Jump to content
Magnum

франкенщайн скорости за Crx

Recommended Posts

Понеже сериозно нацапах темата на Терориста ще пренеса !!!-а в тази тема, и ще помоля някой модератор да премести моето мнение и отговорите по въпроса за скоростите туктерористе браво за проектамного ми хареса как сте подредили скоростите. на ZC (двуваловия D16) скоростите са доста дълги, а нагоре пък са прекалено събрани - между 3та и 4та, и особено между 4та и 5та няма никаква разлика, спокойно можеше да се мине и без 4та да разбирам ли, че мога да взема скоростна кутия от едновалка, и да прехвърля 5та и диференциала в кутията на CRX-а?рекса все пак е с "висящ лагер", равни по дължина полуоскииска ми се и аз да сложа по-лек маховик (на рекса е мега тежък), но май ще трябва да сменям и съединителя - а той е доста нов

Теро има го и обратното упражнение на нашето. Слага се файнъл драйв 4.25 от D15B2 в кутията от ZC. Magnum иска точно това.Магнум ето твоето решение !!! : ЦЪК

Много добър линк, мерси хондю. Нещо такова ми се върти в главата, още повече имам и 2те скоростни кутии, на сивика едновалка, и на CRX двувалкаПредполагам операциите са взаимни, тоест каквото изкарам от едната кутия ще може да го сложа във другата и да ги сглобя и 2те.И ще получа сивик с дълго крайно предаване, и CRX с късо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш си 5-та от д15б2 и нямаш грижи !!! Обаче забравяш за голям топспиид, защото на 5-та ускорението става доста по мудно от късата а9 , след 210 почва да се мъчи вече. Тая 5-та се слага да може да си пътуваш на дълго !!! относно диференциала май няма да стане. Ако има вариант да се смени само крайното предавателно (зъбаците) ще стане. Иначе ако върви всичко заедно каретата на двувалката са по големи. Ако си сложиш по лек маховик няма причина да сменяш съединителя !

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теро има го и обратното упражнение на нашето. Слага се файнъл драйв 4.25 от D15B2 в кутията от ZC. Magnum иска точно това.Магнум ето твоето решение !!! : ЦЪК

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... на ZC (двуваловия D16) скоростите са доста дълги, а наг...

Къси !!! И в комбинация със още по-късия FD от д15-ковата кутия ... глей кво става. !!!

Теро, айде мерни се с някой бегац, да знам дали да ти докарвам един рекс C4 да се претеглите. :D От мен вече си далеч по-бърз. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hondю, ако се изтърбуши целия диференциал (както иска Magnum ) и се сложи в зц-то като тръгне да си закача полуоските ще се получи голяма неприятна изненада.

 

kalmara, ами то общо взето няма с кой да се гоня, дето да върви толкова. Има тука едно пежо и една калибра ама те са пипани доста и няма как да направим база за сравнение. Направо идвайте с ц4-ката да си направим кефа !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hondю, ако се изтърбуши целия диференциал (както иска Magnum ) и се сложи в зц-то като тръгне да си закача полуоските ще се получи голяма неприятна изненада.

Няма да има никаква изненада- той си ползава диф-а от ZC-то,като слага само големия ринг от Д15-ката. И тогава си ползава оригиналните полуоски от ZC-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де , ама не става вадиш и сменяш всичко .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де , ама не става вадиш и сменяш всичко .

Става и още как, ама стига сме ти спамили темата. Ще си ги говорим като се видимА Магнум ако иска да се свърже с нас на лични за подробности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да мерси, пак се извинявам за :)-a в темата за проекта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте идея кой маховик може да стане на двувалка, да е по-лек от оригиналния?От D13 ми звучи да е най-лек, тя няма сила да развърти по-тежък. Но може ли да се монтира на мястото на оригиналния маховикНо ще трябва ли да сменям и съединителя ако сменя маховика?Колата е в бокса за скорости (пак) и ми се иска да я направя веднъж, че доста сваляне на скоростите и се събраха напоследък :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на д13 има Голяма вероятност да е друг съединителя, което не ти върши работа. Инфото което знам и може да ти свърши работа е : д15з3 - 7.5 кгд15б2 (4ген 89-ти набор) - 8.7 кг - но и той е с друг съединител. Свали си маховика и го претегли. Ако е повече от на икономика търси да го смениш с такъв. Ако има колега дето знае теглото на други двигатели (или на тези ама да са мерени точно) да казва :dry: п.п. Килограмите са приблизително, защото ги мерих на кантар от тея старите дето се стъпа на тях :dry::Dп.п.п. Имаше и една тема скоро за олекотяване на маховици , може да я потърсиш.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих на лукчо темата, ама той си взе маховик за $200, а мен не ме устройва тази идея - по-скоро ще си продупча моясега ще се опитам да изкарам номерата на маховиците на различните коли, да се опитам да намеря данни колко тежатп.п. намерих инфо, че под 12 lbs не е добре да се слиза, което е към 5.5 кг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако го ''продупчиш'' как ще го блансираш питам сериозно .защото за 380 грама което е нищо на моя и са ми е малко тегаво .защото тоя пумпал ако рече да лети .......П.п ако имаш каде сподели че и мен още си ме блазни тази идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя е от ев3 маи като на д15б2 непомня колко точно го устъргах ама е под 5 кила можеби 4 .... добре обаждаше преди да се скапят лагерите :D:P

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на струг? а после как се балансира?гледам някои дупчат по края, между контактната повърхност със съединителя и короната на зъбите за стартера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дати кажа и аз пуснах аксиално една стружка ама моя си е доста голямо желязо и стругара каза без баланс да не го пипам да не стане сакатлък.та за това питам.Трябва си машна иначе поне 4 кила щях да го смъкна :D дупчат ? въз основа на какво?май не е толко лесно незнам.Каква машина бре хора това питам,към anastas83 по доло

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо съм в задънена улица с по-лек маховик за CRX-а, и ще взема да пилна оригиналния, да му сваля 3-4 килограмапроблема е после да се балансира динамичнознаете ли някой в софия, който да го направи както трябва - чувам нещо за БАН, ама БАН е голям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търси някой дето е в час с тези работи , че с това шега не бива. Може да стане много грозна гледка :)

 

За спора ни с Hondю установихме че говорим за едно и също :P Той има предвид че става размяната на крайното предавателно, но трябва да се сменят ринговете на диферинциала. Както пък казах аз - не става вадиш и сменяш всичко, трябва малко размени да се направят (трябва да се смени ринга) :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едната кутия вече е на масата, сега ще свалим и другата, и след инспекция ще разменямеснимките са добриостава да намерим някой да пилне маховика малко, че е безумно тежък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понеже съм тъпо копеле,остъргах един и го монтирах БЕЗ да му направя динамичен баланс,макар че знаех.Ей тъй,за спорта.Картинга ще излезе напролет от бокса и като взема да го ръчкам ще ви кажа колко далеч може да хвръкне един маховик и при какви обороти се постига това. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а колеги не че искам да се права на тъп ама неможе ки некои да пробва парво един маховик ненадупчен да се врътне некаде на баланс за жанти някак си да се пробва и ако требе ще се пригоди фланец само и само да стане на машината и после да се пробва надупчен така си мисля щото и гумажииска машина е на саштия принцип :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На същия принцип ама не е :lol: Пак е баланс машина да ама не за тая работа и няма да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...