Jump to content
Guest Dominic

Моля за професионален съвет?

Recommended Posts

Guest prelude
Отговорено (Редактирано)

АЗ ЛИЧНО СЪМ ПРИЗНАЛ MOTUL 10W40,5W40, CASTROL MAGNATEC(10W40)I TXT 5W40,НО АКО СЪМ СИГУРЕН ЗА ПРОИЗХОДА НА CASTROLA,ТЪЙ КАТО ИМА ДОСТА МЕНТЕТА И НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО LIQUI MOLY С ГРАФИТЕНАТА ДОБАВКА 10W40!А НА БАЩА МИ КОЛТА ОСВЕН CASTROL I LIQUI MOLI DRUGO НЕ Е ВИДЯЛА И УСПЕШНО СИ МИНА 180 000 КМ :tease:

Абе,колега....стига си вадил тия теми от преди години,че стана мазало.ти и да им слагаш коментари в темите на хората няма смисъл,щото отдавна са забравили за кво е ставало дума тук ....чета в тоя раздел и само некви теми от преди 3 години най-отгоре.... Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се вижда от заглавието (става въпрос за Сивик '95 купе, 1.5cc) имам питане за какво масло да налея.Нека уточня - купих колата с някакво масло в нея - колата беше внос от италия, след като смених маслото с 10-40 - клапаните тракат повече, когато е студена. а с онова масло, което не знам какво е било си работеше по-тихичко.Нека уточня съсщо, че човека с маслото е приятел и изключваме масло-менте.маслото, което сложих е кастрол.Та от приятели знам, че 5-30 е по-течно масло. Да не би да трябва да сложа такова, и без това температурата в софия не скача през лятото над 30 градуса.Моля за професионално мнение. Знам че всеки кара с различна марка масло, и харесва своята, но става въпрос за 5-30 или 10-40?????????Благодаря предварително.

карам англичанка в сервизната книжка на която има диаграма за използването на двигателно масло.там е показано че 5W-30 се използува при температури от +35 до -30 градуса и надолу. 10W-40 от -20до +40 градуса и нагоре. мисля че температурите у нас налагат по скоро ползуването на 10W-40 и за това аз карам с такова. фирмата е почти без значение защото всички са добри. все пак има изискване за клас SG или SH!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

пичове аз днес махнах моето 15в40 лики моли и после си направих промивка с приста за промиване слагам си го като олио оставям колата да работи на празен ход 10 мин и се оказа черно като го махнах! сложих кастрол тхт5в40 и да видим кво ще стане с колаат :tease: но поутихна мотора и клапаните спряха да тракат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колкото и да не ви се вярва, всеки мотор е различно амортизиран или запазен, затова въпроси от сърта на: Ти какво му вливаш, колко ти гори за еди колко си км и така нататък са излишни и безмислени. Аз имам 6 смени на масло на моя Сивик за почти 3 години, и стигнах до извода , че моята кола най добре работи със маслото на Репсол 15- 40. Това масло ми е взело акъла, колата работи перфектно, почти не го пипа, и запазва до последно една прилична смазка в маслото. При смяна не е черно като катран а леко дори кафеней, това обаче не ми се е случвало от доста врече, защото реших да слушам тоя и оня и да наривам сумати му и пари в всякакви уж луксозни масла по 50 лв и нагоре за 15 на 40 :) Сега пак ми предстой смяна и отново ще се върна на Репсол, защото това е марката за моята кола, вие си вливайте каквото си знаете, но ако вие не си знаете колите как, къде , колко и защо, едва ли по нета може някой да ви даде диагностика кое е най-хубавото !!! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest weapon R

Нека дам и моето мнение-ве4е пет години и три поредни хонди карам само с ЛИКИ МОЛИ и добавка МОS2.Дали е просто късмет,но досега не съм виждал отвътре двигателя на нито една от моите Хонди.Помислете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз съм на Репсол 10W40, Доволен съм и нямам намерение да слагам пълна синтетика защото двигателят ми е над 150 000 км. и ще му доиде много тънка. За минерално изобщо няма смисъл да говорим защото хидравлични клапани не се карат с такова-неписан закон) Сигурен съм че нямаме оригинални масла в България така че смятам да го сменя на 5-6 хил. за сега двигателчето работи тихо и спокойно, надявам се да си остане так (то си зависи само от мен де...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

А някой да знае разликата между " 6100 Sinergie" и "4100 TurboLight" на Motul ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да знае разликата между " 6100 Sinergie" и "4100 TurboLight" на Motul ?

Ето малко инфо: ЦЪК

 

Публикувано изображение

 

MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 (1 L)

Полусинтетично моторно масло специално създадено за натоварени бензинови или дизелови двигатели, атмосферни или с принудително пълнене (турбо / компресор), многоклапанни, с карбуратор или инжекцион, с или без катализатор. Подходящо за всякакъв вид гориво: оловен и безоловен бензин, дезелово гориво, газ.

 

Одобрено от: VW 500.00, 505.00, MB 229.1.

 

Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF.

Публикувано изображение

 

MOTUL 6100 Synergie 10W-40 (1 L)

Полусинтетично моторно масло, специално разработено за мощни съвременни автомобили, турбодизелови или бензинови двигатели с голям работен обем, с директно впръскване и катализатор. Подходящо за всички видове бензинови и дизелови двигатели, използващи оловен или безоловен бензин, дизелово гориво или газ.

 

Одобрено от: VW 500.00, 505.00, MB 229.1.

 

Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF

Публикувано изображение

 

MOTUL 6100 Synergie 15W-50 (1 L)

Полусинтетично моторно масло, специално разработено за мощни съвременни автомобили, с турбодизелови или бензинови двигатели с директно впръскване и катализатор. Подходящо за по-натоварена употреба при по-високи експлоатационни температури.

 

Одобрено от: VW 501.01, 505.00, MB 229.1.

 

Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

ето аз какво намерих:

Pressure load: An important quality criterion for synthetic oils is the pressure absorption (load capacity of the lubricating film):

Mineral oils 900 kg/qcm

MOTUL Synthetikoele:

MOTUL 4100 Turbolight.....: 4,200 kg/qcm

MOTUL 4100 power............: 4,800 kg/qcm

MOTUL 4100 synergy.......: 5,200 kg/qcm

MOTUL 300 V Le Mans.......: 22,000 kg/qcm

http://www.ks-motorsport.de/shop/start.htm...5_Liter_224.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...