Jump to content
Crx™

Колектор 4-2-2 ?

Recommended Posts

Здравейте колеги,искам да попитам някои мислил ли е за такъв колектор с продъжение към генерацията на 2 и 2 краини гърнета ? Дали ще има някаква полза идеята ми е от колектор 4-2-1,да се продължи от 2-ката до краини гърнета ,като накрая е с 2 отделни ?Има ли опция и да се случи нещо на мотора ,четох тук там и видях че за 6-цилиндрови мотори го дават като опциа за подобряване на вървенето но дали е така и за нашите ;)ако някои има нещо наум нека сподели ,благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще влошиш вървежа на колата. Газовете просто ще си излизат навън. Все едно да и сложиш генерация на фи90 примерно. Лично мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намен идеята ми е ако го направя дали диаметъра на тръбите примерно да е двоино по малък от колкото сега сега съм на 55 вътрешно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

пробвай се.замери колата и сподели с нас.само как ще вържеш лабда сондата мислил ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сондата остава само на единия цилиндър .както е на 4-2-1 содата става само на единия цилиндър аз съм така показва както трябвя ..и това според мен може да стане! ще вади доста интересен звук стерео :) и мисля че няма да има разлика в вървенето самоче трябва да направиш доста малка генерация 55 делено на 2 става 26-7мм генерация на едната 2ка ?!

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда от малка генерация - отрицателен ефект (ако се появи) може да има от неподходящ хедър, или лоша комбинация, но не и от дебела тръба.Принципно - при 6 цилиндъра е доста трудно да се изчисли работен цикъл на колектора и да се предвидят всички ефекти- поради големия брой отварящи се по различно време клапани, тръби и т.н, по лесно е да се измисли оптимизацията на 2 по 3 в 1, вливащи се в една голяма тръба (2х 3-2-1), или на два независими 3 в 1 (аналогично на 2х 3-1). При 4-цилиндровия мотор обаче е друго - там е по-просто, затова и може да се измисли лесно и елегантно решение с по-добър ефект с 4-1 или 4-2-1, и без още една допълнително тежаща тръба.Просто - двойните тръби не са за нашите коли. Иначе - на мотора нищо няма да му се случи, освен по-тежък десен крак и две крайни гърнета :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто - двойните тръби не са за нашите коли. Иначе - на мотора нищо няма да му се случи, освен по-тежък десен крак и две крайни гърнета :angry:

идеята ми е да не загубя мощност ... или да го объркам мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време като гонехме звук сме го правили от резонаторното гърне само че тръгват тръбите, от ляво и дясно и колата е като ръчна количка :angry: с две дръжки /гърнета/ от двете страни .за ефекта по двигателя нямам никакви наблюдения но звъка е култов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига си мислил глупости вади четирите тръби с 4 гърнета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ще има голяма загуба на мощност,пълен провал в газоразпределението.Може да има положителен ефект след 15-20000об/мин ако някой мисли да кара в тоя диапазон определено това е неговата генерация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашият Колектор 4-4-2

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...