did0ni 7 #1 Публикувано 30 Ноември, 2009 Здравейте, колеги!Имам въпрос - кой от тези двигатели е най- издържлив и пъргав - D16A8, A9 или Z5??? Скоро искам да си взема втора кола (CRX) и да си го натискам по- сериозно, та за това питам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #2 Отговорено 30 Ноември, 2009 На практика това е един и същ двигател Разликите са в наличието или липсата на ламбда и катализатор и в ЕКУ-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
did0ni 7 #3 Отговорено 30 Ноември, 2009 Подвластни ли са на деформации по двигателя и А9 ли е без катал.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #4 Отговорено 30 Ноември, 2009 (Редактирано) Подвластни ли са на деформации по двигателя и А9 ли е без катал.?Да, А9 е без катализатор и ламбда и е с един готин комп PM7 с потенциометър. Отделно е и с друг изпускателен колектор. Ако под деформации разбираш подобрения, да доста може да се извади от тези моторчета и то при не много инвестиция. Говоря за атмосферка само, за турбо сетъп да кажат тези които имат опит. Редактирано 30 Ноември, 2009 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #5 Отговорено 30 Ноември, 2009 А9 е най-добрия избор от тия 3 мотора, но пък ако се спреш на б16а1 друга песен ще запееш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
did0ni 7 #6 Отговорено 30 Ноември, 2009 Знам, колега, но говорим за 2000-2500 лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #7 Отговорено 30 Ноември, 2009 ЦЪК разгледай си сам другото ..... които кото видял и чул Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #8 Отговорено 1 Декември, 2009 А9...А9...отвърнало ехото.Макар че ме съмнява с тоя бюджет да намериш итава такава.Успех все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
did0ni 7 #9 Отговорено 1 Декември, 2009 Е, и повечко ще дадем ако трябва ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #10 Отговорено 1 Декември, 2009 (Редактирано) Е, и повечко ще дадем ако трябва !Излишно е да даваш повече пари за А9 като пак ти казвам и трите вида са на практика един и същ мотор. Някой ще ти пробута А9 за доста повече пари защото разбираш ли той е 131 коня, а A8 или Z5 е 124. Последния става акто А9 само с махане на катализатора и слагане на комп ПМ7(това дори не е задължително , но е желателно). Единствено се вадят 3 жици преди буксата за компа за да включиш потенциометъра, като след това можеш да махнеш и ламбдата без да ти набива грешка . Но ако искаш да подобряваш мотора по-добре е да имаш ламбда защото тя трябва за да работи с ПМ6 компа, който пък е по благодатен за чипване .Дано съм бил ясен. Много се спекулира с това А9 и цените му спрямо А8 и Z5. Ако някой с А9 не ми вярва може да заповяда да ги замерим . Аз карам Z5 със по горе описаните неща.Успех колега и дано попаднеш на читав екземпляр . По важно при ЦРХ 2 и сивик 4 е да намериш читаво купе, двигателя се прави по-лесно. Редактирано 1 Декември, 2009 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
did0ni 7 #11 Отговорено 1 Декември, 2009 Благодаря за подробната информация, колега!Само за ламбда сондата съм изумен, че трябва да се остави за по-добър ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #12 Отговорено 1 Декември, 2009 Благодаря за подробната информация, колега!Само за ламбда сондата съм изумен, че трябва да се остави за по-добър ефект Не е за по-добър ефект, а ако искаш да ползваш компа ПМ6, който не може без нея, но се чипва по-лесно. Чувал съм че чипват и ПМ7-цата , ама не съм го виждал и не мога да кажа нищо по въпроса. Иначе аз си карам със ПМ7 , който не ползва ламбдата , а когато решим с Терориста да направим проба с някой нов чип слагам моднатата ПМ6-ца. Това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
did0ni 7 #13 Отговорено 1 Декември, 2009 Благодаря за старателнитe обяснения!Значи ако взема Z5 ще си го карам с неговия комп, щом е по- благоприятен за модване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #14 Отговорено 1 Декември, 2009 На практика тия малоумници от Хонда Мотор Ко., според хондЮ са толкова спрели, че на видиш ли единия мотор го вадят 124 коня, другия 131.Ама те кво ли разбират?Според мен по-добре си вземи една д13ка, тя е същата като д16а9 само дет е с 1 вал по малко, няква си там инжекция , смотан компютър и други дребни неща.Ама като ти ги моднат и като ти ги направят ще върви повече и от НСХ , ако не вярваш виж съседната тема "сгоних се най-накрая" там ще останеш изумен как дръгливите моторчета на хонда 1.3 направо маат АМГ-та, ЛАМБОТА и некви ми други талиги по 400-500 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #15 Отговорено 1 Декември, 2009 Фаундъре...