Jump to content
taz1

Знаели някои колко вдига разхода

Recommended Posts

Знаели някои колко вдига разхода, вентилатора за охлаждане на радиатора. Интересно ми е да разбера дали някои знае защото десега разхода ми беше градско около 10 на сто (като този вентилатор въртеше постоянно защото се беше прецалак датчика за вклучване) аз ще го засеча но все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато всичко ти е наред този вентилатор много рядко се включва, така че не влияе на разхода.И да работи нон стоп едва ли ще дигне разхода повече от 0.1л!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм очаквал,че ще чета такъв въпрос във автофорум.Колега не мисля,че този вентилатор може да оказва кои знае какво влияние на разхода.Ако има климатик това вече е друго.п.п.шега.Дано някои от габрово не чèте въпроса на колегата,че доста прегряти коли ще искочат в онзи раион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откачай го, и динамото също :lol: файда от тяха няма.стига се занимава с глупости, няма да те набута много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда , ама прочетох :P:P:D сега няма да мога да заспя :)

 

По темата: pitbuls е прав ! всичко като се откачи , разхода пада с около 1-2 литра на 100 км .

 

п.п. абе някой може ли да ми каже колко вдига разхода осветлението на таблото и бутоните ??? :lol:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предната ми кола много ми вдигаше разхода бензиновата помпа (защото беше електрическа) и затова я карах само на газ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то хубаво на ГАЗ ама тея клапани нали и те са на ток ? :lol: Или ти си я направил с бозаджийски кранове :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би аз не съм се изразил както трябва. Тъкато датчика беше прецакан вентилатора работеше непрекъснато. Доколкото съм наясно когато върти непрекъснато двигателя не може да влезне в нормален речим на работа(работи в полузагрято положение, второто е че фаровете не ми светиха както трябва а и прозорците се сваляха и вдигаха хипер бавно. Вентилатора е прекалено голям консуматор и товари динамото то е ясно. И от тези изброени факти изхождам че ми е дигнал разхода. Както като спря да се върти този въпросен вентилатор работата на двигателя се нормализира защото като работи той вдигат оборотите на двигателя за да може да върти динамото което да даде ток на вентилатора тъкато на ниски обороти като се вклучи динамото да върти на поголям ток са му нужни обороти. Иначе се радвам че сам ви разсмял то си е за смях. Но причината да не сменя навреме рози датчик е че е наврян на майнатаси под смукателите и над масления филтър. такаче ми се наложи да го изкарвам на една тетка на маркучите се термостата искаше ми се да го сложа преди но няма къде:lol:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти е фред термостата няма да има мн разлика единсвено от това че има мн голяма консумация на ток

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти е изправен термостата варианта с " двигателя не успява да стигне работна температура " го прескачаш. Ако не е изправен разхода може да се качи.

 

 

п.п. alex civic ме изпревари :lol: според мен консумацията на ток не е чак толкова значителна че да има осезаеми промени на разхода.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам, не се впрягай, шегуваме се. така е както казват колегите- няма проблем за двигателя, не ти вдига кой знае колко разхода(мисля няма да има и литър), а и това не е за постоянно-сменяш датчика и си ок. така, че няма смисъл да се тормозиш за това :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега разхода се оправя с газова и моята ламя правеше така 20лв 100 км сега сам 10лв 100 :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несе впрягам колеги само коментирам. Алекс заради тая газ ми се наложи да сменя двигателя 2 пати. Нещо немога още да се върна на газ. Междо другото сега ми предлагат ебати и газов изнжексион кит с компютър и всичките джажи.350 кинта ецу-то на газта ти мойеш да си го програмираш, Работи както бензиновия инжекцион но на газ. Най-голямата газария е даго програмираш на високи обороти кактио се вклучва ветека да си вклучиш 30% бензин заедно с газта. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30%- тва при 10/100 разход прави 7л газ и 3 литра бензин, нали? тоя дето ти го е казал това, че колата ще върви не повече, а както трябва било то във витек или не му кажи да се застреля.за двигателите дето си ги хвърлил заради газта- кво им стана, че ми е интересно.едно нещо колкото по опростено е, е толкова по ефикасно-тва ти го казвам във връзка с програмируемия комп на газта и сместа газ/бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 30% говоря примерно и то само ако ти трябва повече мощностпримерно 5500 оборота това да стане. Но аз сам доста скиптичен и докато него видя няма да го повярвам и няма да експериментирам на моята кола. А за 2та двигателя които изхвърлих единият от смяна на гарнитури ебах мамата на главата. Сигурно ако се направи както трябва ще става за работа но най-малкото трябва да се сменят болтовете защото 7-ъти сам сменял гарнитурата и им нямам доверие вече. И тогава реших че вече няма смисъл да правя този двигател а и ми изпадна същият на добри пари и го пупих и го смених нямаше ядове докато не стигнахме пак до ефекта на гарнитурата. За мен тогава решението беше че тоя двигател не издържа на моя крак или таканареченото задкурмилно устройство му ебава мамата. И тогава си намерих д16з5 и го сложих в англичанката, но докато демонтирах стария и махах изпарителя разбрах от каде е идвала цялата работа. Изпарителя БРЦ много хубав незнам какво още е с пласмасови мощуци и единия се клатеше и като се клати от там излиало под формата на пара водата и преблизително на 6000 километра хварлях гарнитура от прегряване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е че ти не си ли следиш ниво на течност, температура и пр? това не става за ден два. както и да е.тва с газ/бензина ти го казвам, щото няма още кола която да меши/върви на газ и бензин едновременно, без значение при какви обороти. просто няма да работи двигателя както трябва, камо ли да върви повече. пробвай ако искаш-запали на бензин и чукни с едно кабелче на газовия клапан да отвори и той и гледай ква мощ се получава :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или ще изгасне или ще има бау :lol: а тва за 30% може би е имал предвит още толкова газ да пусне нз сякви чудесии има докато не се види и подкара е излишно да се коментира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е колеги, цхакам един понат да го купи това нещо и да видим какво ще стане. Опита ще е истински защото ще се слага на един акорд такаче ще разкажа какво се е получило:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...