SEZER 35 #1 Публикувано 28 Октомври, 2009 Карам 6та генерация сивик 1.4 is на газ. Въпроса ми е възможно ли е да и сложа спортен филтър.Чувал съм че големия приток на въздух при газта кара колата да гасне.Дайте ми съвет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #2 Отговорено 28 Октомври, 2009 Карам 6та генерация сивик 1.4 is на газ. Въпроса ми е възможно ли е да и сложа спортен филтър.Чувал съм че големия приток на въздух при газта кара колата да гасне.Дайте ми съвет Да, възможно е. Въпрос на прецизна настройка на газовата.Аз лично карах със спортен конусен филтър Д15-ка на газ без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 28 Октомври, 2009 Всичко е до настроика ако си с обикновена газова и с газ контрол настроика не е нужна, ако си с ГИ пак не е нужна , ако си с наи елементарната система с кранчета ша тряя да се донастрои за повечето въздух, демек да и пуснеш повече газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
major 0 #4 Отговорено 28 Октомври, 2009 слагай не се чуди.Аз от 3 месеца съм със спортен филтър и колата се отпуши и спря да ми гасне когато е студена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 28 Октомври, 2009 ако си с обикновена газова(както съм и аз, в смисъл електрически изпарител с най-обикновенно копче) нямаш ядове да сложиш спортен филтър.но ако си с плочка. ако нямаш плочка за модела а я забодеш със щуцери ще се наложи да запушваш някъде въздуха, че иначе ще те смае от разход. многото въздух бърка газовата и качва разхода. за това или плочка с по-малък отвор от този на дросела или запушваш въздуха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #6 Отговорено 28 Октомври, 2009 с обикновена газова съм обаче имам някакъв имулатор.дали ще е проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #7 Отговорено 29 Октомври, 2009 За филтъра няма проблем ама разхода на същия мотор ми беше 11 л в София и беше мъртвец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #8 Отговорено 29 Октомври, 2009 с обикновена газова съм обаче имам някакъв имулатор.дали ще е проблем?Нямаш проблем. Слагай филтъра.Емулатора няма нищо общо.Той лъже компа че инжекторите работят, когато си в режим ГАЗ и така не свети чек-а(не за всички модели ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #9 Отговорено 29 Октомври, 2009 а как стой въпроса когато газовото е с ламдаконтрол??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #10 Отговорено 29 Октомври, 2009 Голям разход дава така ли?А филтъра къде го слагате на мястото на оригиналния или е отведен с тръба до фара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #11 Отговорено 29 Октомври, 2009 Интейк с конус К и Н Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 29 Октомври, 2009 на маркуча, който е от кутията до дросела. ако е конусен махаш кутията и го слагаш на нейно място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #13 Отговорено 29 Октомври, 2009 K&N знам че са най-добрите.Какви пари вървят и от каде е по-добре да се вземе от Бг или от ebay?Някой ако може да ми даде линк да видя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #14 Отговорено 29 Октомври, 2009 Извинявайте,понеже съм леко "невеж" ,някой да ми обясни словосъчетанието- "спортен филтър КН за 100лв+газова уредба"???? Какъв е смисъла от силовия тунинг,когато ти веднага след инсталирането на газовата уредба и убиваш мин. 10коня на колата??? Не си давай парите на вятъра,сложи си газ за тия 100лв и си карай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #15 Отговорено 29 Октомври, 2009 Затова слагам филтъра за да си върна тези 10 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #16 Отговорено 29 Октомври, 2009 Слагането на спортен филтър няма общо със силовия тунинг, но пък не е много лоша идея при газ. Там обикновено се налага малко по честа смяна на филтъра, поради прякото влияние на пропускливостта му на въздух. А със спортен такъв, разходите за смяна намаляват. Аз поне съм така и филтър не сменям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #17 Отговорено 29 Октомври, 2009 (Редактирано) Да си сложи един от илиенските филтри,защо му е КН когато не търси максимално качество? А и филтъра не го слага със още неща ,т.е нема да го ползва по предначначение а само да избегне гърмежите на газовото като върне газ във филтърната кутия,примерно. Пич вземи си един тъп,китайски спортен филтър,купи си от практикера финна машинна смазка на спрей,напраъскай филтъра и няма да имаш грижи със прахоулавянето,гаранция! Аз съм така може би вече 6-ти месец,нямам и една прашинка по вътрешните стени на интейка! Рулирай! Редактирано 29 Октомври, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #18 Отговорено 30 Октомври, 2009 В кутията дето е оригиналния ли се слага или се извежда с тръба този за който говориш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #19 Отговорено 31 Октомври, 2009 всеки конусен филтър се слага на мястото на кутията, а не в нея и се нарича външен. ако искаш такъв за кутия, той е идентичен с оригиналния ти,монтира се по същия начин на мястото на твоя и си караш без да преправяш нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #20 Отговорено 31 Октомври, 2009 Ето ти малко тема за размисъл: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #21 Отговорено 1 Ноември, 2009 всеки конусен филтър се слага на мястото на кутията, а не в нея и се нарича външен. ако искаш такъв за кутия, той е идентичен с оригиналния ти,монтира се по същия начин на мястото на твоя и си караш без да преправяш нищо.Кой от двта варианта е по-добър в моя случай? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #22 Отговорено 1 Ноември, 2009 според мен си вземи като оригиналния, няма да преправяш, слагаш си го както си е твоя сега. тук обаче възниква въпроса дали има евтини варианти като конусните(има ги по 20тина лева ментаци), но за панелен мисля, че няма ментета, което ще рече, че ще се отръскаш доста повече кинти. и звук ако търсиш с панелния мисля, че няма да се получи толкова осезаемо както с конусния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #23 Отговорено 2 Ноември, 2009 според мен си вземи като оригиналния, няма да преправяш, слагаш си го както си е твоя сега. тук обаче възниква въпроса дали има евтини варианти като конусните(има ги по 20тина лева ментаци), но за панелен мисля, че няма ментета, което ще рече, че ще се отръскаш доста повече кинти. и звук ако търсиш с панелния мисля, че няма да се получи толкова осезаемо както с конусния.А този конусния не вкарва ли повече въздух от обикновения който се слага в кутията.Нали все пак е отвън и може би има по-голямо засмукване.Това ще окаже ли някаква промяна в разхода на бензин/газ и няма ли да гасне колата на газ от прекалено многото въздух? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове