Jump to content
PETE_TONG

" Grounding Kit " и неговото приложение унас

Recommended Posts

Колеги намерих във нета доста интересна тема на така наречените зазимяващи кабели или ин Инглиш "Grounding kit"заземяващ китТа въпроса ми е дали ако се спази процедурата каквато е дадена от хамериканския колега ще че постигнат резултатите които той отразява накрая на поста си а именно:1. Stronger Starts.2. Smoother Automatic tranny, it some how responds a little quicker.3. Brighter Head lights, stock head light blubs. Brigther than my neighbors PIAA's on the same car. LOL.. 4. Throttle Response is improved. First thing i noticed when I drove the car. 5. MPG should be improved havent watched the odo to really keep track. 6. Buzzing from a bad head unit ground is gone, it has a pioneer head unit about 1 year old sounds a little clearer, just the highs.Нещо да кажете по темата? Да речем от кабел за усилвател може да се направи едно такова китче директно на - клемата на акумулатора! Някой има ли и ако да да каже резултата преди и след слагането му! Аз мисля тая субота и неделя със това да се занимая. !!!

Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като прочетох зазимяване реших, че ще вкарваш колата в гараж и няма да я караш до пролетта, но като видях темата разбрах, че искаш да напишеш заземяване, което според мен отново ще е грешно. Правилното в случая ще да е ЗАМАСЯВАНЕ, тъй като закачаш кабели за корпуса на автомобила, където се пада маса, а не земя. Предимства има, но ще те разочаровам, че няма или слабо ще ги забележиш. Принципно такива има фабрично и са си достатъчни ако не са пипани или местени там където не им е мястото.

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде остава по голямото сечение на проводника?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при окислени и прокъсани такива има ли разлика ..? 'Щото масата ми на двигателя (дето е на главата) се крепи на половината от снопа медни кабелчета. Така или иначе има отворена тема да питам - Има ли значение сечението на замасяващите кабели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз до колкото съм запознат със тоците и техното приложение,по-голямо сечение по-малко съпротивление.Поне това ми е останало във главата от физиката за 11 клас. Ако не беше от значение замасяващите кабели на усилвателите немаше да ги слагат 20 и нагоре квадрата,примерно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Законът на Ом казва, че напрежението е тока по съпротивлението

за да запазиш същото напрежение при увеличение на тока, трябва да се намали съпротивлението. тоест многото ток иска дебел кабел, иначе пада напрежението

 

истината има 2 лица. първото лице е

Публикувано изображение

все пак хонда караме, и всичко е направено както трябва, за да работи дълги години напред. японците са номер 1 в електрониката, а на хонда електрониката е може би най-добрата в света. работи много добре при доста неизправности - слаб алтернатор, заминал си акумулатор (пак пали лесно) така че не бих се притеснявал много

но обратното лице е

Публикувано изображение

смешно тънките фабрични жички по японските автомобили (на снимката е сменена)

не е лоша идея да се прекарат по-дебели кабели от акумулатора до алтернатора и стартера. купуваш си добър кабел за автомобилна музика поне 16 квадрата, добри (медни) кабелни обувки, още толкова термошлаухи, и ако искаш кабелите ти да станат вечни - и гофре с вътрешен диаметър колкото външния диаметър на кабела

 

прекарваш кабела в гофрето, кримпваш му краищата към кабелните обувки, и стягаш с термошлауха върху гофрето, да изолира и да стегне

не очаквай подобрения във вървежа на колата, но поне ще си сигурен откъм тоци

 

препоръчвам и сериозни клеми за акумулатора, DLS правят много добри:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Magnum, тази на главата която е май-май само подпомага малко замасяването на свещите, има една бая яка маса, която е покрай скоростната кутия/термостата. Това там си е баш масата за двигателя, относно "вървенето". !!! Отделно върви и още една яка към купе за останалите "екстри". :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да така е, но имайте на предвид, че там волтажа е много голям, и няма проблем с тънък кабел

изобщо консумацията на електрониката е доста ниска, така че няма нужда от толкова дебели кабели като цяло

най-дебелата маса (че и дебел +) трябва от акумулатора до стартера, все пак дърпа към 100 ампера

после дебел кабел е добре да има от акумулатора до алтернатора, той прави 60 ампера

и дебела маса до купето

няма нужда да се прекалява като тия

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

истината има 2 лица.

Само едно е :) Първото което си посочил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офф топик ама от къде мога да си взема такива клеми за акумулатора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...