Jump to content
KU4E_DUX

Проблем с Д13

Recommended Posts

Колеги имам въпрос за една д13 карборатор на газ. Проблемите са няколко :1 - автоматичния смукач го няма т.е. като се запали колата ако не подаваш газ колата гасне. Ако натиснеш педала работи .(IACV-то е почистено ,но имам съмнение за пропуски.Но при откачане и закачане сменя оборотите явно дори с проспуски поработва ).Намерихме болт запушващ вакум регулатора на смукателната траба на филатара ако се махне колата пали на бензин но мени оборотите ,а при топло състояние и гасне.Питане : IACV-то ли играе само роля на смукач или има някои клапан ,вакум и каде се намира и как да се оправи .2 - при газ колата работи добре но при студено стартиране вдига 3500 оборота, което е малко лошо за студен мотор .Питане : как и от каде да се регулират те ? Много ще съм благодарен ако някой може да даде съвети и да започнем едно по едно да ги отстрняваме ,ч колегата се побърка. Благодаря предварително за съветите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утечка от вакуумнита маркучи - проверете тези, които влизат във всмукателния колектор, когато има утечка от там, се държи горе долу така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъркучите ,който бяха под съмнение бяха заменени .Нещо друго като идея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кога и как ,почна да проявява симтомите ,които описваш? Газовата имаше ли я ,или като я сложихте се почна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всмукателния колектор има повече въздух, отколкото трябва. Вариантите са: 1. вакуумите, ако обаче сте проверявали всички маркучи, отпада. 2, ЕАЦВ - куплунгзи, клеми, самото ЕАЦВ. Ако остава отворено при загасяне на колата, през него влиза въдух и трудно пали. 3, загинала гарнитура по карба - засмукване на въздух - но е малко вероятно, за да гасне, трябва солидно количество въздух. 4. Някой от вакуумните клапани в бокса да е откачен/дефектен и да оставя вакуумен маркуч отворен. 5, възможно разбъзикано ниво в поплавковата камера (но това би обяснило само част от ядовете).Проверете последователно всички места, откъдето може да влезе въздух - маркучи по мануала, клапани в бокса, клеми на клапаните, куплунг на ЕАЦВ, самото ЕАЦВ. Нивото на поплавковата камера - трябва да е по средата в прозорчето отстрани. Видимо - дали има следи от заминали гарнитури. Да се изфорсира няколко пъти (ако заяжда игла в карба). Чек за грешка на ЕКУ-то. Ако нищо не излезе - по мануала, проверка на вакуумните клапани в бокса.Това е всичко - не е голяма философия, ама трябва да се действа последователно.!!!М/у другото, въпросът на Фена е много на място, някои газаджии дърпат един от маркучите на карба, а и други поразии...Иначе ЕАЦВ-то работи при и на празен ход, и в движение - с него компът коригира съотношението въздух бензин в различни режими.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колата беше с газова и горе долу работеше добре и на двете горива ,но като я запалиш вдигаше 3500 оборота което е смърт за студен д вигател и то зима .И от там я оклепахме доста .Почнах с аштоматичния смукач нестана ,вакумни маркучи, болчета се въртяха и по едно време колата замърка палим я студена 1500 об. и после си падат като загрее и точно си викахме готово и се оказа, че е на газ и като ч обърнахме на бензин колата палеше без газ но и падаха оборотите и гаснеше .Ако задържиш леко газ няма ядове работи ,поскаш гасне .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте първо нивото в поплавковата камера (особено ако сте пробвали с боядисания болт отгоре до дросела). Трабва да е до средата на прозорчето отстрани. После - настройка на оборотите на празен ход, на загряла кола. Всички болтове се въртят съ стъпка не повече 1/8 оборота, после се изчаква малко да се стабилизира работата на карба и ако е необходимо, се въртят пак. После - ако не стабилизирате оборотите още качат нагоре, търсете утечки на вакуум/засмукване на въздух отнякъде - маркучи и клапани. Хубаво ще е да се види и компът за грешка преди това - да се знае да няма друг проблем.Като я стабилизирате на бенз, вече направете настройките на газовата на читав и настроен карб.

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега ще видим тия дни какво може да се направи и ще пиша :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакво развитие, че и аз съм така. Взех хондичката с метанова уредба и си работи добре когато е топла, но пали само с много газ.Когато е студена пали отново с много газ запалва като задавена и ако не държа с педала оборотите гасне.Изчетах доста неща, но не смея още да я разбутам.Това е и на газ и на бензин, като на бензин мирише много когато запали.

Редактирано от turieca

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами човека,който пое да прави колата не е правил тези неща въпреки ,че им казах и нямат друг избор де . Просто до колкото разбрах са е закрепили както преди и сега така си я кара .Ако ти пожелаеш пробваи тези неща зада кажеш резултата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...