Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за Прелюд

Recommended Posts

Колеги, някой може ли да ми каже къде стои филтърът на климатика на Прелюд 5-та генерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли във вратата на четворката колко е максималният размер за говорител без да опира никъде. Фабричната мрежичка ми се струва малка и не много подходяща за 17-ки.

17-ки влизат и мисля че това е максимума който може да влезе без да опира (почти) никъде. Аз си купих от ebay пластмасови фланци за 17 см говорители, които са малко дебелички. Това е добре защото ако фланците са твърде тънки, според мен стъклото ще опира в магнита на говорителя при сваляне. Иначе влизат 17-ки но трябва да се внимава все пак, защото има и по-дебели говорители и да не стане да опира стъклото в тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми беше и за дълбочината. Мерих светлия отвор на фабричната мрежичка, около 13 см, което значи че голяма част от говорителя ще остане "скрит" и може би има вероятност мембраната да опира някъде по кората ако е с по-дебели фланци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля си че с правилно обезшумяване на вратата не би трябвало да има проблем. Но все пак не съм спец в кар аудиото, така че това са си мои размишления. Аз още не съм направил звукоизолация на вратата, защото имам да правя други неща преди това, но мисля така да го направя. Единствено ме е яд, че не дочаках да си намеря JDM средите и да си направя 3-компонентна предна линия. ПП: Доста хора в този форум са на мнение, че вратата на Прелюда е огромна дори за 17 см говорители, така че слагай смело ;)ПП2: Сега се сещам, че моите Херцове дойдоха с техни си решетки. Понеже се чудех какво да ги правя тези решетки, а ми беше жал да ги хвърля, свалих кората на вратата и монтирах решетките на мястото им (върху говорителите). Сега е сигурно че кората не опира в мембраната ;) Искам да кажа че има достатъчно място :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Разполагам с един катастрофирал прелюд с двигател F20A4. Някой може ли да ми каже дали този мотор може да влезе на купе CIVIC EG4. Или, ако не може на какви купета(по-малки от прелюда) е възможно да се монтира. Идеята е да се направи неделен дрифт автомобил. Незная дали тука е мястото за въпроса, ако не е моля да ме извините. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...Единствено ме е яд, че не дочаках да си намеря JDM средите и да си направя 3-компонентна предна линия. ...

>>>DSP Speaker<<< не си търсил достатъчно Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе някой да не знае каде точно трябва да прочета за грешките на АБС-а, че наскоро се завъртях и светна.Имам сървис менюала ама то има над 150 страници само за спирачките...Грешките които дава са явно две. Като укъсих пиновете и дадох на контакт АБС лампата мига 5 пъти и след това 9 пъти. Знаете ли кои са тези грешки?

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ManiaK

Знам знам, видях ги още когато ги пусна за продажба. Проблема е, че трябва да продам 2-компонентната система Херц, за да си купя 3 компонентна която да монтирам както си трябва. Не бих ползвал оригиналните среди, защото искам да имам 3-компонентна система с филтрите.

Друг вариант който съм мислил е да си купя само средите Hertz EM100 и да търся някакви 3-лентови филтри. Проблема е какви филтри да намеря и т.н.

Идеята ми беше навремето преди да купувам музиката говорителите, ако бях намерил JDM среди, щях да си купя направо 3-компонентна система. :)

 

@rollin

Ако интервала между 5 и 9 (всъщност са 8 и по-скоро не си ги преброил правилно) е 1 секунда, значи имаш грешка 5-8: Заден ляв датчик на АБС (speed sensor).

Трябва да свалиш задното колело и да провериш гривната за счупени зъби или други повреди. Трябва да измериш дали разстоянието между датчика и зъбите на гривната трябва да е между 0,4 и 1 мм.

 

Според мен имаш като моя проблем - датчика пие вода от някъде (при мен беше преден десен). Изолирай хубаво кабела на датчика от горе до долу (аз използвах или изолирбан, или бишоп лента) и ще се оправи.

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Херца свирят отвратително както тоя модел така и по горния... Един приятел си ги купи и сега се чуди какво да ги прави.Първо ако може ги чуйте и тогава купувайте!Има за малко повечко пари в пъти по добри :)Тея дни ще видя тоя датчик, а за броя може и да съм сбъркал понеже преди седмица ги броих и не помня вече 8 или 9 бяха миганията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги имам нужда от малко инфо. Искам да сложа на Прелюд 5та Ф20А4 всмукателен колектор от Х23. Имам 2 въпроса: 1. Нямам оригиналния Starting Air Valve от Х23. Мога ли да монтирам този от Ф20, или трябва да търся оригинален за Х232. На Ф20 МАР сензора стои отгоре на дросела. При дросела на Х23 обаче няма предвидено място за него. Как да реша проблема? Има ли нещо друго , което трябва да знам преди да започна смяната?

Редактирано от xtuners

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец монтирах на моя Ф20а4 всмукателен колектор от х23,на мястото където е МАР Ф20 на х23 има малка тръбичка свързваш МАР сензора от ф20 с маркуч към тази трабичка и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въпрос: Колко е диаметъра на изхода от колектора на Н22 и на колко е сток генерацията ? Че миналия ден си мерих моята и Ф52 външно ми се вижда много малко ,а на колектора няма как да си я премеря ,немога да се мушна под колата малко е ниска.. :) (Питам защото тая генерация я купувах от някъв английски прелюд с PowerFlow заглушител и ауспух ,звучи яко, но тогава в бързината не я премерих ... и май съм се затапил с нея.)Видях по-нагоре имаше почти същия въпрос за Н23 .. а мисля че имаха някаква разлика. Мерси!

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец монтирах на моя Ф20а4 всмукателен колектор от х23,на мястото където е МАР Ф20 на х23 има малка тръбичка свързваш МАР сензора от ф20 с маркуч към тази трабичка и си готов.

това беше полезно инфо. Трябва да погледна , въпреки че не видях тръбичка последния път. Има ли други особености, които трябва да знам? Нещо допълнителни настройки на обороти и т.н.? А този стартинг еър клапан дали е взаимно заменяем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клапана не съм сигурен.Аз ползвах инжекторите горивния регулатор и рейката от ф20,защото разбрах че х23 е с ниско омни инжектори(около 3 ома),а ф20 с високо омни(10-12 ома).Според аутодата горивния регулатор на ф20 е настроен на около 3бара ,а на х23 на около2,5бара.В един немски сайт пишеше ,че и те ползват инжекторите от ф20.Ако искаш мога да кача някоя снимка в моя профил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимковия материал никога не е излишен! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а пусна ли 4те допълнителни клапана да работят? Какъв е ефекта при теб от цялата тази работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам имаш предвид клапите в колектора тях няма как да заработят защото се оправляват от ECU-то.Ефект има на високите обороти колата е по-пъргава ,преди колата трудно вдигаше над 210км сега 220 без проблем и набира както преди на 210.Ако искаш истински ефект трябва да смениш и изпускателния колектор+нова генерация аз така направих и сега карам нова кола :D .Още несъм се нарадвал защото преди 4 дена си монтирах колектор и двуцевка от х23 и генерация от х22 200кс сега колата е тиха и доста по пъргава от преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако боднеш и един чип ще стане както трябва :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тях имам предвид. Обаче така като гледам този соленоид , които е отговорен за контрола на клапаните иска просто 12 волта и маса. Едното от тях получава от компа. Аз обаче мисля да нямеря отнякаде една шифт лампа, която да може да се настройва на какви обороти да светва. Съответно ще вържа лампата към датчика, така че да му подава 12 волта при определени обороти и клапите да отварят. Така ще мога и ръчно да настройвам оборотите за отваряне на клапите до намиране на оптималната настройка. Иначе моя Прелюд е доста моднат, просто частите не сработват добре е дна с друга в момента и затова започвам да го действам в някаква последователност. Първо искам да оправя вх. въздух , после ще дооправа генерацията, защото като сложих Х23 хедъра и тръби на 55мм колата загуби максимална скорост. Имам и магга флоу кат, който май ми пречи. Просто е много по-бърза до 170 км'ч и после трябва да я бутам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер ще има кои да питам вече и за моя прелюд.:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с шифт лампата е добра идея не бях се замислял.Пиши когато го направиш какъв е резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се подразбира. Друго нещо. ECUто на Прелюд 5та ВВ9 с какво означение е и къде се намира точно. OBDII ли е буксата? Ще имам нузда и от някакъв софтуер, за да съм сигурен че няма да даде някаква грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Днес забелязах ,че предните спирачни апарати са по големи от задни на прелуд 2.0куб. 4 генерация.Та вапросът ми е да ли е вазможно да се сложат предните от зад . И дали ще има някакав ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е възможно, но не винаги си струва.Трябват ти други дискове и не ми е ясно от какво ще станат, също така на предните апарати няма механизъм за ръчна и ще ти трябва хидравлична.По-скоро вземи предни дискове и апарати от Prelude 2,2 или 2,3, те са по-големи от твоите и стават.За задните би трябвало да важи същото, но не съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, тия не си струват на Ф20 предните апарати със дисковете са за смях ... аз сложих от 2.3 апарати с дискове и е съвсем друго, но все пак не е това което очаквах ,смятам че на един приятел Ауди А4-ката спира повече от моята талига...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може да се направи и то не много трудно. Единственото условие е да си направиш хидравлична ръчна или да нямаш никаква. На 2.0 Прелюда предните и задните дискове са с еднакъв размер, разликата е че предните са вентилирани. Проблема ще ти е че задните спирачки ще започнат да спират прекалено добре. Това ще доведе до изменение на спирачното разпределение - предни-задни и съответно може да ти докара беля... Питай BlueLude, той прави тази смяна...И аз като адаша сложих други апарати отпред (от H22) но не съм особено впечатлен. Все пак поне покрай цялата работа смених буталата, гумичките, дисковете и накладките, което си е една добра профилактика.

