PETE_TONG 23 #1 Публикувано 26 Октомври, 2009 (Редактирано) Колеги намерих във нета доста интересна тема на така наречените зазимяващи кабели или ин Инглиш "Grounding kit"заземяващ китТа въпроса ми е дали ако се спази процедурата каквато е дадена от хамериканския колега ще че постигнат резултатите които той отразява накрая на поста си а именно:1. Stronger Starts.2. Smoother Automatic tranny, it some how responds a little quicker.3. Brighter Head lights, stock head light blubs. Brigther than my neighbors PIAA's on the same car. LOL.. 4. Throttle Response is improved. First thing i noticed when I drove the car. 5. MPG should be improved havent watched the odo to really keep track. 6. Buzzing from a bad head unit ground is gone, it has a pioneer head unit about 1 year old sounds a little clearer, just the highs.Нещо да кажете по темата? Да речем от кабел за усилвател може да се направи едно такова китче директно на - клемата на акумулатора! Някой има ли и ако да да каже резултата преди и след слагането му! Аз мисля тая субота и неделя със това да се занимая. !!! Редактирано 29 Октомври, 2009 от Al_Capone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #2 Отговорено 26 Октомври, 2009 (Редактирано) Като прочетох зазимяване реших, че ще вкарваш колата в гараж и няма да я караш до пролетта, но като видях темата разбрах, че искаш да напишеш заземяване, което според мен отново ще е грешно. Правилното в случая ще да е ЗАМАСЯВАНЕ, тъй като закачаш кабели за корпуса на автомобила, където се пада маса, а не земя. Предимства има, но ще те разочаровам, че няма или слабо ще ги забележиш. Принципно такива има фабрично и са си достатъчни ако не са пипани или местени там където не им е мястото. Редактирано 26 Октомври, 2009 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #3 Отговорено 26 Октомври, 2009 А къде остава по голямото сечение на проводника? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #4 Отговорено 26 Октомври, 2009 А при окислени и прокъсани такива има ли разлика ..? 'Щото масата ми на двигателя (дето е на главата) се крепи на половината от снопа медни кабелчета. Така или иначе има отворена тема да питам - Има ли значение сечението на замасяващите кабели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #5 Отговорено 26 Октомври, 2009 Ами аз до колкото съм запознат със тоците и техното приложение,по-голямо сечение по-малко съпротивление.Поне това ми е останало във главата от физиката за 11 клас. Ако не беше от значение замасяващите кабели на усилвателите немаше да ги слагат 20 и нагоре квадрата,примерно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #6 Отговорено 26 Октомври, 2009 Законът на Ом казва, че напрежението е тока по съпротивлението за да запазиш същото напрежение при увеличение на тока, трябва да се намали съпротивлението. тоест многото ток иска дебел кабел, иначе пада напрежението истината има 2 лица. първото лице е все пак хонда караме, и всичко е направено както трябва, за да работи дълги години напред. японците са номер 1 в електрониката, а на хонда електрониката е може би най-добрата в света. работи много добре при доста неизправности - слаб алтернатор, заминал си акумулатор (пак пали лесно) така че не бих се притеснявал много но обратното лице е смешно тънките фабрични жички по японските автомобили (на снимката е сменена) не е лоша идея да се прекарат по-дебели кабели от акумулатора до алтернатора и стартера. купуваш си добър кабел за автомобилна музика поне 16 квадрата, добри (медни) кабелни обувки, още толкова термошлаухи, и ако искаш кабелите ти да станат вечни - и гофре с вътрешен диаметър колкото външния диаметър на кабела прекарваш кабела в гофрето, кримпваш му краищата към кабелните обувки, и стягаш с термошлауха върху гофрето, да изолира и да стегне не очаквай подобрения във вървежа на колата, но поне ще си сигурен откъм тоци препоръчвам и сериозни клеми за акумулатора, DLS правят много добри: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #7 Отговорено 26 Октомври, 2009 (Редактирано) Magnum, тази на главата която е май-май само подпомага малко замасяването на свещите, има една бая яка маса, която е покрай скоростната кутия/термостата. Това там си е баш масата за двигателя, относно "вървенето". !!! Отделно върви и още една яка към купе за останалите "екстри". Редактирано 26 Октомври, 2009 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #8 Отговорено 27 Октомври, 2009 да така е, но имайте на предвид, че там волтажа е много голям, и няма проблем с тънък кабел изобщо консумацията на електрониката е доста ниска, така че няма нужда от толкова дебели кабели като цяло най-дебелата маса (че и дебел +) трябва от акумулатора до стартера, все пак дърпа към 100 ампера после дебел кабел е добре да има от акумулатора до алтернатора, той прави 60 ампера и дебела маса до купето няма нужда да се прекалява като тия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #9 Отговорено 29 Октомври, 2009 истината има 2 лица.Само едно е Първото което си посочил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #10 Отговорено 2 Ноември, 2009 Извинявам се за офф топик ама от къде мога да си взема такива клеми за акумулатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #11 Отговорено 2 Ноември, 2009 от всеки сериозен магазин за кар аудиов София примерно R&B Audioв Пловдив Audio Spirit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове