didosan 0 #1 Публикувано 8 Януари, 2010 (Редактирано) Колата неще да пали...(civic)Преди 3 дена ми свърши газта и се прибрах на бензин ..Днес се качвам с мисълта да се кача и да си сипя газчица ...Да ама не качвам се и неще да пали .Вечерта бащата ме дръпна запалих (бензин има 15л.) отидох сипах газ да ама пак нещя да запали пак ме дръпна и пак запали (акумолатора е нов ток много )И напаркинга тази вечер проверихме свещите .Оказа се че не стига ток до тях.Предполагам че е от ключа някъде не прави контакт ...Бащата е имал същия проблем с фиата...Помогнете какво предполагате че е.Газовата е пълен ижекцион .Има аларма която блокира запалването алармата работи и понеже се ядосах и предполагах че е от там и резнах един кабел който човека дето ми я постави каза че при проблем мога да го резна и да си я сапаля ... Редактирано 8 Януари, 2010 от didosan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #2 Отговорено 8 Януари, 2010 (Редактирано) Колега,не разбрам как сте запалили колата с дърпане щом не достига ток до сшещите? Редактирано 8 Януари, 2010 от ocean Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Белов 0 #3 Отговорено 8 Януари, 2010 Сигурен ли си,че няма ток до свещите,колата винаги пали на бензин и след определени обороти обръща на гас ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosan 0 #4 Отговорено 8 Януари, 2010 Да след 1500 обурота обръща на газ.А за свещите е странно да .Пробвах извадих нова свещ (имам резерни) сложих я в кабелите и не дава при запалване никва искра съпото с още 1 кабел пробвах и с друга свещ.След като запали закарах я на паркинга загасих я и след 2-3 сек я запалих отново без проблем но уви на следващия път не стана . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #5 Отговорено 9 Януари, 2010 Един от ной-капризните компоненти при хонда е.........б....а! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosan 0 #6 Отговорено 9 Януари, 2010 Е ... Кой е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 9 Януари, 2010 Бобина и такива експерименти не си прави щото това не е лада или москвич веднага горят бобините и комутаторите в делкото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Scholes 0 #8 Отговорено 6 Декември, 2012 Здравейте, някой дали може да даде съвет (знам, че е много трудно да се каже без да се види). Значи колата ми не пали. Преди два дни, вечерта я запалих да поработи 10ина минути (никога за 2 години не ми е правила проблем с паленето и акумулатора), след тия 10 мин я угасих да и отворих капака да си сипя течност за чистачки. След като затворих капака колата не палеше и се чува един странен звук като продължително кликане (не като на изтощен акумулатор). Таблото си свети като се показват лампичките за акумулатора и маслото. На дърпане колата пали, но като я угася не запалва отново. Може би съм барнал някой датчик без да искам като отварях капака или пък понеже валеше сняг да не би да е намокрено нещо, което не трябва, но клемите и акумулатора не съм пипал. Има ли някой идея какво съм прецакал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #9 Отговорено 7 Декември, 2012 Отвий си клемите на акумулатора и ги почисти.После ако имаш медна смазка ги намажи тънко.Ако нямаш с обикновена грес.Ако пак ти прави същия проблем търси хлабави маси,но по вероятное да са клемите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове