Jump to content
Barba

Хонди над 160к.с

Recommended Posts

Колеги според вас ще почнат ли да внасят/внасяме малко повече от любимите ни Х22 ? Защото замислям сериозно да си зема прелюд х22 обаче сега в бг с този акциз цените са просто нереално високи по 35лв на к.с ако е над 162к.с..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акциза пада, но данъка... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акциза в момента е по 35лв само ако мощността е до 200к.с. или 150kW, над тях е по 60лв. :thumbs1:Дано падне, но очаквайте да го заменят с нещо друго. Народа трябва да се цака. :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акциз няма да е. В предложените от МФ промени на ЗАДС няма предвиден подобен акциз. Доколкото знам се гласи някаква еко-такса, но как ще се калкулира и дали ще е по-висока от акциза - сигурно ще научим чак около Нова година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от правителството много бързо отговориха на експертите от чужбина,които накараха нашите педали да махнат незаконния акциз със следното:-ние акциза ще го махнем щом трябва,но това перо е предвидено в бюджета вече и ще го заменим с друга такса за да съберем тези пари(разбирай тези или повече,но никога по-малко:thumbs1:)пък и какво те спира да караш Н22 като има акциз?ние как го правим?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от правителството много бързо отговориха на експертите от чужбина,които накараха нашите педали да махнат незаконния акциз със следното:-ние акциза ще го махнем щом трябва,но това перо е предвидено в бюджета вече и ще го заменим с друга такса за да съберем тези пари(разбирай тези или повече,но никога по-малко;))пък и какво те спира да караш Н22 като има акциз?ние как го правим?

незаконно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно толкова незаконно,колкото е незаконно и да ти взимат акциз за тази стока ;) плюс това моя мотор беше внесен на части преди да сме в ЕУ и съм си платил всичко дължимо на държавата за него,така че не сме всички толкова незаконни.но понеже едва ли всеки може да седне и да чопли преди да го докара в БГ този мотор,затова казвам че бих го карал дори да не съм платил нищо за него, по простата причина че наистина не дължа на тази държава такъв акциз за него.в БГ моралистите са винаги преебани,тъжно,но факт.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Prelude с теб мислех да говора на лс , но така се случи че си писал . Та просто се чуда за това задавам въпрос защото наистина искам да си зема H22 обаче сега е нереално скъпа. Т.е. варианта с swap удачен ли е и как ще е от към финансии то май май ще се избият от данъци и прочие ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариянта за Суап е удачен и не веднъж се е обсъждал този въпрос.Мотори Н22 вече под път и над път.Търсиш такъв с документи за произход(фактура от морга или оригиналният талон на колата,от която е свален) монтираш и отиваш в КАТ да го регистрираш.Къв е проблема и кое му е незаконното?За подмяна на мотор,бил той 200-300к.с. без значение, акциз не се плаща,щом колата е регистрирана веднъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариянта за Суап е удачен и не веднъж се е обсъждал този въпрос.Мотори Н22 вече под път и над път.Търсиш такъв с документи за произход(фактура от морга или оригиналният талон на колата,от която е свален) монтираш и отиваш в КАТ да го регистрираш.Къв е проблема и кое му е незаконното?За подмяна на мотор,бил той 200-300к.с. без значение, акциз не се плаща,щом колата е регистрирана веднъж.

Пепи,не си прав.В твоя случай просто отиваш в КАТ и няма ядове, защото Н22А го има от завода на този модел.При мен е малко Параграф 22.Отиваш в КАТ и те ти казват да минеш през Технотест.Като отидеш в Технотест тъпаците ги мързи да си свършат работата и те пращат в Бултрако за документ доказващ,че този мотор се е слагал на това купе.Такъв документ няма да получиш ако си с Прелюд 3г. по обективни причини.Та проблема е малоумниците в Технотест, тази бивша номенклатура на която много й порастна работата.В цял свят е разрешено да слагаш по-нов двигател на по-старо купе,защото от екологична гледна точка е по-добре.В БГ обаче тиквите не искат или просто признават , че не могат да направят обективен тест дали колата е кола след намесата ти или не.Просто трябва да се качат,да я покарат,да проверят дали спира,завива и т.н......но не го правят.Та много зависи коя генерация Прелюд искаш да имаш от гледна точка на законното продължение на нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) а какво ще стане ако на Н23 се сложи глава на Н22.не съм сменял мотора,номера му е същия. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) а какво ще стане ако на Н23 се сложи глава на Н22.не съм сменял мотора,номера му е същия. ;)

е,ти си съвсем лесен;)действай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...