Jump to content
пламен1

Въпрос към газаджиите

Recommended Posts

Откакто колата ми е купена я карам със спортен въздушен филтър/забелязвам много бавно се цапа/ако си сложа стария обикновен ,какви ще са последиците при това че карам на газ?смисъл тягата ще се вдигне ли ще падне ли,разхода? това онова изобщо предимства и недостатъци , любопитно ми е :( поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не си мислиш че има няква фаида от тоя спортен филър...Разликата е че може би може и да ти падне малко разхода с оригиналния филтър и че колата ти няма да се дави като и дадеш газ!!!Тва ше е разликата! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще трябва да ходиш сигурно на газаджия да ти настрой сместа че сигурно с оригиналния ще обеднее и колата няма да върви. Нищо добро няма да стане.Ще почнеш да даваш пари за въздушни филтри че те май доста бързо се запушват, малка площ имат аз го сменям на 4-6 хиляди че на газта се отразява повече от колкото на бензин.Ако някой ми подари спортен въздушен филтър ще го сложа само защото ще спестя малко пари :(

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо от тук казаното не е верно. Тва че колата ти нямало да се дави........искаш да кажеш колега че с с спортния филтър колата му се дави. Обедняване на сместа също няма да стане а точно обратното ще имаш обогатяване защото обикновения филтър е с по малко въздушна пропускливост за разлика от спортния. Все пак тва е идеята на спортния да пропуска повече въздух и от там повече гориво за изгарянето му и повече мощност уж, ама тва не е фактор които ще усетите след монтаж на спортен филтър, внушение че върви повече -да, породено от по различния звук на мотора.Колега всичко зависи с каква газова си ако си с газова първо поколение, разбираи тая с кранчетата които регулират сместа при нея така и така настроиката е супер относително понятие и квито и филтри и промени да правиш по въздуховода винаги се нуждае нова настроика на газта. Дори самата експлоатация на обикновения филтър и постепеното му запушване води с времето до обогатяване на сместа. За това хората съветват на газ да си сменяш въздушния на 5х.км за да се избегнат големи промени в настроиката на газта. Не са редки случаи след настроика на газта и по късна смяна на въздушния филтър колата да вземе да губи обороти и да гасне. Това поколение газови са наи безпроблемни но и наи не скопосани един газов котлон е по съвършен :angry: Ако си с газова второ поколение разбира с газ контрол тогава моиш да си правиш квото си искаш и да смениш филтъра и да не го смениш и да го махнеш ако щеш колата или по точно газоватаа е длъжна да си държи обороти и нормална горивна смес. Ако си с газова 3- то поколение или така натречения ГИ тогава пък хептен немаш ядове да си менкаш сутрин обед вечер филтри и тем подобни. Она си знае всичко :) Така че сподели с каква газова си. А.... и да ти кажа за протокола -не съм газаджия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монте приказки бяха за газова първо поколение понеже е най вероятно щом е с D15B2 но ако има ламбда контрол нещата са други и колегата по горе ги е описал добре, силно се съмнявам се да има газов инжекцион(знам че е възможно и на моноинжекция?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано поне е с газ контрол но ако е слагана тука едва ли :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С обикновена газова сам /1-во поколение/ а газов инжекцион не може да се постави на споменатия двигател...... темата я пускам заради един маистор газаджия които ми каза,че ако си сложа оригиналния филтър колата щяла да върви повече,но и да гори повече... че незнам колко е вярно това ..... все си мисля че колата може да работи по равномерно на газ отколкото сега... но все пак съм си доволен :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имало начин да се постави Газов инжекцион но предполагам че се правят и някой промени по двигателя :yes: в сток вариант и аз не виждам възможност.Ако искаш да си подобриш газовата уредба, намери си ламбда контрол може и на старо и излиза доста по евтино че иначе не си струва малкото подобрение което ще усетиш но за целта трябва задължително да имаш здрава ламбда сонда но за съжаление до колкото съм чувал ламбда сондата на този дввигател е малко странна(може и да бъркам :yes: ) и също можеш да си сложиш.До колкото знам оптималната смес която би ти осигурила ламбда контрола ще намали количеството останал кислород пък което намаля температурата на изгорелите газове което е добре за ламбда сондата и клапаните. Ако бъркам ще съм благодарен ако ме поправите.Аз съм врътнал делкото и слагам 100 октанов бензин знам че ъгъла на запалване трябва да се мести динамично но все пак и това статично преместване ми осигури малко по малък разход. Интересно е че съм завъртял делкото до край а аванса не ми чука :) така ли трябва да бъде както ми казва един приятел че преместването на ъгъла всъщност е много малко и може би при витеците се усеща защото там ъгъла на запалване и без това е близо до максимално възможната граница.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...