Jump to content
Guest r2d2

Плочка за АГУ

Recommended Posts

Guest r2d2

Зна4и притеснява ме факта 4е пло4ката на АГУто ми май ми спъва колата поради диаметъра който не сам го мерил но е сигурно е към 35-40 мм.Ако я разширя дали 6те съсздава необходимия вакуум да дърпа газта. То пререгулиране 100% ште трябва но дали въобще ще може да работи или трябва да пипна малко и налягането на изпаритела(което 6те е игра4ка и баш не ми се прави). Трябва да го направя 6тото и втек трябва да се включва от време на време. :hondarulez: Ако има някой с някакви идеи и наблюдения да заповяда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

ако все пак я поотпуснеш - плочката де, мойш да и направиш нава настройка на изпарителя, но със сигурност ще ти вдигне разхода на газ. има един вариант, който го изобретих на една 626. та кво измислих, за да не бърка работата на бензин, плочката я напраихме дори с по-голям размер от отвора на дросела, но сложих бленда на входа на въздишния филтър. кво преставлява тая бленда - намерих една драселова клапа от незнам ква кола беше ама пасна перфектно, след което я монтирах на входа на възд. филтър и от външния край и напраих лостава система с една машинка за централно заключване от 5 лв. като включиш на газ тя задейства блендата като затваря отвора на каквото положение си я регулирал, а кат минеш на бензин се отваря напълно и по тоз начин се икономисва разхода на газ и не влияе на въздуха на бензин :hondarulez: много дълго се изказах, ама кво да праия кат ми се говори - опаааа / пише/ :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Зна4и притеснява ме факта 4е пло4ката на АГУто ми май ми спъва колата поради диаметъра който не сам го мерил но е сигурно е към 35-40 мм.

Ако я разширя дали 6те съсздава необходимия вакуум да дърпа газта. То пререгулиране 100% ште трябва но дали въобще ще може да работи или трябва да пипна малко и налягането на изпаритела(което 6те е игра4ка и баш не ми се прави). Трябва да го направя 6тото и втек трябва да се включва от време на време. :hondarulez:

 

Ако има някой с някакви идеи и наблюдения да заповяда.

<{POST_SNAPBACK}>

Препятствиятя по въздушния тракт намаляват волуметричната ефективност на мотора (способността му да тегли въздух). Вкарването на достатъчно бензин (или газ) не е проблем. Ако увеличиш вакуума ще имаш точно обратния ефект - по малко въздух и по големи "pumping losses".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

Ми аз карам прелюд с газ и да ти кажа с обикновенно изпарител4е съм не е газова инжекция! само 4е моито е тартарини газовото и с доста по голям изпарител съм! зна4и аз като карам с пло4ката колата е мн спаната говоря за драг! не за градско каране моита е адски мнооо намалена незнам колко е но е ужас за вс друго без драг сум си ок но за драг я махам пробвах и да я махна и да карам на газ но проблемо 8500рпм на 5та незнам как ти зву4и ама си дарпа и на ниски дросела кат отваря си го засмуква така 4е нможе и без пло4ка но ще ти гори мнооооооооооооооооооооо за др проблеми нямаш! аз съм карал другите ми коли преди време без пло4ки 4е ме дразнеха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GHOST

според мен е голем грях да сложиш на такава кола газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Има ли шанс плочката да замръзне и да не пуска достатъчно газ на карборатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

да - таз сутрин ми замръзнаха и двата карба и изпарителя и парното - кат си измерих антифриза ми показа -5 , значи е било поне - 10/12 таз нощ :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11

Има ли шанс плочката да замръзне и да не пуска достатъчно газ на карборатора?

<{POST_SNAPBACK}>

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Има ли шанс плочката да замръзне и да не пуска достатъчно газ на карборатора?

<{POST_SNAPBACK}>

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

<{POST_SNAPBACK}>

при работна температура на двигателя 60-70градуса...... :P:P:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ни6то няма да ви замразне бе хора от де 6е замразне 4е нали се изпарява в изпарителя! а сутрин в мноо студено време ако не се погреее колата на бензин може да замразне изпарителя затва се кара малко на бензин колата или се полижа с гореща вода изп. и после караш и пееш.незнам дали е грях да се сложи газ но спокоино мога да бия некоя вектра калибра 115кс и да го из4акам на финала като карам на газ хем на газ колата е с пло4ка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o©

.........има един вариант, който го изобретих на една 626. та кво измислих, за да не бърка работата на бензин, плочката я напраихме дори с по-голям размер от отвора на дросела, но сложих бленда на входа на въздишния филтър. кво преставлява тая бленда - намерих една драселова клапа от незнам ква кола беше ама пасна перфектно, след което я монтирах на входа на възд. филтър и от външния край и напраих лостава система с една машинка за централно заключване от 5 лв. като включиш на газ тя задейства блендата като затваря отвора на каквото положение си я регулирал, а кат минеш на бензин се отваря напълно и по тоз начин се икономисва разхода на газ и не влияе на въздуха на бензин...........

А и бензиновата система си е като на всяка друга D15B2-ка, голем кеф

а аз досега си мислех де*а и АГУ-то само ме спъва, а то к'во излезе

 

 

Вижте какво видях онзи ден и то не аз ами мой колега и като имате впредвид,

че вече съм си карал колата над 20 000 км и редовно си проверявам течностите

в смисъл че си дигам редовно капака ама като неразбирам от АГУ, колата така

я купих незнам к'во е що е ама върви на пушка, да чукна на дърво де

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

P.S. Отдясно на първата снимка се виждат

едни транзистори на които пише "Сделано в СССР" ;);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А и бензиновата система си е като на всяка друга D15B2-ка, голем кеф

а аз досега си мислех де*а и АГУ-то само ме спъва, а то к'во излезе

 

 

Вижте какво видях онзи ден и то не аз ами мой колега и като имате впредвид,

че вече съм си карал колата над 20 000 км и редовно си проверявам течностите

в смисъл че си дигам редовно капака ама като неразбирам от АГУ, колата така

я купих незнам к'во е що е ама върви на пушка, да чукна на дърво де

 

P.S. Отдясно на първата снимка се виждат

едни транзистори на които пише "Сделано в СССР" :P:P:P:P

 

Абе аз транзистори на снимката неможах да видя.

Да не говориш за двете релета отстрани. Те ти изключват дюзите като си на газ и на тях се връзват съпротивленията които емулират, че дюзата е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичове и аз имам проблем с газовата. Когато е на газ - колата е много тромава и в някое стръмно направо ще ме прескочат. Четох във форума за смяна на някаква плочка като се слага друга с по-голям отвор. Имали нещо такова или да търся другаде причината? Попринцип имам чувството, че хондичката е спъната. Ходих на диагностики и т.н. и всичко си е ок. Направо започвам да се разочаровам :cool: . Моля ви помогнете ми да я направя стрела :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я някой да ми каже за какво точно служи тая плочка и за какво подяволите ми е скоба в която влизат два еднакви маркуча с газ от едно и също място ? ... разказвайте че полудявам това е толко ва дебело че тръбата за въздуха се сгъва по чупките :)

Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


A какво би станало ако както си бачка на бензин и пусна малко газ :)

Един вид NOS - система а ;);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Абе пичове и аз имам проблем с газовата. Когато е на газ - колата е много тромава и в някое стръмно направо ще ме прескочат. Четох във форума за смяна на някаква плочка като се слага друга с по-голям отвор. Имали нещо такова или да търся другаде причината? Попринцип имам чувството, че хондичката е спъната. Ходих на диагностики и т.н. и всичко си е ок. Направо започвам да се разочаровам :) . Моля ви помогнете ми да я направя стрела ;)

Ако отвора на смесителя ти е малък 6те ти е мудна и на бензин не само на газ.Според мен трябва да се регулира хубаво. Разгледай на изпарителя обикновенно има два болта за регулаж, единият е колко газ да пуска за празния ход тъй като тогава няма много вакуум, а другият е колко да отваря отвора за запълване на втората камера (последната която изравнява условно налягането до атм.) . Това второто като го отвие6(завие6 ,зависи от конструкцията на изпарителя) колата започва да ускорява по-бързо. Ина4е третия винт за регулиране е на марку4ите към смесителя но предполагам 4е 6том си ходил на диагностика сместта ти е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до тук добре :) всичко разбрах , но какво е решението при пълна инжекция ? да пробивам колектора няма да стане ,а ако просто пробия тръбата за въздуха си е все-едно съм сложил плочка ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vegata

Момчета и аз съм с газова LANDI.Пълна скръб.На газ върви що годе добре до към 150/160 после настъпва мрак.Пълен ужас.Рекох си че е от тъпата плочка, заредих с бензин изхвърлих тая простотия и на тестдрайв.От 240 направи 240.Сега се чудя как да прецакам тъпата газова за да мога да карам нормално и с двете горива.Намалява се сечението на тръбата с поне 2/3 с тая плочка.Дайте няква идея как да излекувам моя ACCORDА между другото с плочката ми вдига разхода и на бензин.Без нея разхода падна с около 2 литра на 100.Освн това на някой баир направо се задавя на газ или на бензин, без значение.Чак се стреснах отначало, но май всичко е заради газовата.Вие к'во мислите някой има ли впечатления

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

би било хубаво ако могат да се боднат в тръбата на въздуха но проблема с "смукача" май ше си остане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва ми тръба за експеримента :) сега ще питам който трябва дали има ... а аз със смукача нямам проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и ас съм с агу на D15B2 моно сам съм си правил всичко и нямам никакви проблеми даже колата ми варви на умиране испарителя ми е за 130 kw . плочката е исчислена газ/въздух .много бяга няма ограничител няма нищо само гасссссс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моята кола е 761006И аз съм със същата чудесия монтирана м/у кутията и решетката на моното.Кутията е пробита и от там влиза маркуча яко силикон на маркуча и кутията и намам дертове до сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk
Отговорено (Редактирано)

приятелю ако идеш до русе за да ти я сложи тя ще ти излезе златна....

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятелю ако идеш до русе за да ти я сложи тя ще ти излезе златна....

И ти си прав :DТо и аз не съм софианец, ама съдба ...Добре тогава, някой в област Софийска :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...