B7_ 56 #1 Публикувано 5 Януари, 2010 Здравейте имам 1 въпрос и се надявам някои от по разбиращите да ми отговори. Става въпрос за следното, сменил съм тръбите отдолу с по добели и нямам средно гърне само с краино "ИЕД" откакто съм го сложил колата неще повече от 190 .. по принцип няка и каде да карам с толкова но просто ми е интересно дали може да е от това гърне или от нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #2 Отговорено 5 Януари, 2010 Колега, дай повече инфо за модела, двигателя, тръбите които сложи колко ф са, колектори сменял ли си? По принцип, ако на малък двигател сложиш много дебели тръби може и да спънеш колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #3 Отговорено 5 Януари, 2010 Като гледам в профила на колегата пише D15z6. Както намеква Prelude98 не трябва лакомията да надделява при направата на генерация (въпреки, че ти говориш за по-дебели тръби, а не такива с по-голям вътрешен диаметър) Каква максимална скорост си постигал преди това? При икономичните ВТЕК макс-а се постига на 4-та скорост и при включване на 5-та колата умалява доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saaron 36 #4 Отговорено 5 Януари, 2010 Келега не приемай думите ми като заяждане но .....какво означава по -дебели тръби ? По -дебелостенни или с по - голян диаметър? Какъв вътрешен или външен диаметър?И след като няма къде да я караш с повече от 190 ,как разбра че повече не ще ? А по принцип може и да е от тръбите единият вариянт е да си затапил с тръби с по малък вътрешен диаметър и игорелите газове да имат по-голямо съпротивление ,другия е да си я отпушил твърде много с тръби с голям вътрешен диаметър.И в двата случея ще имаш загуба на мощност! Ако греша нека някой ме поправи ..но поне така съм чел и чувал.... Успех дано съм ти полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #5 Отговорено 5 Януари, 2010 Когато купих колата си беше сток но на 2-рия ден ми паднаха тръбите отдолу след това махнах средното гърне слойих си от 45 на 50мм тръби след това съм я карал с 210 на магистралата и както казахте мушкам 5-та и краи сложих гърнето и омаля повече от 190 неще .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #6 Отговорено 6 Януари, 2010 Колега ти сам си си отговорил Проблема ти явно е в гърнето,което си сложил.Върни старото ако имаш възможност,и сам ще разбереш дали е там проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #7 Отговорено 6 Януари, 2010 а дали не си сменял гуми, филтъра дали е чист и разни такива ?!това гърне ново ли е, право проходно ли е, на колко мм му е входа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #8 Отговорено 6 Януари, 2010 Ами не съм сменял гумите филтъра редовно си го почиствам... гърнето го купих следкато на няколко пъти на старото ми се пукаше тръбите точно къдети влиха в него сега прави 1 година .. . За това дали е правопрохосно не го знам какво е туи ивхода със сирност обаче е по дебел от тръбата която е долу мисля че е 60мм! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAKETATA 0 #9 Отговорено 6 Януари, 2010 много интересно как си ги дикнал тия 210 км с д15з6....и аз сам с тоя мотор,на 4та 190 ги права,и влиза ограни4ител......а 5та да не говорим(160-170макс).... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #10 Отговорено 6 Януари, 2010 не за това съм я пуснал тази тема .. да обяснявам .. само да се защитя ще кажа .. с пежо 207(чисто ново) към морето на магистралата на карнобат и 2-мата карахме със 190 аз на 5-та с 4 човека и багаж.. ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове