Jump to content
Guest Dominic

Моля за професионален съвет?

Recommended Posts

Guest prelude
Отговорено (Редактирано)
  vtec написа:

АЗ ЛИЧНО СЪМ ПРИЗНАЛ MOTUL 10W40,5W40, CASTROL MAGNATEC(10W40)I TXT 5W40,НО АКО СЪМ СИГУРЕН ЗА ПРОИЗХОДА НА CASTROLA,ТЪЙ КАТО ИМА ДОСТА МЕНТЕТА И НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО LIQUI MOLY С ГРАФИТЕНАТА ДОБАВКА 10W40!А НА БАЩА МИ КОЛТА ОСВЕН CASTROL I LIQUI MOLI DRUGO НЕ Е ВИДЯЛА И УСПЕШНО СИ МИНА 180 000 КМ :tease:

Абе,колега....стига си вадил тия теми от преди години,че стана мазало.ти и да им слагаш коментари в темите на хората няма смисъл,щото отдавна са забравили за кво е ставало дума тук ....чета в тоя раздел и само некви теми от преди 3 години най-отгоре.... Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Dominic написа:

Както се вижда от заглавието (става въпрос за Сивик '95 купе, 1.5cc) имам питане за какво масло да налея.Нека уточня - купих колата с някакво масло в нея - колата беше внос от италия, след като смених маслото с 10-40 - клапаните тракат повече, когато е студена. а с онова масло, което не знам какво е било си работеше по-тихичко.Нека уточня съсщо, че човека с маслото е приятел и изключваме масло-менте.маслото, което сложих е кастрол.Та от приятели знам, че 5-30 е по-течно масло. Да не би да трябва да сложа такова, и без това температурата в софия не скача през лятото над 30 градуса.Моля за професионално мнение. Знам че всеки кара с различна марка масло, и харесва своята, но става въпрос за 5-30 или 10-40?????????Благодаря предварително.

карам англичанка в сервизната книжка на която има диаграма за използването на двигателно масло.там е показано че 5W-30 се използува при температури от +35 до -30 градуса и надолу. 10W-40 от -20до +40 градуса и нагоре. мисля че температурите у нас налагат по скоро ползуването на 10W-40 и за това аз карам с такова. фирмата е почти без значение защото всички са добри. все пак има изискване за клас SG или SH!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

пичове аз днес махнах моето 15в40 лики моли и после си направих промивка с приста за промиване слагам си го като олио оставям колата да работи на празен ход 10 мин и се оказа черно като го махнах! сложих кастрол тхт5в40 и да видим кво ще стане с колаат :tease: но поутихна мотора и клапаните спряха да тракат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колкото и да не ви се вярва, всеки мотор е различно амортизиран или запазен, затова въпроси от сърта на: Ти какво му вливаш, колко ти гори за еди колко си км и така нататък са излишни и безмислени. Аз имам 6 смени на масло на моя Сивик за почти 3 години, и стигнах до извода , че моята кола най добре работи със маслото на Репсол 15- 40. Това масло ми е взело акъла, колата работи перфектно, почти не го пипа, и запазва до последно една прилична смазка в маслото. При смяна не е черно като катран а леко дори кафеней, това обаче не ми се е случвало от доста врече, защото реших да слушам тоя и оня и да наривам сумати му и пари в всякакви уж луксозни масла по 50 лв и нагоре за 15 на 40 :) Сега пак ми предстой смяна и отново ще се върна на Репсол, защото това е марката за моята кола, вие си вливайте каквото си знаете, но ако вие не си знаете колите как, къде , колко и защо, едва ли по нета може някой да ви даде диагностика кое е най-хубавото !!! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest weapon R

Нека дам и моето мнение-ве4е пет години и три поредни хонди карам само с ЛИКИ МОЛИ и добавка МОS2.Дали е просто късмет,но досега не съм виждал отвътре двигателя на нито една от моите Хонди.Помислете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз съм на Репсол 10W40, Доволен съм и нямам намерение да слагам пълна синтетика защото двигателят ми е над 150 000 км. и ще му доиде много тънка. За минерално изобщо няма смисъл да говорим защото хидравлични клапани не се карат с такова-неписан закон) Сигурен съм че нямаме оригинални масла в България така че смятам да го сменя на 5-6 хил. за сега двигателчето работи тихо и спокойно, надявам се да си остане так (то си зависи само от мен де...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

А някой да знае разликата между " 6100 Sinergie" и "4100 TurboLight" на Motul ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Restless написа:

А някой да знае разликата между " 6100 Sinergie" и "4100 TurboLight" на Motul ?

Ето малко инфо: ЦЪК

 

  Цитат

Публикувано изображение

 

MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 (1 L)

Полусинтетично моторно масло специално създадено за натоварени бензинови или дизелови двигатели, атмосферни или с принудително пълнене (турбо / компресор), многоклапанни, с карбуратор или инжекцион, с или без катализатор. Подходящо за всякакъв вид гориво: оловен и безоловен бензин, дезелово гориво, газ.

 

Одобрено от: VW 500.00, 505.00, MB 229.1.

 

Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF.

  Цитат

Публикувано изображение

 

MOTUL 6100 Synergie 10W-40 (1 L)

Полусинтетично моторно масло, специално разработено за мощни съвременни автомобили, турбодизелови или бензинови двигатели с голям работен обем, с директно впръскване и катализатор. Подходящо за всички видове бензинови и дизелови двигатели, използващи оловен или безоловен бензин, дизелово гориво или газ.

 

Одобрено от: VW 500.00, 505.00, MB 229.1.

 

Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF

  Цитат

Публикувано изображение

 

MOTUL 6100 Synergie 15W-50 (1 L)

Полусинтетично моторно масло, специално разработено за мощни съвременни автомобили, с турбодизелови или бензинови двигатели с директно впръскване и катализатор. Подходящо за по-натоварена употреба при по-високи експлоатационни температури.

 

Одобрено от: VW 501.01, 505.00, MB 229.1.

 

Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

ето аз какво намерих:

  Цитат

Pressure load: An important quality criterion for synthetic oils is the pressure absorption (load capacity of the lubricating film):

Mineral oils 900 kg/qcm

MOTUL Synthetikoele:

MOTUL 4100 Turbolight.....: 4,200 kg/qcm

MOTUL 4100 power............: 4,800 kg/qcm

MOTUL 4100 synergy.......: 5,200 kg/qcm

MOTUL 300 V Le Mans.......: 22,000 kg/qcm

http://www.ks-motorsport.de/shop/start.htm...5_Liter_224.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...