисьора (в първият момент практически него го "няма") и на всяка неравност резултатът е друсане.Ако койловърът се спусне прекалено надолу, ходът на амортисьора пък се скъсява - т.е. той може да поема по-малки вертикални колебания, преди да стане "винкел" - ефектът е пак друсане, но тук то вече не е предизвикано от пружината, а от липсата на достатъчен ход.При наместване в правилното положение според мен има просто по-твърда возия, но подскачането е минимум.При газовите: ефектите са още по-силни... просто трябва регулиране.Че койловърите са по-твърди, по-твърди са - затова и с тях колата е бетон (оригиналната идея е да издържат екстремни дрифтачки)... Но са си пружина като пружина, според мен. Не че амортисьорът няма значение (някои са конструирани да поддават по-бавно, други - по-бързо), но и при не-регулируемте пружини е същото:fun: Просто при "койловъра" има възможност за настройка...БТВ - Емо, покрай една Тойота миналото лято установих, че цветът не винаги е свързан съвсем с еластичността, дори при не-ибейските... преди да се сложи нещо май, задължително трабва да минава през кантарчето...

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БТВ - Емо, покрай една Тойота миналото лято установих, че цветът не винаги е свързан съвсем с еластичността, дори при не-ибейските... преди да се сложи нещо май, задължително трабва да минава през кантарчето...

ОООО цвета нищо не означава, аз просто визирам комплектите които взех от теб за да ги меря. и мога да гарантирам само за тях. Сегашните сини/червени/лилави/зелени докато някой не ги измери, вобще не е ясно с какви твърдости са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф топик и може би глупав въпрос как се мерят колко кг са пружините ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей лигльо :) отговори на човека като човек бе, а не като лукова глава :) Пружини най-лесно се мерят ако докопаш стенд за разрушаване на материали... това е една преса която мери натоварване и деформация.Просто тестът се спира преди да се разруши пружината :) стендът отчита каква е деформацията при дадено натоварване и от там идват коефициент С на пружината, примерно 8кг/мм в популярни мерни единици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лека редакция, че така изглежда като заяждане, а е просто шегичкамерната единица за еластичност на идеална пружина е N/mm, но понеже сме простовати хора, слагаме че /mm подразбира и делим на ~10 за да получи kg(тежест) от N ...т.е. пружина с тегловен показател 10кг = 100N/mm ...това ще рече, че за да свием пружината с 1мм трябват 100N или 10kg(тежест)това за идеална пружина ... т.е. такава, която трепти от 0 до безкрайност без изменение на функцията ... за съжаление или радоста такива пружини няма :) и порадуи тази причина за пружината се сваля характеристична крив, която изглежда като таблица съдържаща два параметъра : X и m ... или нещо от рода на :1мм = 8кг2мм = 16кг...100мм = 1200кг ... един вид колко кг трябват за свиване с всяка конкретна стойност ... това е наложително при пружините с неправилна форма или нелинейна характеристика, защото пружината може до средата да има един коефициент на свиване, а след това друг коренно различен ... или просто функцията й да е изцяло нелинейнаП.П. бахти колко неща изписах и забравих да напиша с какво се мери пружина :) ... има стендове с различен размер, защото пружините с различен размер исискват различен клас точност на измерването, но винаги представляват общо взето едно и също : преса, кантар, рулетка, като кантара може да е много фина везна, а рулетката микрометър :) ... ще взема да снимам един уред утре и да го пусна :) чудя се дали да не си го открадна за вкъщи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги , днеска намерих този сайт и много хубав ,, от софиа сум имам сивик купе а знаете ли в софия от куде мога да намерия тези соиловери???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lookcho, 1net - къде в софия има такъв стенд(или к'вото и да се казва), на който човек може да отиде и да му дадът точна графика на пружините?Не мисля, че ще докарам точна мярка ако седна да натоварвам пружините с по 10-20-50-100 кила и да меря, ще мога да го направя, след като съм прост програмист и не разполагам с някаква установка, която да натоварвам с определена тежест (пък и 1000кг да събера - ще правая конкуренция на мургавите ни събратя по софия :) ) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако пружината изглежда що годе линейна , можеш да пробваш с кантара вкъщи да свалиш "твоето тегло"/"свиване", но за сериозни пружини надали ще имаш успех с измерването :)иначе Емо е човека, който може да те упъти къде в меито предлагат такава услуга ... другия вариант е - отиваш в сграда "В" на ФзФ и на първия етаж по коридора в ляво е пресата .... трябват ти 3-ма хамали да я изнесат и един да забавлява охраната :) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да съдействам с измерването. Правя го при един преподавател от катедрата в която бях срещу символична сума.Пробата със стъпване на пружината за съжаление е доста грешна.... грешката е около 30-40%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е те грешката на кантара, грешката на рулетката и грешката на окомера като се съберат и се получава там някъде з а10кг пружини ... за 3кг може и да падне на 10% , защото ще я свиеш повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а грешката от олюляващият се човек който е стъпил на пружината колко е :lol:измислих си горната цифра защото се опитах да измеря 10кг пружина така и излезе около 13 :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва ти кантар, дъска , рулетка , 3-ма души слагаш пружината на кантара и дъската отгоре, двамата натискат пружината с дъската до достигане на за простота да кажем 100кг, а човека с рулетката мери дължината :lol:може и:двамата натискат дуската, докато опре в пручка еталон, изправена до пружината, но на земята , а мерача гледа колко показва кантара ... сметките ги оставям за домашно :lol:правят се 100 измервания за набиране на статистика и изчистване на статистическата грешка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...