B7_ 56 #1 Публикувано 7 Януари, 2010 (Редактирано) Днеска реших да видя дали имам грешки ж компа следжах инструкциите от тук оказа се че по голяма букса небеше вкарана (някои може ли да ми каже за какво е тя) вкарах я на мястото и дадох на късо с кламер както пише след това давам на контакт И..... чека почна да ми свети постоянно СРС-а и тои не огасна но наи интересното беше че АБС-ми мигаше все едно че е чек първо 7-пъти а после 9-пъти нормално ли е? Мерси предварителноП.С. : Сега то гледам броя на грешките и реално ми мигаше 6 бавно и 1 барзо а втория път мисля че беше седем бавни и 2 бързи? немога да си го преведа какво точно означава това...? Редактирано 7 Януари, 2010 от B7_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 7 Януари, 2010 (Редактирано) ще ти отговоря на половина, защото не успях да хвана спатиите .... кое , къде и как това дето не била вкарана буксата (трипиновата)- това е чисто и просто едно гнездо да седят буксите в него и толкова. Не забеляза ли че няма изходи и т.н. Няма значение дали са вкарани или не. А за грешките май е най-добре да направиш едно клипче Редактирано 7 Януари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #3 Отговорено 7 Януари, 2010 Не бях готов за такова нещо но ще направя едно наистина някои да ми каже точно но защо АБС а не Чека? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 7 Януари, 2010 Защото ABS грешките се проверяват по същия начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #5 Отговорено 7 Януари, 2010 Значи ли това че това са грешки на абс-а? или просто тои си мига? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 7 Януари, 2010 Просто той си мига, защото има грешки на АBS-a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #7 Отговорено 7 Януари, 2010 ще гледам да направя клипче да видите и някои ако има отг да кайе :П Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #8 Отговорено 10 Януари, 2010 Направих клипче сега ако някои може да ми каже какви са грешките мерси Tyk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 10 Януари, 2010 колата НЕ трябва да се пали щом си окъсил пиновете. и тоя чек защо не гасне ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 10 Януари, 2010 54 - Relay - inoperative61 - Supplay voltage low Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo_Iliev 5 #11 Отговорено 10 Януари, 2010 (Редактирано) 54: 96-98 Civic97-98 CRV CKF Sensor (Crankshaft Speed Fluctuation) defective circuit or unplugged / defective sensor94+ Integra 61: 96-98 Civic97-98 CRV Oxygen Sensor, Heated - Sensor 1 (Primary) high voltage, low voltage, or slow respon96-98 Prelude94+ Integra Редактирано 10 Януари, 2010 от Ivaylo_Iliev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #12 Отговорено 10 Януари, 2010 (Редактирано) Колеги странно и аз имам грешка 54 обаче в FastJapCars е 54:96-98 Civic97-98 CRV CKF Sensor (Crankshaft Speed Fluctuation) defective circuit or unplugged / defective sensor94+ Integraкакто е написал колегата по-горе а в Autodata е:54: Engine speed fluctuation sensor - Wiring, engine speed fluctuation sensor , ECMна кое да вярвам и евентуално решение. Видях колеги, които маи са сменяли делко за да се оправят.Дори да откача акумулатор или бушончето (back up 7.5A) грешката си стои или по скоро като запаля и веднага пак си светва чека, а и докато свети той не ми работи в-тек-а, което сигурно е нормално.Ако някои може да помогне Редактирано 10 Януари, 2010 от manch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 10 Януари, 2010 преди да пишете глупости прочетете за какво се разказва в темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #14 Отговорено 11 Януари, 2010 Някои да пусне поне 1 превод на тези грешки че нещо немога да го докарам от кам смисъл teror1sta Казаха ми че чека по принцип трябва да свети когато е запалена колата когато е дадено на късо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #15 Отговорено 11 Януари, 2010 Чека се проверява само на контакт, без да е запален двигателя!Терорста ти е дал верните грешки за ABS, останалите са ти дали грешки за ECU каквито ти нямаш.Сървис мануал-а върши чудеса когато се чете.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове