Barba 21 #1 Публикувано 23 Октомври, 2009 Колеги според вас ще почнат ли да внасят/внасяме малко повече от любимите ни Х22 ? Защото замислям сериозно да си зема прелюд х22 обаче сега в бг с този акциз цените са просто нереално високи по 35лв на к.с ако е над 162к.с.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
exdruida 0 #2 Отговорено 23 Октомври, 2009 колега .. границата е 163 к.сДерзай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #3 Отговорено 23 Октомври, 2009 Акциза пада, но данъка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #4 Отговорено 23 Октомври, 2009 Акциза в момента е по 35лв само ако мощността е до 200к.с. или 150kW, над тях е по 60лв. Дано падне, но очаквайте да го заменят с нещо друго. Народа трябва да се цака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prt 3 #5 Отговорено 23 Октомври, 2009 Акциз няма да е. В предложените от МФ промени на ЗАДС няма предвиден подобен акциз. Доколкото знам се гласи някаква еко-такса, но как ще се калкулира и дали ще е по-висока от акциза - сигурно ще научим чак около Нова година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #6 Отговорено 23 Октомври, 2009 от правителството много бързо отговориха на експертите от чужбина,които накараха нашите педали да махнат незаконния акциз със следното:-ние акциза ще го махнем щом трябва,но това перо е предвидено в бюджета вече и ще го заменим с друга такса за да съберем тези пари(разбирай тези или повече,но никога по-малко)пък и какво те спира да караш Н22 като има акциз?ние как го правим? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #7 Отговорено 23 Октомври, 2009 от правителството много бързо отговориха на експертите от чужбина,които накараха нашите педали да махнат незаконния акциз със следното:-ние акциза ще го махнем щом трябва,но това перо е предвидено в бюджета вече и ще го заменим с друга такса за да съберем тези пари(разбирай тези или повече,но никога по-малко)пък и какво те спира да караш Н22 като има акциз?ние как го правим?незаконно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #8 Отговорено 23 Октомври, 2009 (Редактирано) точно толкова незаконно,колкото е незаконно и да ти взимат акциз за тази стока плюс това моя мотор беше внесен на части преди да сме в ЕУ и съм си платил всичко дължимо на държавата за него,така че не сме всички толкова незаконни.но понеже едва ли всеки може да седне и да чопли преди да го докара в БГ този мотор,затова казвам че бих го карал дори да не съм платил нищо за него, по простата причина че наистина не дължа на тази държава такъв акциз за него.в БГ моралистите са винаги преебани,тъжно,но факт. Редактирано 23 Октомври, 2009 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barba 21 #9 Отговорено 23 Октомври, 2009 Prelude с теб мислех да говора на лс , но така се случи че си писал . Та просто се чуда за това задавам въпрос защото наистина искам да си зема H22 обаче сега е нереално скъпа. Т.е. варианта с swap удачен ли е и как ще е от към финансии то май май ще се избият от данъци и прочие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #10 Отговорено 24 Октомври, 2009 Вариянта за Суап е удачен и не веднъж се е обсъждал този въпрос.Мотори Н22 вече под път и над път.Търсиш такъв с документи за произход(фактура от морга или оригиналният талон на колата,от която е свален) монтираш и отиваш в КАТ да го регистрираш.Къв е проблема и кое му е незаконното?За подмяна на мотор,бил той 200-300к.с. без значение, акциз не се плаща,щом колата е регистрирана веднъж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #11 Отговорено 24 Октомври, 2009 Вариянта за Суап е удачен и не веднъж се е обсъждал този въпрос.Мотори Н22 вече под път и над път.Търсиш такъв с документи за произход(фактура от морга или оригиналният талон на колата,от която е свален) монтираш и отиваш в КАТ да го регистрираш.Къв е проблема и кое му е незаконното?За подмяна на мотор,бил той 200-300к.с. без значение, акциз не се плаща,щом колата е регистрирана веднъж.Пепи,не си прав.В твоя случай просто отиваш в КАТ и няма ядове, защото Н22А го има от завода на този модел.При мен е малко Параграф 22.Отиваш в КАТ и те ти казват да минеш през Технотест.Като отидеш в Технотест тъпаците ги мързи да си свършат работата и те пращат в Бултрако за документ доказващ,че този мотор се е слагал на това купе.Такъв документ няма да получиш ако си с Прелюд 3г. по обективни причини.Та проблема е малоумниците в Технотест, тази бивша номенклатура на която много й порастна работата.В цял свят е разрешено да слагаш по-нов двигател на по-старо купе,защото от екологична гледна точка е по-добре.В БГ обаче тиквите не искат или просто признават , че не могат да направят обективен тест дали колата е кола след намесата ти или не.Просто трябва да се качат,да я покарат,да проверят дали спира,завива и т.н......но не го правят.Та много зависи коя генерация Прелюд искаш да имаш от гледна точка на законното продължение на нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #12 Отговорено 24 Октомври, 2009 а какво ще стане ако на Н23 се сложи глава на Н22.не съм сменял мотора,номера му е същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #13 Отговорено 24 Октомври, 2009 а какво ще стане ако на Н23 се сложи глава на Н22.не съм сменял мотора,номера му е същия. е,ти си съвсем лесендействай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове