Jump to content
SEZER

Избор на спортно гърне от Ebay

Recommended Posts

Карам Honda Civic 1.4 is и от няколко дни се ровя в Ebay и търся задно гърне не с цел повишаване на конете а с цел звук с ниски децибели а не като някое спукано гърне.Стана ми ясно че хубава генерация като Apexi, Magnaflow струва над 200 долара, да не говорим за доставката. Затова се спирам на компромисен вариант само задно гърне и то не някакво марково. В магазините в България 90% от гърнетата са Remus.Аз не съм привърженик на тази марка затова се спрях на един JDM.Ето линк да го видите.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...=tab%3DWatchingВодят го универсален, въпреки че отгоре пише че е за сивик.Спечелих търга за него и сега трябва да го платя до няколко дни.Кажете ми струва ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да звук ще изкара и то доста добър,предполагам! Аз съм със гърне от тия илиенските по 90 кинта,хромникелово със тапа и съм адски доволен(аз съм и със колектор 4-2-1 и генерация на 50мм)! Просто има една простичка истина която не трябва да забравяш,всичко се прави във китай ,айде почти всичко. П.П. По личен опит,ако не искаш да си намразиш колата на дълъг път си търси гърне със тапа.Ако е без тапа и тръгнеш за морето ,гаранция че ще се прибереш със рейса! Дерзай! :)

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и мойто на сивика е с тапа но аз карам без нея защото ще си повредя колата,но това е друга тема на разговор.Определено не само гърнето е важно за звукът на колата а и цялата генерация и кое и как е напарвено и с колко дебели тръби ! Ако щеш ми вярва но има огромна разлика м/у 1мм стена на тръбата на генерацията и 1,5 или 2мм/но 2 е доста тежка тръба вече /Има разлиа и дали е неръждавейка или е алуминизирана или черна тръба.Всичко като се навържи с добри компоненти се получава нещо добро.Ето ти тук например мойта кола можеш да чуеш звукът от нея в началото на клипа/препоръчавм хубави кулони :)/ Гърнето ми е английско и спирам до тук че да не ме накажат за реклами :D КЛИПА:клипчеНеобръщайте внимание на коментарите просто много адреналин от гонките с моторите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм както казах със хромиран колектор 4-2-1,газоускорително гърне,средна пура и крайно спортно,като цялата генерация е на 50мм от 1.5мм обикновенна черна тръба. Страшно доволен съм от респонса на колата а и звука хич не е лош без тапата,особенно след 4К RPM става страшно. Ето дин клип на колата СЪС тапа:Honda civic D14A4 4-2-1 exhaust++++

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jeepers защо ще се повреди колата ако се кара с тапа на гърнето ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ей такова:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-89-90-91...sQ5fAccessoriesТова оцветеното изчезна след време и се забелязват точки ръжда по неръждавейката :) И така... ама вади идеален за моя вкус звук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да звук ще изкара и то доста добър,предполагам! Аз съм със гърне от тия илиенските по 90 кинта,хромникелово със тапа и съм адски доволен(аз съм и със колектор 4-2-1 и генерация на 50мм)! Просто има една простичка истина която не трябва да забравяш,всичко се прави във китай ,айде почти всичко. П.П. По личен опит,ако не искаш да си намразиш колата на дълъг път си търси гърне със тапа.Ако е без тапа и тръгнеш за морето ,гаранция че ще се прибереш със рейса! Дерзай! :lol:

Колега дай някоя снимка да го видя какво представлява и кажи откъде може да се купи. А относно това на което съм се спрял и аз бях чул за ръждясването на "уж" никелираното гърне, но за тези пари съм сигурен че няма да има истиснки никел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смело си вземай з съм с такова подобно гърне и генерация на 55мм алуминизирана тръба ако няма тапа гърнето за дълъг път е мъчение но иначе звука е уникален на дълъг път слагам тапата защото става страшно вътре взимай смело няма да съжаляваш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смело си вземай з съм с такова подобно гърне и генерация на 55мм алуминизирана тръба ако няма тапа гърнето за дълъг път е мъчение но иначе звука е уникален на дълъг път слагам тапата защото става страшно вътре взимай смело няма да съжаляваш :lol:

Благодаря колега мен малко ми трябва някой да ме надъха. Ей сега ще го поръчам :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам какво толкова очакваш да ти отговорят . Виж колко струват истинките гърнета и сам ще си отговориш . Иначе ако ще си пръцкаш става :cool: Shefa ти го каза ... ръждясва. За тия пари каквото и да стане - тва е :)Никела не си мислете , че е някакъв скъп или ценен - точно обратното :). И също не го бъркайте с хром.

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jeepers защо ще се повреди колата ако се кара с тапа на гърнето ?

ами ако си е обикновенна колата нямапроблеми ,но ако е бегачка или е турбо като при мен ще има големи ядове колата защото например аз съм с генерация 76мм/която вече ми е малка де/ и представи си сложа тапа и изхода ми става 40мм ,и като я настъпя колата няма как да излзиат изгорелите газове и се блъскат в тапата стават завихрания така няма и респонс мотора защото няма хубаво отвеждане на газовете.Тапата си е за нормално градско каране .

М/у другото аз съм с никелирана неръждавейка и нямам такива опции като ръжда а гърнето ми е пред лявата гума където има адски много води и други ,но не е мръднало.

 

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Аз съм с такова гърне купих си го от англия :Посетете любимата ми страница

Редактирано от JeepersИЗГОНЕН от форума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ей такова:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-89-90-91...sQ5fAccessoriesТова оцветеното изчезна след време и се забелязват точки ръжда по неръждавейката :cool: И така... ама вади идеален за моя вкус звук.

И аз съм със същото от 3-4 месеца. Не съм го пробвал без заглушител, щото предишното ми наду главата и не ми се занимава да свалям и слагам заглушителя. Иначе с тапата вади нисък и гърлен звук при нормално каране и не ми пречи, чак след 3-3500 об. почва да бучи осезаемо, което ми беше и целта. Дават го, че е с титаниев накрайник, но доколко е така не съм сигурен. Засега не е започнало да ръждясва, но ще видим :) Иначе колега моя съвет е да си оставиш два резонатора, звука ще е по-приятен отколкото само с права тръба, пък и повече от 1-2 коня надали ще загубиш. И евентуално да е с титаниев накрайник, макар че явно и това не помага срещу ръждата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jeepers защо ще се повреди колата ако се кара с тапа на гърнето ?

ами ако си е обикновенна колата нямапроблеми ,но ако е бегачка или е турбо като при мен ще има големи ядове колата защото например аз съм с генерация 76мм/която вече ми е малка де/ и представи си сложа тапа и изхода ми става 40мм ,и като я настъпя колата няма как да излзиат изгорелите газове и се блъскат в тапата стават завихрания така няма и респонс мотора защото няма хубаво отвеждане на газовете.Тапата си е за нормално градско каране .

М/у другото аз съм с никелирана неръждавейка и нямам такива опции като ръжда а гърнето ми е пред лявата гума където има адски много води и други ,но не е мръднало.

 

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Аз съм с такова гърне купих си го от англия :Посетете любимата ми страница

 

Хаха хитро място си избрал фен за място на гърнето като на някои манове но кефи :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да помоля някой ако срещне такова гърне в английския ибей да прати линка. 15 пъти ги прелистих всичките и така и не открих с доставка до Бг :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jeepers защо ще се повреди колата ако се кара с тапа на гърнето ?

ами ако си е обикновенна колата нямапроблеми ,но ако е бегачка или е турбо като при мен ще има големи ядове колата защото например аз съм с генерация 76мм/която вече ми е малка де/ и представи си сложа тапа и изхода ми става 40мм ,и като я настъпя колата няма как да излзиат изгорелите газове и се блъскат в тапата стават завихрания така няма и респонс мотора защото няма хубаво отвеждане на газовете.Тапата си е за нормално градско каране .

М/у другото аз съм с никелирана неръждавейка и нямам такива опции като ръжда а гърнето ми е пред лявата гума където има адски много води и други ,но не е мръднало.

 

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Аз съм с такова гърне купих си го от англия :Посетете любимата ми страница

 

Хаха хитро място си избрал фен за място на гърнето като на някои манове но кефи :D

 

Ами колега ако знаеш колко тежът 76мм неръжадавейка до отзад ще паднеш а така съм с генерация само от 2 колена на по 90 градуса от турбината и влизат в гърнето :D Всичко е мислено многооооо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ей такова:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-89-90-91...sQ5fAccessoriesТова оцветеното изчезна след време и се забелязват точки ръжда по неръждавейката :D И така... ама вади идеален за моя вкус звук.

И аз съм със същото от 3-4 месеца. Не съм го пробвал без заглушител, щото предишното ми наду главата и не ми се занимава да свалям и слагам заглушителя. Иначе с тапата вади нисък и гърлен звук при нормално каране и не ми пречи, чак след 3-3500 об. почва да бучи осезаемо, което ми беше и целта. Дават го, че е с титаниев накрайник, но доколко е така не съм сигурен. Засега не е започнало да ръждясва, но ще видим :D Иначе колега моя съвет е да си оставиш два резонатора, звука ще е по-приятен отколкото само с права тръба, пък и повече от 1-2 коня надали ще загубиш. И евентуално да е с титаниев накрайник, макар че явно и това не помага срещу ръждата...
Какво имаш предвид да оставя два резонатора?Не съм много на ясно затова обясни, моля : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нормално колата е с катализатор, средно и крайно гърне. Незнам дали ще сменяш генерацията или само крайното гърне? Имам предвид, че някои колеги, когато сменят генерацията оставят само крайното гърне като махат катализатора и средното. Така колата е най-отпушена, но звука е много силен и според мен неприятен, особено на дълъг път. Компромисен вариант е да се остави само един резонатор на мястото на катализатора. От така зададения въпрос разбирам, че не смяташ да сменяш генерация с цел вдигане на мощността, а само крайно гърне с цел звук. Аз пък имах предвид, че като тръгнеш да сваляш крайното гърне може да решиш да бутнеш и нещо друго по генерацията и затова ти препоръчах да не оставяш само права тръба. Иначе ако е само крайно гърне сменяй смело, но задължително гърнето да е със свалящ се заглушител, така ще можеш да променяш звука според желанието си, но не очаквай разлика във вървежа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нормално колата е с катализатор, средно и крайно гърне. Незнам дали ще сменяш генерацията или само крайното гърне? Имам предвид, че някои колеги, когато сменят генерацията оставят само крайното гърне като махат катализатора и средното. Така колата е най-отпушена, но звука е много силен и според мен неприятен, особено на дълъг път. Компромисен вариант е да се остави само един резонатор на мястото на катализатора. От така зададения въпрос разбирам, че не смяташ да сменяш генерация с цел вдигане на мощността, а само крайно гърне с цел звук. Аз пък имах предвид, че като тръгнеш да сваляш крайното гърне може да решиш да бутнеш и нещо друго по генерацията и затова ти препоръчах да не оставяш само права тръба. Иначе ако е само крайно гърне сменяй смело, но задължително гърнето да е със свалящ се заглушител, така ще можеш да променяш звука според желанието си, но не очаквай разлика във вървежа :D

Благодаря колега за съвета.Ще махна катализатора със сигурност понеже незнам дали вече не е запушен.За резонатор ми искат 60лв, а ако оставя катализатора при тях ще ми сложат резонатор без пари.Само се чудя дали след време няма да кажат всички коли да са с катализатор и да трябва да купувам нов. Но не ми се вярва тъй като в Бг има много коли които заводски са без катализатор.А за средното гърне казваш ако махна ства гаден звука така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се повтарям, ще кажа пак - най-големия обезшумител при Хонда - и не само при тях - е крайното гърне. Средното е проходно, т.е. права, перфорирана тръба с вата. Ако оставиш катализатора на "майсторите", ще ти сложат пак проходен резонатор, я от Вито 03, я от Аспо. При Вито 03 - чети ЕМ Комплект, има опасност да се сцепят капаците на гърнето, ватата вътре е малко и изгаря бързо и после става весело. Ако е на Аспо, то има два варианта - да е на ф 110 пура, което е добре, защото е здрава, има камера и бленда вътре и много добре издържа да ръчкане - просто филтъра добре поема линейните разширения. Но едва ли ще ти сложат от този модел, защото е по-скъп и катализатора не го покрива. По-вероятно е да е пура на ф 76, дето ще се сцепи след две седмици. За без пари - толкоз.Права тръба с крайно проходно гърне - ами пак става весело, освен ако музиката в колата ти не е над 150 децибела. Губиш бекпрешър, става мудна при ниски обороти, но се развърта добре след 4К.Ако един ден ти се наложи да купуваш катализатор - продават универсални, с различна големина, форма и дебит, според модела и двигателя - струват около 100 лв. Без монтаж.А гърнето от И Бей - много добре изглежда, но дотам. Интересно ми е как точно титаниево гърне ще струва толкова. Дори инокс да е - пак е прекалено ниска цената. Предполагам, че е добре никелирана или хромирана черна ламарина. Иначе китайците са страшни заварчици - спор няма. :thumbs: Съвет - пробвай най-напред да махнеш задното гърне, сложи на негово място една права тръба и покарай малко. Виж ефекта, звука - градско и извънградско и прецени за напред какво ще правиш. Така поне е най-евтино и няма да съжаляваш после.Успех! :cool: П.П. Може ли някой най-после да ми обясни какво означава газоускорител?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прост пример за газо ускорител е турбото :lol::P:cool::thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисля че в твоя случай най-добрия вариант, ако търсиш нисък и басов звук е да смениш катализатора с резонатор, да оставиш средното гърне и да смениш крайното със спортно гърне със заглушител. В този случай с тапа ще получиш нисък и басов звук, а като махнеш заглушителя ще имаш и по-силен и спортен звук. Колкото за титания вярно е, че е скъп. Като си търсих гърне доста се поразрових из нета. Значи изцяло титаниевите са към 300 долара по спомен, а аз ти предлагам да вземеш само с титаниев накрайник (titanium burn), т.е. поне накрайника, който се вижда да не ръждясва. Мойто го взех за 67 долара+25 долара за доставка, общо ми излезе към 120 лева, което не е много, за толкова от тук ще си вземеш така наречената неръждавейка, която до 1 год. ще хване ръжда :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се повтарям, ще кажа пак - най-големия обезшумител при Хонда - и не само при тях - е крайното гърне. Средното е проходно, т.е. права, перфорирана тръба с вата. Ако оставиш катализатора на "майсторите", ще ти сложат пак проходен резонатор, я от Вито 03, я от Аспо. При Вито 03 - чети ЕМ Комплект, има опасност да се сцепят капаците на гърнето, ватата вътре е малко и изгаря бързо и после става весело. Ако е на Аспо, то има два варианта - да е на ф 110 пура, което е добре, защото е здрава, има камера и бленда вътре и много добре издържа да ръчкане - просто филтъра добре поема линейните разширения. Но едва ли ще ти сложат от този модел, защото е по-скъп и катализатора не го покрива. По-вероятно е да е пура на ф 76, дето ще се сцепи след две седмици. За без пари - толкоз.Права тръба с крайно проходно гърне - ами пак става весело, освен ако музиката в колата ти не е над 150 децибела. Губиш бекпрешър, става мудна при ниски обороти, но се развърта добре след 4К.Ако един ден ти се наложи да купуваш катализатор - продават универсални, с различна големина, форма и дебит, според модела и двигателя - струват около 100 лв. Без монтаж.А гърнето от И Бей - много добре изглежда, но дотам. Интересно ми е как точно титаниево гърне ще струва толкова. Дори инокс да е - пак е прекалено ниска цената. Предполагам, че е добре никелирана или хромирана черна ламарина. Иначе китайците са страшни заварчици - спор няма. :ranting: Съвет - пробвай най-напред да махнеш задното гърне, сложи на негово място една права тръба и покарай малко. Виж ефекта, звука - градско и извънградско и прецени за напред какво ще правиш. Така поне е най-евтино и няма да съжаляваш после.Успех! ;) П.П. Може ли някой най-после да ми обясни какво означава газоускорител?!

Благодаря ти много за изчерпателния отговор, ще го имам в предвид.Единствено не ми стана ясно като слагам права тръба и крайното гърне катализатора си оставя в този случай, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да помоля някой ако срещне такова гърне в английския ибей да прати линка. 15 пъти ги прелистих всичките и така и не открих с доставка до Бг :lol:

Колега виж това,в американския Ибей е и излиза 70$ с доставката Редактирано от Seaman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък карах с едно и също гърне на 3 различни Хонди. Визирам различни откъм двигател, и на 3-те звука беше различен при изпускателна система подредена по един и същ начин по отношение на изпускателни колектори, резонатори и тръбите назад!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да помоля някой ако срещне такова гърне в английския ибей да прати линка. 15 пъти ги прелистих всичките и така и не открих с доставка до Бг :lol:

Колега виж това,в американския Ибей е и излиза 70$ с доставката
То е почти същото като това което вече поръчах с тази разлика че това е отрязано под ъгъл накрая и е burn type.Лошото е че няма никаква марка. Все пак за тая цена няма как да е марково ама поне една марка да му сложат. Мойто уж е JDM ама ще го видим колко е като дойде :lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Seaman, мерси , но не случайно съм написал : "в английския ибей"

 

няма кой да се занимава да ходи по митници и да чака един месец......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма да се занимаваш с митници,доставката ти идва директно в пощата на населеното място,където живееш.До 150евро или около 220$ няма мито и ДДС-проверено :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда ама това е за фирми. за частни лица е по-малко (дооста по малко) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва или ти или продавача да е фирма за да не попадне под мито , ако ситуацията е купувач(физическо лице) - продавач (физическо лице) то тогава теториста е прав .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех OBX Evo за Прелюда. Звука ми харесва, а и на външен вид изглежда добре. Въпреки че не подлежеше на митнически сборове, моето го задържаха в митница Враца, която работи само един час в седмицата. Обяснението беше, че стоката била тежка, но им се сторила прекалено евтина. Тъпото беше че се разкарвах два пъти до Враца заради тях :unsure:

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

четох мненията през ред през два, може би се повтарям. аз смених само крайно гърне с тия "няквите" Yed от по 100лв дето са. получи се силен звук, но някак "пърдящ", нямаше плътност. след като смених тръбите от-до и на мястото на оригиналното ми средно гърне сложих ново средни тип пура, звукът стана УНИКАЛЕН, плътен, тежък, убийствен. катализаторът съм го махнал много отдавна. та какъв е извода - звук се вади и с гадно гърне, няма нужда да е ремус итн, но трябва да се смени цялата генерация и да се сложи хубаво средно :D поне от личен опит стигнах до този извод :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък карах с едно и също гърне на 3 различни Хонди. Визирам различни откъм двигател, и на 3-те звука беше различен при изпускателна система подредена по един и същ начин по отношение на изпускателни колектори, резонатори и тръбите назад!!!

Aми нормално си е всяка част по системата да оказва влияние. Крайният ефект е малко въпрос на вкус и не зависи от това дали си купил евтино или скъпо гърне. А това да поръчвате нещо , за което после плащате 2х повече доставка от неговата стойност .... малко прецакано ми се вижда :lol:. Хем купувате най-скапаното , хем плащате много пари !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами дай идея от къде да го вземем хубаво за без пари и аз съм първия :D:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво за без пари може да вземеш ако имаш късмет и намериш 2ра ръка . Или някой приятел не ти донесе от сащ например ... ще е по-евтино , но няма да е баш без пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново, хубаво и без пари няма. Гърнето, което Shefa е посочил по-напред е добър компромис :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво за без пари може да вземеш ако имаш късмет и намериш 2ра ръка . Или някой приятел не ти донесе от сащ например ... ще е по-евтино , но няма да е баш без пари.

хахаха каза някой да ти го донесе от САЩ и се сетих за един приятел от форума на Мерцедес- той беше в Щатите на студентска бригада и както повечето хора правят да си вземат лап топ или някаква друга скъпа електроника той си донесе гърне.Заемаше му половината куфър и дори разправяше че е хвърлял дрехи да може да го събере.Е верно гърнето е Apexi и струва 220$ там ама да тръгна да нося гърне от САЩ или още повече на някой друг не върви.А за това че е 20$ в Ebay, а доставката двойно или тройно повече няма как да е иначе при положение че идва от Калифорния и минава 15000 км Редактирано от sezer01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето я мойта бурия как звучи :lol:

марка Apiro на мен ми харесва :) никви траби не съм сменял и е адд в колата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер доволен съм от моето.Пристигна за 1 седмица от Калифорния до Бг за 30$ .Звука който вади за тея пари е повече от идеален, при положение че не съм махал гърнета или катализатора. Това са 15000 км за да дойде до БГ и да струва 30$.Относно коментарите че хубаво и без пари няма или че трябва да сменя цялата генерация за по-плътен звук ето го отговора, но съветвам да е на хубави слушалки или колони иначе няма да разберете нищо:http://www.vbox7.com/play:e4b38c12

Редактирано от sezer01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега, точно това се опитах да ти обясня погоре, че за хубав, басов звук или си оставяш назад както е, или слагаш два резонатора, но не и права тръба. А колкото за качеството ще се разбере какво е като мине известно време поне 5-6 месеца. Ако след година звука е същия и не е започнало да хваща ръжда значи е добро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер доволен съм от моето.Пристигна за 1 седмица от Калифорния до Бг за 30$ .Звука който вади за тея пари е повече от идеален, при положение че не съм махал гърнета или катализатора. Това са 15000 км за да дойде до БГ и да струва 30$.Относно коментарите че хубаво и без пари няма или че трябва да сменя цялата генерация за по-плътен звук ето го отговора, но съветвам да е на хубави слушалки или колони иначе няма да разберете нищо:http://www.vbox7.com/play:e4b38c12

Колега как е сега шума в колата,че като гледам май няма заглушител това гърне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...