кефиш.... .И аз мисля че всички мотори на Хонда са еднакви....като издържливост да речем.Колега Хондьо,имал съм рексчета със всички видове мотори без В-тека.Включително и рекс 1-ца с 1.5 мотора който с добра настройка вървеше колкото А8-ца да речем(за справка - питай Роудрейсъра).Трябва да ти кажа че Z5 НЕ ВЪРВИ като А9.Макар че моята Z5-ца беше чипната и се развърташе до малко над 8000 об...освен всичко друго не съм забелязал А9-ките да са по-скъпи от другите рекс 2-ки.Съгласен съм напълно за това че е приоритет да си търси читаво купе...че това е рядкост - неудряно и неръждясало.Пак пожелавам успех на момчето.Защото тази кола е болест...най-често нелечима. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #16 Отговорено 1 Декември, 2009 (Редактирано) колега црх 2г е една кола която си е намерила място в света на колите,д16а9 е много добър двигател малките японци не са като др хора 1.6 131коня по това време е много добре хората по света с кола 945кг 88-91г правят чудеса дори и атмосферки но като сложът и Охлюва става нещо което нестой на пътя просто дере асвалта,с две думи няма да си сгрешил ако си вземеш големия зверо с малкото сърце което се раздава на пътя Редактирано 1 Декември, 2009 от CONEV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #17 Отговорено 1 Декември, 2009 Ако някой има технически аргументи да ги представи тук. С удоволствие ще ги прочета. Ако не другото са празни приказки.Фаундер, най-вероятно не си чувал че в държави като Германия например има доста строги регулации в областта на екологията още от времето на ЦРХ 2ген. и за да може Хонда да продава на този пазар е трябвало да покрие нормите. Така А9 се превръща в А8 и Z5 ( които са си А9 с катализатор).Катана, това че твоята Z5 не е вървяла колкото А9 нищо не начи. Те и две А9-ки няма да вървят еднакво. А чип с ограничител до и над 8к на стоков мотор Z5 си е напълно безсмислено тъй като въртящия момент си е пак там където си е бил и преди. За да не са празни и моите приказки приканвам всеки който иска да премери бързата си А9-ка с бавна Z5-ца да заповяда, няма да откажа на никого.Аз спирам дотук по темата защото не ми се навлиза в безсмилени спорове. Пийс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #18 Отговорено 1 Декември, 2009 Колега,did0niнамери читав Рекс,оттам нататък,ще разбереш какво е Рексомания.Аз лично, моя го взех с доста забележки,но го правя като за мен,така че да ме кефи максималноВярвай,заслужава си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4i4o 2 #19 Отговорено 1 Декември, 2009 Колега,внимавай с купето,че гният доста,пак и ако си намериш и без удар !!! !!! -идеалномного готина машинка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #20 Отговорено 2 Декември, 2009 Фен правилно си се насочил Д16А9 е един от най добрите изпълнения за модека ЦРХ, който и да вземеш няма да сгрешиш рексоманията е страшно нещо няма отърване от нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatVill 0 #21 Отговорено 2 Декември, 2009 По-скоро на теория А8, А9, и Z5 са еднакви мотори, на практика е друго нещо А пък аз имам една А9-ка германка, която не е успяла да стане А8 примерно заради еко изисквания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #22 Отговорено 2 Декември, 2009 За да разбереш света на ХОНДА, рано или късно трябва да караш такъв автомобил.Има 3-4 култови модела на нашата Марка ... това определено е един от тях.ЦРХ 2г си е ЦРХ 2г! Това е ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #23 Отговорено 2 Декември, 2009 И без да се качва на рекс може да разбере що е то "света на Хонда" Стига си спамил по темите , ламер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #24 Отговорено 2 Декември, 2009 Може ... но определено не и със СИН СИВИК 5Г със слаб мотор кат твоя Смоооооооо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
did0ni 7 #25 Отговорено 2 Декември, 2009 Колеги, да попитам V-TEC, които са, намират ли се за 4000лв. в България и как стоят нещата с тях ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #26 Отговорено 2 Декември, 2009 CRX VT за 4К - трудна работа, да не кажа мисията невъзможна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #27 Отговорено 2 Декември, 2009 За да разбереш света на ХОНДА, рано или късно трябва да караш такъв автомобил.Има 3-4 култови модела на нашата Марка ... това определено е един от тях.ЦРХ 2г си е ЦРХ 2г! Това е ... :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #28 Отговорено 2 Декември, 2009 Колеги, да попитам V-TEC, които са, намират ли се за 4000лв. в България и как стоят нещата с тях ?До колкото знам скоро продадоха един червен в Шумен. с няква спортна седалка вътре за 3900. Намират се общо взето, но състоянието понякога не е плачевно , а трагично.За хубав екземпляр по-малко от 6000лв... просто е равносилно на това да чукнеш 6та от тираж на българския спортен тотализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
did0ni 7 #29 Отговорено 2 Декември, 2009 Колеги, да попитам V-TEC, които са, намират ли се за 4000лв. в България и как стоят нещата с тях ?До колкото знам скоро продадоха един червен в Шумен. с няква спортна седалка вътре за 3900. Намират се общо взето, но състоянието понякога не е плачевно , а трагично.За хубав екземпляр по-малко от 6000лв... просто е равносилно на това да чукнеш 6та от тираж на българския спортен тотализатор.Wow!Доста нагоре отиваме !Ровех за Е9, никъде не мога да намеря из интернет...до 3500 се надявам че ще има хубави ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #30 Отговорено 2 Декември, 2009 (Редактирано) did0ni, казах ти вече че няма да съжаляваш, мятай се и не се чуди Относно чипването на РМ6 пак може да си изключиш ламдата , така че не е болка за умиране че з5 има ламбда. Founder, светни ме каква е разликата м/у d14a3 и d14a4 ?? разликата м/у двата модела е ЦЕЛИ 15 коня хайде сподели каква е разликата във валовете, клапаните , горивните камери и т.н. че идва тая огромна разлика (на фона на з5 и а9) от 15 коня ??? п.п. ако знаеш разлики м/у з5 и а9 също ще ми е интересно да се образовам. все пак цели 6 коня е разликата Тая разлика в никакъв случай не може да се направи с комп (особено като говорим за понижаване на конете) Редактирано 2 Декември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaX PoweR 0 #31 Отговорено 3 Декември, 2009 Удрям едно рамо на Бат Ачо CRX си е CRX эа мен една от най-уникалните Hondi и Prelude 4 gen Тва са двата модела дето си ме кефят най-много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #32 Отговорено 4 Декември, 2009 Неразбирам или не чак толкова но знаи-1но ЦРХ е нещо неуписуемо събираи пари и вземи В16А1 няма да съжаляваш само гледаи не изгнил и само каран в ИТАЛИЯ и аз събирам за такъв другото е компромис РАЗМИСЛИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #33 Отговорено 5 Декември, 2009 Удрям едно рамо на Бат Ачо CRX си е CRX эа мен една от най-уникалните Hondi и Prelude 4 gen Тва са двата модела дето си ме кефят най-много Както мен 4 генерация и рекса това са за мен фафоритите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #34 Отговорено 5 Декември, 2009 (Редактирано) само да кажа че д16з5 е 124коня а д16а9 131 и разликата не е 6 коня а 7 това е за хорато който незнаят а си мислят обратното и мойче взимай и бегай колкото можеш по силно да си купуваш ЦРХ Редактирано 5 Декември, 2009 от CONEV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivankrystev 16 #35 Отговорено 5 Декември, 2009 Карам двата мотора А9 и Z5, нищо не е пипано по тях (за сега) и са еднакви години, екстри, цвят и др. Разлика във вървежа за мен няма... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilkahilka 0 #36 Отговорено 6 Декември, 2009 Ем братле аз съм имал и 1-ва генерация с 1,5 мотор сега имам и 2-ка с а8.И двете ги бях модвал само със спортни валчета намерени на късмет(имам предвид цената) и тръпката си струва.Големият проблем на рексовете са купетата и спирачките.За вървенето се докарват относително лесно без много разправии,само трябва малко търпение и някое левче естествено.Общо взето модването на какъвто и да е автомобил си е наливане в една бездънна яма,но кефа цена няма.Модвал съм също и Сивик 82-а с 1,3 дето са с два карбуратора,като мога да заявя че това беше най-доброто което сме постигали от един автомобил атмосферка,макар че мотора изкара само 1000 км преди цъфне като майска роза, но пък и на 18 атмосфери в цилиндрите друго и не съм очаквал.Та личните ми впечатления от А 8 са че това един доста,ама доста корав и надежден агрегат,който държи на модване и резултатите са повече от добри.Да кажем че едно вти не е по-добре като параметри след елементарно модване само с валове и още нещо .Обаче който е карал 2-ка а пък и 1-ца знае че при бързо каране колата е доста трудна за управление и особено за спиране( не знам колко пъти съм се кръстил по сфетофарите да не налетя на някой).Та обърни внимание и на тези неща,не само на агрегат , кутия и окачване примерно.Айде успех,че нещо се олях с писането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове