Jump to content
Любча

проблем след смяна на всмукателен колектор от д16з6

Recommended Posts

Колата е сивик 6 ген. англичанка д14а8 .Днес след смяна на всмукателя не държи обороти на празен ход и изгасва.Почистихме дросела,но пак същото.Като дръпна двете маркучета за вакума и засмуче въздух почва да държи обороти и светва лампата че има проблем с електрониката.Иначе като карам на скорост варви като луда и няма проблем.Мисля че проблема може да е от бензиновата реика,защото гледам че тази на д16 е различна от на д14.Някои ако има идеи да пише.Утре ще сменяме реиката да видим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не взима въздух, или от клапана за празните обороти или от болта за регулиране на празните (с изключен EACV), но мисля че и напълно да е затворен, пак трябва EACV-то да подава достатъчно въздух.Когато е студена държи ли празни обороти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от твоята кола трябва да остане всичко освен смукателя . това включва дросела рейката инжекторите и всички ел.частитогава ще работи нормално.. провери да няма изведен вакум това също е вазможност .ти реално не сменяш нищо освен диаметара и пътищята на въздуха които постъпва в двигателят . нещата които мерят колко и какъв въздух постапва , трябва да останат същите иначе ще имаш проблем както сега.. моторчетата на празния ход са савсем различни и едното неможе да замести друготокакто написах и в другата тема ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и как точно бензиновата рейка ще е от значени в случая ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всмукателя го взех заедно с реиката и когато го сложих тогава забелязах че реиките са различни имат различни клапани мисля че от там е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко от моята кола е останало освен всмукателя и реиката така че явно е от реиката благодаря за бързите отговори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменихме реикта пак същото гледам че майстора ми е запушил 2 дупки на колектора едната е за iacv а другата на 10 см в страни не знам за какво е да не би от там да е проблема защото мисля че трябва да се запуше само на iacv някои ако знае да пише иначе жутре свалям колектора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимков материал би помогнал много на въпросите.И ако нямаш IACV, кои ти регулира празните обороти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменихме реикта пак същото

:angry: Не може да бъде. то оставаше и да се оправи .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тук , какво влиза, че маистора го е запушил?

От колектора Д16 З6, съм взел само тялото, без датчици и сензори, може ли да е заради тях?

http://www.imagebam.com/image/17da6563022758 [/ IMG]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това трябва да е термометъра за входящия въздух, не съм сигурен кво общо има със празния ход. Не съм сигурен на твоят автомобил как му се регулират оборотите, но на този колектор дупката за иацв-то е затисната, щот д14а3/а4 са със съвсем друг контрол на празния ход, което моторче се намира на самият дросел. Твоят дросел ако няма такава екстра си намери иацв и го подвържи на мястото на оназ плочка със силикона под нея. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, на мен ми изглежда различен от на Z6 колектор, или е някаква друга/нова модификация :angry:Моя грешка, обърках го със на B16 :angry:Но да, това е сензор за температура на всмукателя, и много грубо ти е затворил IACV-ро :angry:Твоя дросел ли си си ползвал? Да не би някои въздушен канал да не съвпада спрямо колектора?Между другото намерих страничка с подобен суап, може да ти е полезен. http://www.dodo-upgrades.nl/imswapd14a34.htm

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кой постоянно ми трие постовете но не е на добро. Написах по рано че проблема ти сигурно идва от дросела на 99%. Вземи дросел от колега и пробвай. Дросела трябва да е твоя и сменяш макарата и се прецаква (незнам защо просто се прецаква), при мене стана същото и един колега даде негов дросел за проба и всичко беше ток, поръчах на старо и тръгна. Прочети преди да бъде истрито, трябва да пиша глупости че да не го трият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:angry: Никой не ти е трил мнението нарочно.Колегата е пуснал две теми с еднакви заглавия(цъкнал е двойно като е публикувал).Едната тема е заминала в коша - явно мнението ти е било там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от дросела защото не съм сменял макара на английските сивици пасва точно пък и го чистихме заедно моторчето за празен ход мисля че майстора е сбъркал нещо както казах е запушил е два отвора а мисля че трябва да запуши само този за иацв клапана другото което може да е да трябва да сложа и температурен датчик отд16з6 вчера не забелязах но днес видях че играят оборотите и на скорост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш датчик за температурата е нормално, защото постъпват различни стойности, дано не ти е срязал жиците. Може да го сложиш и на тръбата преди дросела-върши работа. Може да сложиш и датчик от Д14 и жиците няма значение коя къде вързваш. И не пускай 2 теми че се газирах напразно, испуших цяла цигара заради теб. Поздрави.

Редактирано от doctor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги значи този втори отвор които е запушен е за датчик за температурата мога ли да сложа моят датчик от д14 там и нещата да се оправят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото майстора каза че като извадел датчика за темп колата засмуквала въздух и се оправяли оборотите но светвала лампата че има проблем с електрониката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги значи този втори отвор които е запушен е за датчик за температурата мога ли да сложа моят датчик от д14 там и нещата да се оправят

Относно тоя въпрос - 2 болчета и си в джаза, но ме съмнява от този датчик чак да няма ниски и да гасне? :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече ми писна и утре май ще връщам стария колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:angry: колега , смени си майстора. ако е срязал кабелите на IAT ще свети чека .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то не само няма ниски ами и ако не подавам газ и съм на скорост играят оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и друго колата пуши черно и като че не изгаря бензина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, направо пални тая англичанка и затичай до Габрово, колегата над теб с поглед ше ти стабилизира оборотите. :lol: Че Враца ти е далечко ... :angry:п.п. Ами майстора "като извадел датчика за темп колата засмуквала въздух и се оправяли оборотите" на колко са се оправяли ? 4-5000 ? Ако се има предвид под "извадил" датчика от колектора /аз преди време се занимавах с един рекс, той така имаше една вакуумна утечка - едно маркуче с размер на това, към което се лови горивния регулатор се беше поизвадило и колата държеше 3500 на празен ход, пък тая дупка от IAT-а като зейне ... :angry:/.Ако го извади от буксата само няма как да засмуче въздух? :angry:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а досега съм нямал никакви проблеми от 3 год я карам перфектно е поддържана маслото винаги е било пълна синтетика а като смених колектора се побърка нещо не сглобено както трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само се притеснявам ако сложа стария колектор да не е пак така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не сглобено както трябва

И на мен така ми се струва :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това открих в полезни технически теми колега обяснява какво е използвал за същия суап -'' Колектор d16z6 /може и d16y8/ с сензор TA /temperature air/ . Ако все пак намерите и с останалото оборудване няма да е лошо ... макар ,че не се ползва в случая.''На моя колектор д16 з6 липсва такъв сензор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

teror1sta утре като върна стария колектор ако пак е така май ще идвам при теб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само един джокер ще ти дам (пък ти ако искаш го имай в предвид): колектора няма нищо общо с проблема ти ! Ако всичко е както трябва няма значение какъв е колектора. Той служи да минава въздуха от там и да се закрепят някои джаджи на него. Все тая да ли колектора е от з6, з8 или е някакъв сглобяван в час по трудово ако щеш. Всичко останало ако е закачено както трябва проблеми не трябва да имаш !

 

п.п. компа ако е баран (а той не е) ивентуално и той би бил причина .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно не закачено както трябва утре ще върна стария колектор поне и аз мога да си го свържа и дано всичко е наред а по нататък като имам време някои по разбиращ от мен и от майстора ще го сложи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре в 14 часа ела в Алеко да ти оправим проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега къде е това Алеко да дойда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Габрово е питай всеки го знае КИНО АЛЕКО.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е отстранен колеги по-късно ще пиша как

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моя фабричен колектор д14а8 има една вдлъбнатина на едната страна където контактуват дросела гарнитурата и всмукатела точно от там температурния датчик има връзка с въздуха в колектора а когато сложихме новия всмукател там няма вдлъбнатина и реално не достига въздух до датчика изпилихме на това място както е на фабричния колектор и работата заспа само да отбележа че колата за 2 та дена когато колата не беше наред заради датчика изгори 10 л бензин като е карана 15 км и е работила на празен ход 1ч луда работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има една приказка " Три пъти мери,веднъж режи" . На мене познати ми се смеят като тръгна да правя нещо ,че съм разпитвал по 1 месец как се правело и чета из форумите като ненормален,ама най-мразя да направя нещо необмислено и да си прецакам колата сам,тогава най-много боли. За другия път ще знаеш вече! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

досега този суап на англичанка не съм виждал някой да го прави а само на японките при тях колектора фабричния е различен явно и датчика е на друго място и за това не съм знаел добре че днес 1 час гледах двата колектора дросела гарнитурата всички датчици и накрая го забелязах иначе щях да връщам стария колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...