kalmara 49 #1 Публикувано 12 Декември, 2009 Колеги, имам едно запитване .... кои са най-важните и основни сензори, нужни за работата на един хондов двигател? В смисъл такъв - ако решим да поставим хондов двигател във чуждо купе /опел, рено, трабант... :D/ коя част от инсталацията ще е нужна да се подвърже към ецу'то за да може двигателя да работи нормално?Също така - как ще се синхронизират показания на оборотомер/скоростомер, какво се получава с кутиите с бушоните и останалите /несъвместими?/ дреболии.... Благодаря на тези, направили си труда да прочетат темата ако на някой въобще му е интересна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #2 Отговорено 12 Декември, 2009 Колегата anastas83 може да ти отговори, защото той има точно такъв проект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #3 Отговорено 30 Януари, 2010 Колеги, мисля че темата ще се преименува във "хонда ЕЦУ в друг автомобил :D". Попринцип я пуснах със друг замисъл, но онзи проект западна като идея, но пък за сметка на това се яви друг - сходен, затова си пиша в тази тема да не създавам нова.Въпросът е : кой е минималният набор от сензори (нужна информация), за да може хонда ецу'то да контролира НЯКАКЪВ двигател. Проекта е следния : ей тоз (ще прощавате че видеото е малко просташко ) автомобил в момента е екипиран със двулитров, двувалов, 8 клапанов, 136 коньов двигател от фиат абарт. Та пича ме пазари да мислим някфа инжекция, щот в момента е със абартовия колектор но ладов карбуратор и нещо не е доволен. За момента идеята е всмукателен колектор от бензинова мазда (щот на хонда колекторите дросела е от грешната страна - ще сочи към волана ), рейката с дюзите - може би и те ще си бъдат маздовите. Евентуално ще има разни преработки по колектора, щот маздовия дросел е много дребен, та може би хондьов ще бъде. И ... за сега това е теорията, остава да се наложат гарнитурите на всмукателните колектори да видим кое как ще дойде да напаснем колектора, и след това идва трудната част - управлението.По сензори : със сигурност ще се намери място на IAT, TPS и MAP, айде дюзите лесно ще се подвържат, но за запалването - вероятно ше мъчим делко от д16а6 да го наставяме на мястото на старото. (за да се ползват трите сензора там - и електронното предварение)Някой да му идва нещо друго на акъл, което ще трябва да монтираме за да работи добре двигателя ... ? Който може да помогне със идеи и съвети за създаването на един тотален франкенщайн ще съм му много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #4 Отговорено 1 Февруари, 2010 MAP, TPS, "делко", 4 инжектора и подходящ софтуер за ЕКУ-то са достатъчни за да запалите двигателя.От там нататък с другите сензори правите като мечо пух - колкото повече толкова повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #5 Отговорено 1 Февруари, 2010 Сигурен ли си в думите си? Ако наистина е така - това ще бъде една букса за ецу с мнооооооого малко кабели по нея... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #6 Отговорено 2 Февруари, 2010 Ако успеете запалите двигателя само с 1 букса към еку-то със сигурност отдела за промишлен шпионаж на Хонда ще ви посети да ги светнете за някои тънкости А относно кабелите, >21 броя не ми изглеждат малко и >30бр за да върви що годе както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове