casper 0 #1 Публикувано 6 Декември, 2009 Здравейте,Преди 8 000 км, смених свещите на двигателя профилактично.Старите бяха без нагар и с керемиден цвят.За моя двигател (Д16А8) дават НЖК BCPR6E-11. Сложих свещи BCPR6EY-11 (има една допълнителна буква Y). Майстора ми каза, че тя не играела роля и свещите били същите. Сега като извадих да ги проверя профилактично и цвета на електродите беше бял,отново без видим нагар. На предните все пак се виждаше малко черничко по основата на електродите, а сега всичко свети бяло( без нагар и грам черно). С двигателя нямам никакви проблеми-12 компресия на 4те,само дето мисля ,че гори масло 300 мл на 1000км., но с този цвят може би ще се окаже, че тече от гарнитурата на картера,понеже тя е омаслена. Нормален ли е бял цвят на електродите без нагар и ако не ,на какво според вас се дължи.Ако е от горенето на масло не трябва ли да е друг цвят и да има нагар? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #2 Отговорено 6 Декември, 2009 това е мечтания цвят,говори за идеална работа на мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 6 Декември, 2009 А гасчица има ли колицата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #4 Отговорено 6 Декември, 2009 Аз знам, че при перфектен двигател трябва цветът да е светло кафяв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
casper 0 #5 Отговорено 6 Декември, 2009 А гасчица има ли колицата Нe колата е на бензин. Ако гори това масло, няма да са бели свещите ,нали? Казаха ми ,че нямало проблем с мотора, защото били здрави компресионните сегменти, а спечени маслените. Даже веднъж ми изгори повече от 500 мл. за 1000 км. Ако го губя от гарнитурата на картера, не трябва ли всичко да е омазано отдоу, то сега е само омаслено ? Според майсторите ако има такъв голям теч от там, от движението на колата трябвало да е омазано всичко под нея,а то не е? Чудя се вече кво става,да го отварям ли за смяна на сегменти, кво да правя- този бял цвят на електродите ме озадачи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
casper 0 #6 Отговорено 6 Декември, 2009 Иаз така знам,затова попитах тук-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 6 Декември, 2009 http://dinkov.hit.bg/Plugs.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
casper 0 #8 Отговорено 6 Декември, 2009 Себулба, според твоя линк имам бедна смес,макар че цвета е само бял, няма бял нагар. В този случай какво да проверя по колата? Свещите ли са проблема или някаква друга регулировка за бедна смес да извърша? какво да предприема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
casper 0 #9 Отговорено 6 Декември, 2009 Съжалявам ,за предния пост-имах проблем с кирилицата. Искам да споделя,че единственото нещо което съм правил по колата за тези 8 000 км е почистване на EACV и после си играх с болта за регулиране на оборотите на празен ход след изключване на EACV,които ми казаха ,че трябва да са 450 (но не бяха сигурни) Толкова ли са за този двигател Д16А8? Направих ги на око по оборотомера на колата. Възможно ли е да не сам ги улучил точно и затова да имам бедна смес?-много си играх с този болт,докато спрат да ми падат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 6 Декември, 2009 EdgggggggggggwwwfffffffggglllwdwkkkkkwwwSsТова какво беше ???Не предприемай нищо, карай си колата !П.П. Ако не се бъркам, твоята кола е Ровер 216 купе, но може и да се бъркам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове