Jump to content
ivo_shogun

сивик англичанка не може да запали

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Извинявам се, за повдигането на нова тема за един доста дискутиран проблем, но моля за съвет или идея която да ми дадете каква може да е причината. Колата е сивик /англичанка/ 1.6 втек 126.к.с. 96г 5 врати. До този момент нямах забележки за паленето въпреки, че колата е на газ и като я угася на газ и запаля прави малко повече обороти докато запали, но за мен това е нормално като се има превид, че когато пали на бензин само да помирише ключа и брррррррмммм. Вечерта я спирам на бензин, а на другия ден въртя, стартера върти като луд ама няма никой. Изкарах единия кабел за свещите и сложих на него една, за да видя дали има искра и се казва че има. Втори пробвах и на него има. Развих леко горивния филтър, за да видя дали има налягане на бензин въпреки, че е много малко, но когато дам на контакт сълзи, което за мен означава че има и гориво. Четох из няколко теми за main relаy, че давало проблем и трябва да се презапои, но не знам дали съм на прав път. Ще бъда благодарен за всеки съвет или идея, която ми дадете, за да мога да се ориентирам къде да търся.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що "сълзи" ?Виж ключа за превключването на двете горива !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е "майн релето " няма да има бенз ... пробвай на газ да ли ще запали да видиш да ли е от бенза или от нещо друго .п.п. с тая газова може да са една камара работи.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинете ме колеги! защото развивам съвсем малко изходящата част на горивния филтър и се вижда че има налягане щом просълзява

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

развий повече и виж дали има налягане - виж дали ти работи бензиновата помпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на газ не мога да пробвам понеже свърши и си я карах последния път на бензин. Ключа за преключването е на 3 степени като си пали на бензин и прехвърля на газ когато загрее или като вдигнеш обороти. Все пак пробвах и на газ , но не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реагирайки по това което се чува от безиновата помпа и релето, всичко си работи. Помпата си жужи както си пълни , а релето си "цъка" при контакт и като се "напълни" така да се каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега виж дали буксата на машинката за превключване нети се е разместла отзадната страна на се намира изшадич и я вкараи пак по добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега виж дали буксата на машинката за превключване нети се е разместла отзадната страна на се намира изшадич и я вкараи пак по добре

Благодаря за идеята, ще пробвам и ще кажа резултата какъв е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер извадих буксата, но си беше наред щом като превключа на газ се чува да щрака релето като прехвърля на газ. Извадих свещите да ги подсуша понеже бяха мокри от бензин, развих и дистрибуторната капачка да проверя за конденз, но си беше наред. Когато почистих свещите се пробвах да запаля и започна леко да се опитва сякаш някаква каша е в двг-то и не поже да подеме понататък и да запали. Забравих да спомена, че презапоих и маин релето за всеки случай. Чудя се дали може да е от самите свещи. въпреки че са njk на около 10 000км и не би трябвало да е от тях. Давайте акъл колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много време знам, че с газ винаги има проблеми.Логично!Да сте чули за серийно производство на коли с газова уредба?В много държави няма дори газ станции....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сте чули за серийно производство на коли с газова уредба?

май имаше някакви .... :lol: рено ???

ivo_shogun, свещите като са НЖК да не са вечни ? пробвай с други , тези може да са избили . Щом има бенз и препалва значи нещо по тока се губи или е превъртяла ремък примерно .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как може да се разбере дали е превъртяла ремъка ? За газовото е слагано в Италия и е направено както трябва.До сега не е имала проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почни първо от свещите :lol: махни захранването на бубината и повърти на стартер да издуха мизерията и сложи други свещи да видиш да ли ще палне. иначе махаш капаците и гледаш да ли е на белези.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш ли да ми подскажеш какви са белезите и кое точно да гледам? Благодаря за съвета!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности към колегата "teror1sta" за съветите, които ми даде! Беше прав за свещите . Някаде бях чел из форума съвет за свещите на NJK, че френсите са боклук и се оказа прав. Имам и рено клио което е пак с NJK, но японски и като ги сложих на хондата запали без прблем, а пък са на 30000 км вече. Яд ме е на мен, че като съм купувал свещи не съм знаел, че NJK има френски за да обърна внимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...