Димитър Коев 66 #1 Публикувано 7 Ноември, 2009 Здравейте колеги,Сложих халогенни фарове, но свързването им се оказа сложно. Трябва ми реле, което се намира трудно, а и не успявам да намеря инсталацията, която би трябвало да имам.Въпроса ми е дали може да се свържат към кабелите за задния халоген (който липсва и съответно не го ползвам) без опасност от претоварване на инсталацията?Моля за мнения от хора, които са наясно. (без такива от рода на "абе аз не разбирам, ама сигурно ще стане")Предварително благодаря.П.С.: видях, че има една подобна тема, но там нищо конкретно не разбрах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 7 Ноември, 2009 Колега аз какво бих направил или по точно направих на моя акорд .пуснах си нова инсталация за халогените ,състояща се от:-два предпазителя по 20А-10ина метра кабел -2 бр. релета 30А-15ина кабелни обувки -и халогените разбира се С окабеляването за задната светлина за мъгла не се занимаваи ,евентуално от там можеш да ползваш управлението на релетата.Ако ти трябва схема кажи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #3 Отговорено 7 Ноември, 2009 Схемата за съжаление няма да ми свърши работа. Не разбирам достатъчно от жици за да си го направя сам. Затова търся по-лесен начин, но май няма да стане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #4 Отговорено 7 Ноември, 2009 Да могат да се вържат на копчето за мъгливката отзад. Просто от копчето намираш кабелчето, което трябва да отива към мъгливката отзад и на него връзваш един кабел, който го пускаш за управление на релето за халогенните фарове. Захранване за халогенките взимаш директно от акумулатора (+) и го прекарваш през релето (30А) , което ще ти пуска халогенките. Но преди релето много близко до + на акумулатора слагаш предпазител 30А и си готов. Аз така направих, но сега виси само инсталацията за халогенките защото единия го строших Ако си свободен през седмицата можеш да видиш как съм го направил, дори мога да ти помогна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #5 Отговорено 7 Ноември, 2009 Колеги, въпроса ми не е дали мога да ползвам бутона, а цялата инсталация за задния халоген. Предполагам, че той си е с реле и предпазител.Ще обясня по-подробно, защото явно не ме разбирате. Питам дали мога да захраня халогените директно от кабела, който захранва задната светлина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 7 Ноември, 2009 С окабеляването за задната светлина за мъгла не се занимаваи ,евентуално от там можеш да ползваш управлението на релетата.Горе го написах колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #7 Отговорено 7 Ноември, 2009 Ясно. Явно ще се налжо да търся някой друг, който да ми го направи. Аз с релета, кабели и предпазители не мога да се оправям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 7 Ноември, 2009 (Редактирано) Ясно. Явно ще се налжо да търся някой друг, който да ми го направи. Аз с релета, кабели и предпазители не мога да се оправям.Неси си навил на пръста не си го направил ,да ти кажа често не е трудно .Обади се ще ти помогна.На 30А реле не е желателно да се слага 30 бушон,кое от двете ще изгори при тая комбинация понякога е под въпрос! Бушона пази всичко след него и релетата. Редактирано 7 Ноември, 2009 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #9 Отговорено 8 Ноември, 2009 Ще изгори бушона много ясно! Е зависи и какъв бушон си сложил, че ако са от тия дето от 7.5 до 30А са с една дебелина... На релето просто няма какво да му гори. Направено е да издържа ток до 30А да минава през него. По принцип всяко нещо е направено да издържа до 25% в повече от това което пише на него. Освен предпазителите и други неща за които сега не става въпрос. На релето най-много да му нагорят контактите и това в случай, че предпазителят не си свърши работата. Не мисля, че колегата трябва да се притеснява за това ако ползва истински предпазители!Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 8 Ноември, 2009 ако релето ти е 30тина ампера ще ти свърши работа. проследи кабела който е от копчето до релето(не този който е към фара за мъгла, а другия) и виж колко е релето. вземи другия кабел9към фара) и на него закачи халогенитена 30 ампера реле не слагай по голям бушон от 20-25а. не оставяй хлабави връзки(най-добре ги запои и изолирай добре). на твое място бих си взел 30тина ампера реле от някоя морга(от заден реотан да речем) и бих си пуснал нова инсталация, за да знам за какво става въпрос, но ти си знаеш най-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #11 Отговорено 8 Ноември, 2009 Както казват колегите не се занимавай да ползваш инсталацията за фара за мъгла защото консумацията му със сигурност е по-малкат от тази на 2та халогена.Направи си нова инсталация да ти е мирна главата. : ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #12 Отговорено 9 Ноември, 2009 Задните крушки за мъгла са най-много 2х21 Вата. Предните халогени са минимум 2х55 Вата. Сам си отговори на въпроса дали е удачна идеята да се използва тази възможност. Дори японците да са се осигурили с някакъв запас, едва ли е 2,5 пъти по-голям (не са руснаци все пак ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове