eternity 0 #1 Публикувано 14 Декември, 2009 Да ви опиша ситуацията: та отскоро пак работя в Банско и тук си има наклонени улички и като паркирам на наклон гася колата махам крака от спирачката и колата прави един или 2 пати като преплазване по посока на наклона .....значи пробвах да я бутна сам и пак същия резултат так так и гумите правят по незнам мойе би 1/9 та оборот и ако продалжа да бутам продалжава .......Как да проверя какво е? Скоро ми правиха реглаж на клапаните че сам с газ нищо не са ми казали за компресията.Преди малко пробвах да бутна на един приятел бензинов голф- не марда.......и се притеснявм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #2 Отговорено 14 Декември, 2009 можеш да си измериш компресията но ако е малко ша ти лапа масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #3 Отговорено 14 Декември, 2009 (Редактирано) мисля,че не е нормално освен ако не я оставяш на 2 скорост.при слаба компресия щи гори и масло Редактирано 14 Декември, 2009 от besniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #4 Отговорено 14 Декември, 2009 Колега на каква скорос я оставяп колицата и зависи от наклончето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eternity 0 #5 Отговорено 14 Декември, 2009 масло не бара а на първа я оставям разбира се.А като са ми правили реглажа на клапаните не би ли трябвало да ми измерят компресията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #6 Отговорено 14 Декември, 2009 не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LENO 1 #7 Отговорено 14 Декември, 2009 КоЙто ти е бутал клапаните нещо не ги е нагласил като хората моята сьщо правеше така като я взех но тя си харчеше масло и то доста но след като си играх няколко дни в гаража и и направих основен ремонт на мотора сега грижи нямам. Определено ако преди не ти е правила така и не ти бута масло е от клапаните !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #8 Отговорено 14 Декември, 2009 те така си правят Хондите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #9 Отговорено 14 Декември, 2009 Колега, компресия бяха и от клапани ,не само от заминали сегменти. Виж си компресията и питай майстора ти как е реглуирал клапаните. Компресията в ауто-дата я дават от 9.5 до 13п.с. Зависи колко е наклона на байра на който я оставяш, но в никакв случай ако не е много стръмно значи нямаш компресия и стига да не оставяш колата на 2 или 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #10 Отговорено 14 Декември, 2009 Колега, когато наклона е напред вкарваш задна и обратното с първа... А при много голям наклон дърпаш и ръчната Немисля, че имаш проблеми моите и 2-те хонди така си правеха на голям наклон... А акорда беше с компресия като от завода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eternity 0 #11 Отговорено 14 Декември, 2009 значи да не се притеснявам нормално си е да истарве малко и да захапе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #12 Отговорено 14 Декември, 2009 По вероятно е да е от клапаните, и то не от реглажа им а просто леглата им вече не са в добро състояние. Моята изпускаше на задна на по голям наклон след смяната на сегменти и ремонт на главата спря да изпуска даже и на втора държи на същото място дето преди изпускаше на задна. Аз участвах в ремонта актовно и сегментите бяха здрави само маслените бяха здраво спечени имаше и много добра компресия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #13 Отговорено 14 Декември, 2009 Ако си варви нормално колицата , кво ти пука... газ да не те .... Мерни и компресията, но знай ако не ти хареса ще почнеш да мислиш за ремонти ,но все пак ще знаеш горе доло какво е дережето с двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #14 Отговорено 15 Декември, 2009 съединителя не играеше ли някаква роля в това да държи колата да не мърда по баир? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #15 Отговорено 15 Декември, 2009 По вероятно е да е от клапаните, и то не от реглажа им а просто леглата им вече не са в добро състояние.Е те това е верният отговор... Особено като се има в предвид, че колегата eternity е и с газова уредба... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #16 Отговорено 15 Декември, 2009 Възможно е да е от клапаните, моята има нормална компресия, но пак се случва понякога да изпусне по веднъж на голям наклон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #17 Отговорено 15 Декември, 2009 Споко колега.и мойта е така.Когато я включиш на скорост и тя си обира луфтовете.тя реално мърда много малко,но се шашкаш и се филмираш"малии ко стана?"От клапани не вярвам да е.Мойте 70хил не са пипани,щото не знаех че трябва,но вече знам какъв трябва да им е луфта и скоро ще е.Съединителя как ти е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eternity 0 #18 Отговорено 15 Декември, 2009 ми не съм забелязъл да му има нещо на съединителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #19 Отговорено 15 Декември, 2009 Клапаните не са болка за умиране но цената за ремонта си е доста голяма болка щом не харчи неприлично много масло(по думите ти изобщо не харчи) карай си и си свиркай и не забравяй да дръпнеш добре ръчната. Не отдавна видях един ван "шаран" както си стоеше без да мърда и като почна да прескача на задна скорост и се опря в бронята на една кола, жената която освен да свирка и спре друго не можа да направи а колата не беше на много години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове