Jump to content
FuckHonda

Теория на Вероятностите

Recommended Posts

Да така е най лесно, ноо не ми се иска поради няколко причини.

1. Ще ме помислят за луд, ако заменя b16 с d15

2. Искам да направя най-добрата д15-ка с всички Екстри и то сам (и с помоща на майстори де), но целта на проекта ми е в друга насока - а именно да бъде като излязла токущо от завода всичко старателно разглобено до последния болт, старателно почистено/изпрано/отремонтирано/рециклирано както щете го наречете ;)

3. В оригинал ще бъде 90 коня, но всъщност по последни преглеждания на архива на синковеца, констатирах съобразно и неговото желание, че двигатела ще се надува яко поетапно.

4. от т. 3 следва, че ще се получи доста добра д15-ка, която в редки случай ще се опъва и на б16-ките, и в същото време ще се води 90 коня в данъчното ;)

5. Ако някой се интересува от това какво смятам да и правя да пита :D нали затова е темата

 

_______________

1.1 ABS модул-а дали няма да може да се приспособи, като се има впредвид че Компа ще се сменя с такова от eg5 d16z6

Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако под комп имаш предвид ЕКУ то няма нищо общо с ABS-a, той си има отделен комп, инсталация и диагностицираща система а колкото за проекта може да го обсъдим на бира щото и аз съм в тоя сериал и гледам че ставаме двама от варна дето правят стари д15ки вместо да го сменят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shits е как няма да имат тези коли ABS сигурно има начин да се пригоди - хората слагат V8 двигатели на инвалидни колички. По разбиращите ако знаят могат да ударят по едно рамо ;)

Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесния вариант е да вземеш не толкова читава ег6 и една ег5 , и почваш да прехвърляш ;) Относно салона , да пасва , но се приготви за малко рязане и заваряне .П.С не съм чел цялата тема , само отгоре отгоре но долкокото разбрах искаш ег6 с всички екстри ама да е с д15 мотор ??

Редактирано от Ivaylo Yovchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май така излиза пък до колкот знам в ЮСА са си с всички екстри + VSA (vehicle stability acount) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбирам как преди 5 години моя ЕГ5 1995та на 73000км с ДВА айрбага! Струваше 2500Евро тогава а сега след 5 години пак искат толкова за такива без айрбеци с 200-300 000км ???А тогава ми викаха че съм я взел много скъпо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не държиш на това да е EG, а да е EJ1 т.е. купе.Почти всички изисквания ти се покриват само две не стават:-колата е купе-двигателя е D16Z9 vtec 125 h.p.Аз имам такава има 1995, климатик, 2бр. SRS, черна е, черен салон и всичко друго което си избройл.За АБС не знам, но мисля, че няма, но в някои сайтове пише, че има.Но имам и хеч с D15B2 и мога да кажа, че купето спира 100 пъти по добре.А такива купета често излизат по обяви.Успех в търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли оригиналния размер на гумите при ЕГ 2, че проучвам отклоненията при друг размер гуми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не държиш на това да е EG, а да е EJ1 т.е. купе.Почти всички изисквания ти се покриват само две не стават:-колата е купе-двигателя е D16Z9 vtec 125 h.p.Аз имам такава има 1995, климатик, 2бр. SRS, черна е, черен салон и всичко друго което си избройл.За АБС не знам, но мисля, че няма, но в някои сайтове пише, че има.Но имам и хеч с D15B2 и мога да кажа, че купето спира 100 пъти по добре.А такива купета често излизат по обяви.Успех в търсенето.

Откъде ли ще идва разликата в спирането? Да не би купето да ти е с по-широчки гуми :tooth: Иначе е решено твърдо - хечбек ще е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За АБС не знам, но мисля, че няма, но в някои сайтове пише, че има.Но имам и хеч с D15B2 и мога да кажа, че купето спира 100 пъти по добре.

Купето спира по добре от хеча защото е с 262мм дискове отпред и 201мм барабани отзад (поправи ме ако греша) докато на хеча 240 дискове отпред и 181мм барабани отзад.Нормалния размер гуми на хеча с д15б2 е 175/70/13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За АБС не знам, но мисля, че няма, но в някои сайтове пише, че има.Но имам и хеч с D15B2 и мога да кажа, че купето спира 100 пъти по добре.

Купето спира по добре от хеча защото е с 262мм дискове отпред и 201мм барабани отзад (поправи ме ако греша) докато на хеча 240 дискове отпред и 181мм барабани отзад.Нормалния размер гуми на хеча с д15б2 е 175/70/13
Мерси Wyvern, но съм решил да ги ъпдейтна яко спирачките - отпред и отзад дискове и супорти от VTI седан или купе (мисля, е са еднакви) и нова помпа с по- голям дебит би трябвало да заспира приличноПС: новите накладки не съм ги споменал защото са задължителни :tooth: Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гуми 175/70/13 са еквиваленттни в диаметър на 215/45/15

Разликата е Минимална - 1 мм.

При скорост 100 км./ч. със 175/70/13 и съвпада с височината и диаметъра на 215/45/15

________

215 си избирам:

1. заради визията - скандално

2. по-висока устойчивост при завой с по-висока скорост

3. колкото е по-широка една гума, то толкова намалява и спирачния път

 

-----------

минуси:

1. малко повече шум в купето - това не е проблем защото ще бъде облепена цялата с STP без изключение и без пестене на материал

2. по-висок разход

 

В общи линии това е използвах калкулатора от Калкулатор за гуми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уха с два айрбега :tooth: Моята и двата ги използва едно време...Като гледам снимките трябва да е на член на форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само май климатик няма, но тва е поправимо предполагамСамо да е съфорумециначе лачена изглежда колицатаАко не се намери в Германия нещо такова ако още се продава може и тази да е :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра е да поне от снимките.. климатика е лесна работа за 300-400 лв е готов :tooth: Колега тая не е ли същата за която беше питал пак на предната страница ?

Редактирано от Pep0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майко мила, четох някаде за този човек отдавна беше, днес обърнах форума да го търся, а то къде било - в мойта тема :X:X:X :) :)

Ся остана и да не е продадена

Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах, тъкмо това щях да ти пиша, че това е същата кола, за която си писал и преди...лачена е, пича е точен :) Според мен не е продадена, или поне на месечната декември не беше ;) Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега един мой приятел я купи.И ми каза че е била 100 коня 1.5 vtec. И я купил за 3000 !!! поне на мен така ми написа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така дочух, но е 110 коняА колегата е наблажил яко да му е честита и да се регистрира тука по-скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...