joromaistora 0 #1 Публикувано 30 Декември, 2009 (Редактирано) здравеите колеги карам акорд 2.0 115кс варви добре немога да се оплача но мисля че с малко промени може даи вдигна кончетата.ще бъдя благодарен на всеки които пише по темата.даите съвети от каде да е почвам. Редактирано 30 Декември, 2009 от joromaistora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #2 Отговорено 4 Януари, 2010 Твоя адаш Жоро (teror1sta) е специалист по бързите хонди той може да ти помогне откъде да я подхванеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #3 Отговорено 4 Януари, 2010 Поне номер на мотора и цел на упражнението няма ли да споделиш ? ако ти кажа "...спортен филтър..." и ти ще ми кажеш "искам 340 атмосферни коня на климатика" ... обясни си какво искаш от колата и ще се изяснят 90% от проблемите и въпросите ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #4 Отговорено 4 Януари, 2010 Сигурен ли си,че Акорда ти е 115 коня с двулитров мотор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 4 Януари, 2010 и защо да няма ? joromaistora, дай някой джокер все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #6 Отговорено 4 Януари, 2010 F20Z2 му е мотора 115 к.с. акорда е 1995год.. Има само спортен филтър до колкото знам иначе е пълен сток,но нека Жоро да си каже по-точно за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joromaistora 0 #7 Отговорено 4 Януари, 2010 момчета ако олекотя биелите и маховика и съответно да шлаифам главата дали си заслужава да се занимавамдо колкото знам мотора f20z2 се произвежда за щатите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 4 Януари, 2010 (Редактирано) всичко зависи какво целиш и колко пари ти се дават (то е ясно че ти се дават много ама по-често въпроса е с колко може да се разделиш). Иначе всяко нещо има смисъл, колкото и малко да е Ако очакваш от един-два мода да усетиш драстична разлика ... няма как да стане. Ама малко по-малко ..... (знаете я приказката) Редактирано 4 Януари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #9 Отговорено 4 Януари, 2010 Акордеона си е доста тежичък и се концентрирай на сериозен въртящ момент.Може да направиш 1000 неща по принцип.Кажи колко ти е бюджета за да ти дадем компетентно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #10 Отговорено 4 Януари, 2010 всичко зависи какво целиш и колко пари ти се дават (то е ясно че ти се дават много ама по-често въпроса е с колко може да се разделиш). Иначе всяко нещо има смисъл, колкото и малко да е Ако очакваш от един-два мода да усетиш драстична разлика ... няма как да стане. Ама малко по-малко ..... (знаете я приказката) абе той с тоя двигател конкретно може и само с една глава да усети много .. въпроса е какво цели и какво е възможно каква е целта на интелектуалното упражнение ? ще караш на писта или в града ? олекотяването на елементи по двигателя е супер ценно за пистовите автомобили ... за в града може да е опасно и води до критична загуба на надеждност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joromaistora 0 #11 Отговорено 5 Януари, 2010 (Редактирано) по принцип колата я ползвам за лични нужди нея подготвям за писта но искам газарчетата с БМВ>тата които си мислят че карат бързи коли да ги понаказваме,ние с по обекновенните хондиа по въпроса за парите не ми се дават много в тая криза.момчета казваите от каде да е почвам. Редактирано 5 Януари, 2010 от joromaistora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #12 Отговорено 5 Януари, 2010 ...за да имаш Акорд наказател ще ти трябват повечко кинти.БМВ-тата до 150 коня не показател за пъргавина,но ако мислиш да се гониш с по големите нема стане с тоя модел на Хонда без по сериозно интервенции Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #13 Отговорено 5 Януари, 2010 те и акордите до 150 коня не са особенни бегачки ама всичко се прави ... обаче без пари няма да стане първата и най яка стъпка според мен би била да смениш главата ... намери информация от кои двигатели е директно съвместима главата, като имаш предвид, че от Ф22 може да ти се наложида запушваш воден канал ( не е страшно ) от ф22 глава би трябвало да те закара директно до около 135-140 коня с подходящо сгъстяване ... като ако се нахакаш да правиш експерименти ( които наскоро четох че са успешни ) с vtec глава, може да я докараш и до 150-тина ... това на вала де , съпоставено с твоите 115 ... разликата определено ще се усети ... ама се иска сериозно проучване първо вероятно твоите всмукател и изпускател са различни , но така или иначе ще е добре и тях да смениш, като първа стъпка към свръхзвуковите скорости ... абе я го снимай тоя мотор, че ме мързи да търся какъв е .. и кажи инжекция ли е, в какъв акорд ... такива работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CB 650 SC NightHawk '83 0 #14 Отговорено 29 Януари, 2010 Колеги аз първо искам да се извиня, че ползвам темата на колегата, но ще попитам на Ауди 80 2.0 (пълна електрическа инжекция) 8 клапана 115 к.с. с бюджет от около 1000 лв дали мога нещо да позадигна вървежа. Замислям се за някакви карбуратори. Дайте някакви идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #15 Отговорено 29 Януари, 2010 Колега не се обиждай обаче от тва Ауди 80 нищо не става.Може да позадигнеш нещо с нова кола.То в това състояние гори 10-12на 100 няма ти разправям ако нещо го напраиш какъвще му е разхода.Изобщо не се занимавай само цапаме на колегата темата с глупости, пък и все пак тук е Хонда форум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CB 650 SC NightHawk '83 0 #16 Отговорено 29 Януари, 2010 @Lesov не гори толкова, но щом казваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #17 Отговорено 29 Януари, 2010 всичко може, но наистина не му е тук мястото ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове