Jump to content
honda_9977

Проблем с оборотите

Recommended Posts

здравейте на всички,търсих из форума,но не открих нищо или не съм видял темата.значи проблема е в това че като карам на продължително време на високи обороти,най-често когато е извънградско като пусна колата на свободна и гасне.Колата е с обикновена газова.Въздушния филтър е нов.Ходих на газаджии,на диагностика казаха че ми е перфекна и че трябва да продупча няколко дупки ня тръбата която излиза от възд.филтър на вън.казаха ми че не поемала въздух добре и като продупча тръбата всичко ще е ОК.Но не е. надявам се да ми помогнете защото е много гадно крака само на газта за да поддържам оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един мой братовчед има сервиз и той един ден ми спомена за тоя често срещан проблем при обикновените газову уредби

Ето тея дупчици някак трябва да им направиш завет.... да нямат пряк контакт с нахлуващия въздух

Пробвай като сложиш нещо около изпаритела дето да предпазва от вятъра

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече въздух, повече проблеми...

Ако са така нещата, няма проблеми :

 

Публикувано изображение

 

П.П. Вятърът не пречи на изпарителя...

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си с гас започни от реглаж на клапаните, ако не си направил вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам Акорд и аз карам на газ (газов инжекцион), аз имах същия проблем! Но при газовия инжекцион има два филтъра, които се сменят ( 35 лв и двата) и колата си тръгна нормално без проблеми в оборотите! Но при обикновена газова уредба,тези филтри може да ги няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам за тези филтри някои ако знае да ми каже.интересното е че и баща ми има обикновенна газове на сивик 1.6 и и няма прблеми.утре ще направя снимки че сега е тъмно и няма да се види нищо за да видите къда са точно дупкуте които пробих.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това са снимките за които говорех.Това е тръбата коята ми казаха да пробия

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неразбрах когато примерно чакаш на сфетофар гаснели или само при пускане по инерция .При мен го има този проблем с пускането на своботна като карам с над 60 и изгасва.аз съм с F20Z1.Просто некарай по инерция с голяма скорост и без това е опасно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега там е проблема че и като спирам на светофари гасне спирам с ръчната за да мога да натискам газта ужас е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега с дупките как е ??? :) Как е разположен изпарителя ?П.П. Видя ли снимката по-горе ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно и също,но нещо не можах да те разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пуснал темата... Прочете ли горния ми пост или все още се занимаваш с дупчене на тръби... :)

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно и също,но нещо не можах да те разбера.

Качи една снимка на изпарителя !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно и също,но нещо не можах да те разбера.

Качи една снимка на изпарителя !

 

ето снимките

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо разположението не е спазено, т.е. изпарителя трябва да се монтира успоредно на посоката / тесните страни - напред / назад, широките - настрани /, дано си разбрал... :tooth: След това направи входящия въздух да влиза във въздушния филтър като при моя мотор / първата снимка / и нямаш ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прати снимка да видя как трябва да е,защото наистина нищо не можах да разбера. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е монтиран успоредно на посоката на движение, твоя ми се вижда малко под ъгъл.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля че разбрах,но все пак да те питам.Значи трябва да е монтиран успоредно с посоката на движение на замия автомобил нали.и викаш ако го направя така всичко ще се оправи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне на светофарите, за другото трябва да оправиш входа на въздуха преди филтъра.И реглаж на АГУ-то / празния ход / при човек, който знае за какво става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря.Това ще дето ми казваш да направя на изпарителя ще го видя,ама лошото е че в пловдив вече се изчерпаха хората които уж разбират от газови уредби.ходих къде ли не Формули,карстроли и нищо някой ако знае къде има специалисти при които няма само да си дам парите и пак да ми гасне щото тва е ужас направо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,преди време го имах същия проблем (аз съм с ГИ) чистиха ми инжекциона и изпарителят , но нямаше особен ефект колата си гаснеше след като съм карал на високи обороти и отпусна на свободна скорост преди светофар. След няколко ходения при газаджията ми смениха иглата на изпарителя и нещата си дойдоха на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,но аз съм с обикновенна газова незнам дали има значение това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

би трябвало и ти да си с изпарител който се почиства профилактично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах абсолютно същия проблем, спирането с ръчна по светофари ми е познато :thumbs1: Мислех какво ли не, а накрая се оказа че просто съм останал с 2 капчици антифриз..Та, вземи провери нивото на антифриза и капни ако е към минимума. Поне при мен така се оправи. Не казвам че 100% това ти е проблема ,но пробвай :dry: нищо не губиш

Редактирано от Tr1nky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах абсолютно същия проблем, спирането с ръчна по светофари ми е познато :D

И що спираш с ръчна, нещо се променя или какво ??? :thumbs1::D:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по простата причина че нямам трети крак, за да подавам газ постоянно да държа оборотите... А под "ръчна" да не си помисли че я дръпвам от раз.. :thumbs1::dry:

Редактирано от Tr1nky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих на газаджия и ми дигнаха оборотите и казаха че ако не се онрави което малко ме съмнява ще се наложи смяна на изпарител. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...