Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за Прелюд

Recommended Posts

само да вметна 2.3и има с 2 вида скоростни кутии дето доста се разминават предавателните числа !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм разбрал правилно, мога да сложа на моят Prelude F20 - изходящи колектори 4-2-1 от Prelude H23, и да кача няколко коня (с най-малко средства и без модификации), така ли? :angry:

Точно така, колега :fun: Аз съм с F20A4 и с такива колектори т.е. със сигурност стават, само се удължава кабела на ламда сондата, която се мести малко по-надолу.На колегата, който се притеснява да не му светне някоя лампа, когато смени кутията на въздушния филтър с air intake също може да не се притеснява, защото вече е правено и няма проблеми, освен че колата върви повече и трябва да внимава повече за дупки по пътя !!! А иначе тази джаджа в кутията според мен е да насочва по-добре въздуха, който се всмуква през филтъра, както и да заглушава допълнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мърдаре, ама кажи за кой Н23 става на въпрос. Ако става дума за А2 дай някаква по-точна информация /със предавателните числа/, ако имаш такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M2S4 - 3.307 - 1.857 - 1.320 - 1.034 - 0.812 - 4.266M2K4 - 3.307 - 1.809 - 1.269 - 0.966 - 0.757 - 4.266

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами едната е на Н23А1 а другата е на А2 или както следва М2S4 е на Н23А1, а M2K4 е на Н23А2. В таблицата, която съм дал така ги дават. По скоро има Н23А1 със две различни скоростни кутии- едната е за Американския пазар, а другата ако не се лъжа е за Австралийския. Излиза, че с най-къса кутия е Н23А1 за Америка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, наскоро попаднах на ТОВАМисля, че ще е много добре, ако можем да ползваме чуждия опит, в смисъл да направим една толкова нагледна тема, каквато е тази на колегите от мицубиши форума. Забележете колко добре е структурирана темата и има отговори на почти всички въпроси и проблеми, с които може да се сблъска притежателят на съответната кола :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ZAPPA защо аз все си мисля(може и да греша), че е мойта баба хонда направих около 145 на 3-та с 6500 оборота? Ти си имал същата ще кажеш дали е възможно или хондата е полудяла :yes::):yes:

Онези данни са заводски и са за 4 поколение. Ако караш в червените обороти, с по - малки гуми или просто душмански, може да постигнеш и по - високи резултати, но аз мисля, че не бива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои знае ли ,колко точно е топлинната хлабина на клапаните на H22A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тая "топлинна" хлабина ?Всм. са 0.15 - 0.19мм.Изп. - 0.17 - 0.21мм.

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси фен,аз така и неможах да намеря точно инфо.Това от менуала ли го взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги!Освен и аз да се включа в тази прекрасна тема за Прелюди. Прочетох я цялата и невидях икой да спомене нищо за 2-ра генерация, май сам сред последните мухиканти. Аз имам такава сладурана в уикално добро състояние, само че нещо се предаде по нея и сега ми е мноо кофти. Проблема е че за да върви що годе добре колата трябва да запуша ръкава за студения въздух, оставя ли си го нормално колата неможе да се изфорсира. Скоро ми се наложи да сменя делкото и забелязах че вакума на делкото където дава аванс ми е спукан. Та въпроса ми е някой може ли да каже евентуално какъв е проблема и дали може да е от въпросния вакум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно засмуква отнякъде въздух. Провери всички маркучи, както и двата гумени пръстена, чрез които се свързват карбураторите и двигателя. Много често са напукани. Ако се наложи да махнеш карбураторите, не пипай нищо по тях, а ги отдели заедно от мотора и внимавай - има едно болтче на оста, която синхронизира отварянето на клапите и е заводски отбелязано с жълта боя- НЕ ГО ПИПАЙ! Подобен на твоя проблем съм имал и аз, но се оказа, че е от спукване на едно малко платно, което се сменя елементарно, но трябва да се свалят карбураторите. Ако смяташ, че няма да се справиш, отиди при някой, който е правил такова нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно под прастени имаш предвид там откъдето взима вакум от колекторите. Те са сменяни миналата година, проверявал съм всички вакумни маркучета за пукнатини и не съм откривъл нищо. Има една джаджа където незнам за какво служи, ходил съм на майстор но според физиономията му разбрах че и той май незнае какво е точно. от там в момента се чува съскане, което съм убеден че преди го нямаше другия вариант е да смуче въздух през въпросния вакум на делкото. Това възможно ли е? ето линк към въпросната джаджа съскането се чува от това зеленото http://nikolai1982.snimka.bg/automobiles/k...385045.14615446

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах 7 години такава Хонда, но така по спомени и от разстояние не е много правилно да обсъждаме даденият въпрос. Това, което мога да кажа като предположение е, че тази "джаджа" или поне на мястото около нея се намират маркучите за духалките на парното. Там също влизат вакуми. Аз три пъти свалях карбуратори и всичко беше наред, а мотора губеше обороти. Точно от тези маркучета ми замириса на бензин, след което пак махнах карбураторите, обърнах ги и смених едно пробито платно, което се намира на дъното на единия. Оттам се е процеждал бензин и е тръгвал по вакумните маркучи. Още си пазя карбураторите, които купих само, заради това платно. Така и не намерих техническа информация, схеми и т.н., даже тогава и "Бултрако" вдигнаха рамене. От снимките виждам, че имаш газова уредба, а това съвсем може да обърка прогнозите. Според мен, ако извадиш и запушиш съмнителния маркуч и нищо драстично не се промени, значи проблема не е там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да е имал проблеми с ръчната на 5ген?От къде се натяга?Накладките са чисто нови, но не хваща добре чак горе и доста не удобно за пързаляне.Предполагам иска натягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Service manual-a би трябвало да има инфо как се натяга. В интерес на истината, моята ръчна не мога да я направя да лови. Пише че се повдига лоста 1 или 2 зъба и се натяга докато гумите започнат да се въртят трудно на ръка (повдигнати на крик), но ръчна нямам почти никаква. Мога да я натегна и още, но има ли смисъл - все едно ще карам на ръчна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните свещи за VTEC модела имат специално платинено покритие, те се сменят на 100 000км или 6год.За обикновеният мотор, свещи се сменят на 40 000 км или 2 год.

Това отнася ли се за CR-V i-VTEC ? Нещо повече да кажете за тези ОРИГИНАЛНИ свещи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Темата е за Прелюд, колега. Не е за CR-V. Най-лесния начин е да провериш в EPC какви са оригиналните свещи за твоя автомобил. Ако ти е трудно, може да се обадиш в Бултрако и да попиташ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22A- JDM 2.2L DOHC VTEC 92+ Prelude Type-S, 97+ Prelude SiR S Spec. (220ps)H22A SpecS .2156cc DOHC VTEC, 220psНякои знае ли ,колко е компресията на тези двигатели и дали буталата са еднакви с тези на Х22А 200 кс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Компресията е 11:1. Източник: http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=641555 също и http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_H_engine

На H22A 200ps (black top) е 10,6 до колкото разбирам.

 

За буталата не знам

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този двигател до колкото знам е само във 5 ген на Прелюд 2.2- 220 коня. Разликата по спомени от разговори е само в буталата и от там идва по-голямото сгъстяване. Много трудно може да се намери такъв звяр и евентуално по-лесно ако се купи от Япония.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, този двигател до колкото знам е само във 5 ген на Прелюд 2.2- 220 коня. Разликата по спомени от разговори е само в буталата и от там идва по-голямото сгъстяване. Много трудно може да се намери такъв звяр и евентуално по-лесно ако се купи от Япония.

потвърждавам може и от англия ама там пък ги внасят от япония :) Редактирано от BlueLude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен различните бутала за компресия 11:1, японската версия с 220 к.с. има различен всмукателен колектор с по-дълги рънъри , различни валове, оптимизирани пътища на входящия въздушен поток т.н. airbox, и слагането на спортен филтър е безмислено, по-голям дросел, катализатора е с по-голям дебит, мисля че и изпускателния колектор е различен - това са разлики спрямо H22A4 - typeS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето малко информация за моторите на прелюд 3-та генерация Колега,аз само ще внеса само някои корекции:Engine List Honda Prelude:B20A/B20A1 - 2.0L DOHC PGM-FI 143/160 hp (Japan/Europe)-този се слага на 2-ра генерацияB20A3 - 2.0L SOHC carb(12v) 104 hp Canada/US-този е 108 к.с.B20A4 - 2.0L SOHC carb(12v) Non US-този е 114к.с.B20A5 - 2.0L DOHC PGM-FI 135 hp (101 kW) US-този е 137к.с.B20A6 - 2.0L DOHC PGM-FI 142 hp (106 kW) Australia/New ZealandB20A7 - 2.0L DOHC PGM-FI 150 hp (110 kW) EuropeB20A8 - 2.0L DOHC PGM-FI 133 hp (99 kW) Europe-този мотор се слага на акорд не на прелюдB20A9 - 2.0L DOHC PGM-FI 140 hp (100 kW) EuropeB21A - 2.1L DOHC PGM-FI 145 hp (108 kW) Japan (SI States)B21A1 - 2.1L DOHC PGM-FI 140 hp (100 kW) Canada/US

За 2-ра и 3-та генерация имам много информация,ако на някой му трябват менюали,да свирка Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси и валовете ли са по рошавиаз пък си мислих, че разликата е в смукателната система и компресията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така обясняват, че без генерални промени, тук-там са бутнали по малко и са повишили с 10% мощността :) спрямо H22A7 red top примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чуда се дали може да си поръчаме такива бутала от 220hp с груповата поръчка от щатите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако им намериш парт номера, може да поръчаш на prelude да пита онези в щатите. Те пък ако нямат могат да доставят частта от Япония евентуално (поне така стана с моя горивен филтър преди време)Аз се чудех за F20a4 дали няма някякви по-сгъстени бутала. Вала е от по-рошавите за тази глава, всмукателя е сменен, а ако имаше и буталца :)

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, за щатите не е имало версия Type S, за там е SH и е 195 кс, най-близо е двигателя от акорд еуро-р - 212 к.с. -blue top.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами значи от такъ да търсим :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам единия е Type S другия е SIR S-Spec и двата са 217 hp и са JDM мисля че бях мяркал една тема за ъпгрейд само буталата сменяха до колкото си спомням

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Н22А7 за японския пазар, който е сложен в Акорд Тайп Р мощността не е ли също 220 коня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При Н22А7 за японския пазар, който е сложен в Акорд Тайп Р мощността не е ли също 220 коня?

Accord Type R - H22A7 212hp 155tqAccord Euro R - H22A 220hp 163tq OBDIIb Редактирано от BlueLude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя стартерите на Н22А,Н22А4 са взаимнозаменяеми с този на F20A4,както и каретата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22A ver 1 2156cc DOHC VTEC, 190ps H22A ver 2 2156cc DOHC VTEC, 200psКолеги, питам се дали има някакви отличителни белези по мотора или по купето на двата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе красавци я ми кажете някакво инфо за двигател Н22С може ли да ми дадете. Защото на прословутият Прелюд на "JUN"

, на 0:42сек е отбелязано точно тази модификация на двигателя. Аз нищо не можах да намеря за това нещо, та започнах да си мисля, че е правописна грешка. Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...