Jump to content
kalmara

Honda ДВГ в друг автомобил

Recommended Posts

Колеги, имам едно запитване .... кои са най-важните и основни сензори, нужни за работата на един хондов двигател? В смисъл такъв - ако решим да поставим хондов двигател във чуждо купе /опел, рено, трабант... :D/ коя част от инсталацията ще е нужна да се подвърже към ецу'то за да може двигателя да работи нормално?Също така - как ще се синхронизират показания на оборотомер/скоростомер, какво се получава с кутиите с бушоните и останалите /несъвместими?/ дреболии.... :DБлагодаря на тези, направили си труда да прочетат темата ако на някой въобще му е интересна. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата anastas83 може да ти отговори, защото той има точно такъв проект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, мисля че темата ще се преименува във "хонда ЕЦУ в друг автомобил :D". Попринцип я пуснах със друг замисъл, но онзи проект западна като идея, но пък за сметка на това се яви друг - сходен, затова си пиша в тази тема да не създавам нова.Въпросът е : кой е минималният набор от сензори (нужна информация), за да може хонда ецу'то да контролира НЯКАКЪВ двигател. :huh:Проекта е следния : ей тоз (ще прощавате че видеото е малко просташко :rolleyes:) автомобил в момента е екипиран със двулитров, двувалов, 8 клапанов, 136 коньов двигател от фиат абарт. Та пича ме пазари да мислим някфа инжекция, щот в момента е със абартовия колектор но ладов карбуратор и нещо не е доволен. За момента идеята е всмукателен колектор от бензинова мазда (щот на хонда колекторите дросела е от грешната страна - ще сочи към волана :huh:), рейката с дюзите - може би и те ще си бъдат маздовите. Евентуално ще има разни преработки по колектора, щот маздовия дросел е много дребен, та може би хондьов ще бъде. И ... за сега това е теорията, остава да се наложат гарнитурите на всмукателните колектори да видим кое как ще дойде да напаснем колектора, и след това идва трудната част - управлението.По сензори : със сигурност ще се намери място на IAT, TPS и MAP, айде дюзите лесно ще се подвържат, но за запалването - вероятно ше мъчим делко от д16а6 да го наставяме на мястото на старото. (за да се ползват трите сензора там - и електронното предварение)Някой да му идва нещо друго на акъл, което ще трябва да монтираме за да работи добре двигателя ... ? Който може да помогне със идеи и съвети за създаването на един тотален франкенщайн ще съм му много благодарен. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MAP, TPS, "делко", 4 инжектора и подходящ софтуер за ЕКУ-то са достатъчни за да запалите двигателя.От там нататък с другите сензори правите като мечо пух - колкото повече толкова повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си в думите си? :) Ако наистина е така - това ще бъде една букса за ецу с мнооооооого малко кабели по нея... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако успеете запалите двигателя само с 1 букса към еку-то със сигурност отдела за промишлен шпионаж на Хонда ще ви посети да ги светнете за някои тънкости :angry: А относно кабелите, >21 броя не ми изглеждат малко и >30бр за да върви що годе както трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...