Jump to content
tigarle

Проблем при запалването на Honda Crv 2007

Recommended Posts

От известно време имам голям проблем и той за съжаление взе да зачестява, акомулатора ми пада твърде бързо и на няколко пъти колата ме оставя в безизходица, докато не дойде някой да ми подаде ток. Карам Honda CRV 2007 година модел и се учидвам, че колата е още нова, а вече ми създава грижи. Като погледна акомулатора той си индикира че е наред, зареждах го два пъти и карах така седмица без проблеми и после започва отново да не може да запали хондата. Дори и да навъртам големи километри, като оставя хондата за повече от един два дена и запалването става все по трудно да не кажа невъзможно. Имам чувството, че това стана откакто бях на една автомивка и там момчетата, които миеха колата я бяха оставили на контакт и падна акомулатора и после като му подаваха ток объркаха полюсите и даде на късо, голям гръм и пушек излезе. Ако имате някакви идеи и съвети, ще съм ви много благодарен. Благодаря на всички предварително. Весели празници

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от всичко казано до момента, виждам, че си намерил проблема. Просто не ти се дават пари за нов акумулатор. Според мен няма да се разминеш и ще трябва да си купиш нов и да си решиш проблема. Весели празници и от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да ти проверят алтернатора защото е много вероятно след объркване на полюсите да си е заминал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно нищо му няма на алтернатора(генератора),защото щеше да индикира на таблото,че не зарежда.При обръщане на полюсите на кабелите при подаване на ток от друга кола акумулатора на повредената кола се явява като товар и е малко вероятно да дефектира нещо по самата колата още повече,че тя е била загасена в покой.Но най-вероятно при такова обръщане на полюсите е отишла някоя клетка на твоя акумулатор и сега в студа ти прави мизерий.С дозареждане няма да стане.Виждам,че колата ти е 2007г. вероятно още е в гаранция.Може да отидеш в Бултрако да видиш дали гаранцията покрива повреда на акумулатора.Реално той също е нов и самият той има някаква гаранция.Разбира се не казвай ,че си го окъсявал на автомивката.Ако от Бултрако ти откажат гаранция купи си нов акумулатор и забравяш за проблема.п.п. Ако джипката ти е 2.2I-CDTI си вземи малко по-мощен акумулатор от оригиналния,защото повечето автърмаркет акумулатори не са с толкова добри параметри като оригиналния с който си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има и заминала клетка на акумулатора. Трябва да се провери от специалисти. Така като гледам това CR-V EX-L е щатско и няма гаранция в Европа, за съжаление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да е в гаранция колата - съмнявам се, че гаранцията покрива акумулатора, по скоро се води като консуматив. Аз също залагам на умряла клетка и както казват хората - "да ти имам проблема", даже и "голям проблем" си писал че е :( Явно не си имал/карал коли с наистина сериозни проблеми ;) Иди за всеки случай на една диагностика, но мисля, че с купуването на един нов акумулатор проблема ти ще се реши.Успех и весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за грешки провери ли?Може и някоя електроника да си е отишла в следствие на завъртането на клемите.Обърни внимание

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...