Редактирано от aλexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 години се опитвам да накарам моята H22 да спира и не иска! Спира само при високи обороти и помпене на педала или когато е прясно илязла от автомивка. Може дисковете и накладките да не са ми добри, както и при вас и от там да идва това лошо спиране. Изобщо не мога да се сравнявам с АУДИ, то кове спрямо мен. Дисковете ми са оригиналните , а накладките FBL. Замислил съм смяна с Brembo или Ferodo , но от друг форум в САЩ ме посъветваха да изолирам ABS-a си. Често той причинявал това лошо спиране. Лошото е , че не съм запознат с Prob Valve :) , но май ми предстои да се запозная :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели малко за това изолиране :) Да се изключи или да се преправи да работи по друг начин. Ако имаш и линк към мястото където си чел може да споделиш, а аз ще питам чичо Гошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Originally Posted by instruktor View Post

Converted - No , but I have tried with ABS system off ( just removed relay and fuses ).

 

I will check the modulator valve to see if it is going to fix it for me too.

 

P.S What kind of rotors to get ? I will have to buy new ones and I can't choose yes, but may be it's going to be Ferodo."

 

 

No that is not the same as converting it. Just unpluggin your abs, or whatever you did is not the same as converting.

 

Take this as example A

 

Ok that is your basic non abs prelude. It uses a simple prop valve in place of the abs unit.

 

Now compare that basic set-up to what you have now

 

example a

example b

example c

 

Those examples do not even even include all the abs wiring, plus abs ecu.

 

On your almost 20 year old car, stupid little things can go wrong with all these little parts. Unless you want the abs to work on your car, you can shell out big dollars on trying to figure out what is wrong with your abs system, or you can keep it simple, and just use a prop valve.

 

Either or good luck with whatever you do.

 

 

 

 

Не мисля, че е нужен превод. Сравнително лесно е написано, но за съжаление на мен не ми отваря тези линкове :( Както и да е , не мисля че са толкова важни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
example Aexample aexample bexample cЛинковете са малко коригирани, защото hondaautomotiveparts.com не се отваря от България :(Като цяло човека ти предлага ако не искаш да търсиш какъв точно ти е проблема с АБС-а, да сложиш пробка на мястото където отива спирачна течност към помпата на АБС и колата ти да стане все едно никога не е имало АБС :). За мен лично не съм сигурен дали това е решение, но поне ако го опитаме, ще знаем дали точно АБС-а е причината за кофти спирачките :) Аз лично карах около година без АБС, докато не открихме как се ремонтира проклетата помпа на АБС-а Редактирано от aλexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Карам прелюд 3 ген. моят б20а3 получи дупка в блока и реших да swap б20а9. Намерих си мотора, кутия и ecu но няма инсталация. Та въпроса е от ф20 или х22/23 с леко преправяне дали ще станат инсталациите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

example Aexample aexample bexample cЛинковете са малко коригирани, защото hondaautomotiveparts.com не се отваря от България :(Като цяло човека ти предлага ако не искаш да търсиш какъв точно ти е проблема с АБС-а, да сложиш пробка на мястото където отива спирачна течност към помпата на АБС и колата ти да стане все едно никога не е имало АБС :). За мен лично не съм сигурен дали това е решение, но поне ако го опитаме, ще знаем дали точно АБС-а е причината за кофти спирачките :) Аз лично карах около година без АБС, докато не открихме как се ремонтира проклетата помпа на АБС-а

Ами аз мисля да опитам без него, за да разбера дали той ми прави тези проблеми. Трудно се кара мощна кола без спирачки :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младежи, кажете как се сваля маншона на лоста на ръчната '92, че ще ми скъса нервите. Искам да сменя ожуления бутон. При ръкохватката не мърда на никъде :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги поръчах си ново мп3 за прелюда,но не мога да извадя старото.Магнах панела,махнах и пласмаската под него,видяха му се всички вътрешности.Дърпах бая силно с клещите,но не излиза.Цялото табло се размърда тва неще да излезе.Как да го махна?п.п.Старото мп3 е Cllarion Не знам кои модел точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги поръчах си ново мп3 за прелюда,но не мога да извадя старото.Магнах панела,махнах и пласмаската под него,видяха му се всички вътрешности.Дърпах бая силно с клещите,но не излиза.Цялото табло се размърда тва неще да излезе.Как да го махна?п.п.Старото мп3 е Cllarion Не знам кои модел точно.

Колега незнам какво си опъвал чак толкова с клещи,но според мен не е било това което трябва.Попринцип СД-тата се вадят с 2 пластинки или отвертки които се мушкат от двете страни на сд-то и с поклащания би трябвало да излезе...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен ако не е хванато с болтчета към конзолата, както съм направил аз :DП.П. По повод последното ми питане, ми то било на резба, ама няма кой да гледа. Просто се върти изключително трудно. :stupid:

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, интересува ме скоростна кутия от b20a3 стаква ли на b20a9. Ще съм благодарен на скорошен отговор. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(kiss) Благодаря колега, много ми помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...