Jump to content
respawn

Въпрос за бензиновия регулатор

Recommended Posts

Здравейте колеги! От снимката ще разберете какво е замислено,само че не зная резултата какъв ще е.http://www.snimka.bg/?album;aid=434531

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбрах к'во е замислено. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен е точно така...и невиждам никаква разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам прави по голям вакум на вензиновия регулатор , а той от своя страна пуска повече налягане на бензина... :? Някой някакви мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти вземаш вакуум от едно и също място няма как да е по-голям...той си е един и същ тамП.С. Ако греша ме поправете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DrMcCooL, въобще не грешиш :punk: , respawn е в грешка. Колкото по-голям вакум толкова по-малко налягане и обратното :worthy::yes:

 

по-добрия вариант е този (особено при икономиките, както е при мен):

 

Публикувано изображение

 

не си мислете че гори повече. просто получавате малко по "добри " ниски. А ако е на икономика се намаля значително глъхненето.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при д16а8 дали ще има разлика :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при д16а8 дали ще има разлика :?

Силно се съмнявам да стане нещо по първият начин...а за вариянта на колегата си нямам и на престава...не съм пробвал още :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш осезаема разлика във вървежа смени буквичката"д" на двигатея си с "б". изпитано е от доста хора и има голям ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и като смени буквичката ще литне ...... :wacko: Айде стига с тези митове и легенди .... Д16а8/9 да не е случайно да е по-бавен от Б16а2. Наскоро имах честа да карам Б18 и Б16 .... според мен не си заслужават парите ако мисли човек да ги кара в стоков вид. Ако решите да карате Б-серия на ниски обороти си вземете Д13 - горе долу е същото. С много малко средства (спрямо Б-серията) може да си направиш Д-то да върви повече. А да тръгнеш да правиш Б-серия си е по 2 по 3 повече от Д-серията(да не говорим за цената на двигателя и слагането му) . Да не споменавам "супер здравите" скоростни кутии на Б-серия дето в целия форум няма една здрава (естествено че има , такава е приказката), а и те струват майка си и баща си (дори и да са счупени).

 

Та мисълта ми е: оставете "глупаците" дето карат Д-серия да си правят каквото искат. Кеф му на човека да си затапи регулатора, кеф му да си смени колекторите. Пък после да гледат невярващите погледи на собствениците на Б-турбо мурбо серията .....

 

п.п. Нищо лично към никой ама айде стига с тая безсмислена пропаганда.

п.п.п. И да !!! Ако смени д16а8 с б16а2 ще има осезаема разлика - ще му изчезнат ниските !

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терористе както си го направил на твоята снимка, дали при мен ще има разлика в нещо ми е питането?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терористе както си го направил на твоята снимка, дали при мен ще има разлика в нещо ми е питането?

Няма да усетиш нищо. Повярвай ми.:wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бензиновия регулатор е в час , най вероятно няма да има разлика. Ама ако не държи налягане ще се усети. "Респонса" на ниски е малко по-добър (това ако не държи налягане !) . При мене е толкова заминал регулатора, че като я паля студена чак мени оборота и от време на време чак гасне (гасне при първото запалване) :wacko: ама така си реших проблема и не мисля да го сменям (все пак за нов ми искаха 300+ лева :) ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и като смени буквичката ще литне ...... :wacko: Айде стига с тези митове и легенди .... Д16а8/9 да не е случайно да е по-бавен от Б16а2. Наскоро имах честа да карам Б18 и Б16 .... според мен не си заслужават парите ако мисли човек да ги кара в стоков вид. Ако решите да карате Б-серия на ниски обороти си вземете Д13 - горе долу е същото. С много малко средства (спрямо Б-серията) може да си направиш Д-то да върви повече. А да тръгнеш да правиш Б-серия си е по 2 по 3 повече от Д-серията(да не говорим за цената на двигателя и слагането му) . Да не споменавам "супер здравите" скоростни кутии на Б-серия дето в целия форум няма една здрава (естествено че има , такава е приказката), а и те струват майка си и баща си (дори и да са счупени).

 

Та мисълта ми е: оставете "глупаците" дето карат Д-серия да си правят каквото искат. Кеф му на човека да си затапи регулатора, кеф му да си смени колекторите. Пък после да гледат невярващите погледи на собствениците на Б-турбо мурбо серията .....

 

п.п. Нищо лично към никой ама айде стига с тая безсмислена пропаганда.

п.п.п. И да !!! Ако смени д16а8 с б16а2 ще има осезаема разлика - ще му изчезнат ниските !

абе човек ти вече не знаеш какво говориш нали :) да вярно е че може лесно да се направи д да върви малко повече от б факт

но да претендираш че д15 или д16а8/9 са по-добри двигатели е доста смешно хаха " Ако смени д16а8 с б16а2 ще има осезаема разлика - ще му изчезнат ниските !" :)

бре чудно ми е що цял свят ги слага и ги прави тея гадни и трошливи б16 не земат да си боднат по-една едновалка нон витек и да си решат проблемите а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............

Ти някакъв експерт ли си или какво. Аз също съм на мнение че няма такъв умрял двигател в ниските какъвто е Б16. Не случайно го наричат torqueless wonder. :wacko:Факт е че Б серията са по-добри в техническо отношение, но за да тръгнат както трябва се иска голяма инвестиция.Изказването на Терориста не се просто приказки, а се основават на скорошно замерване на D15 - mini me , B16A2 и D16Z5.Познай кое върви най-много :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма браво бе момчета аз се кефя че му върви толкова колата и че я е направил почти без средства до там и не не съм експерт и не претендирам за разлика от някой хора който навсякъде дават акълхаха а и "за да тръгнат" горките спънати б16 каква инвестиция трябва бе приятел ? я ми обясни белким стане и от моето кола нямам намерение да се конфронтирам или заяждам с никой просто подобни изказвания са смешни не подценявам колите ви напротив нагледен пример имам на Емо1нет колата с д15 доминираше в класа си :wacko: и с какво го смени поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGocentric, извади ми стокова Б16 (изключвам VT) дето да бие стоковата д16з5-ца на Хондю и ще ти стисна ръката :)

 

А относно колко струва това една б16 (примерно) да тръгне много лесно може да си отговориш и сам. Влез поразгледай колко струва изпускателен колектор за Б и за Д серията и ще видиш разликата :wacko:

Или едни предавки да смениш ... абе въобще цените са дооста по високи от на д-то.

 

И аз няма за цел да се заядам с никой , ама просто вече ми писна на всяка тема отнасяща се до това да направим един двигател малко по жив да се отговаря със "СМЕНИ СИ ДВИГАТЕЛЯ" ...... това за мен е смешно.

 

п.п. А това за "изкаванията " ми навсякъде посочи някое дето да не е така и млъквам :)

п.п.п. Къде точно видя твърдение от мен , че Д-то е по добро технически ??? Не казвам че Б-то ако се направи няма да върви в пъти повече от Д-то ама не става за "100 лв" :) И в стоков вид си е адски прехвалено , да не казвам по прехвалено от "малкия Втек" ...

п.п.п.п. Емо случайно тая Б16-ка да не я кара стокова ..... Ако беше стокова определено щеше да си върне "малкия" франкенщайн :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм че суапа не е начина да си направиш една кола бърза ако решиш !!защото съм виждал 11 секундни н/а сивици с д16ки ! общо взето ако решиш да правиш един двигател винаги можеш да го докараш всичко е въпрос на средства но не можеш да отрчеш че б16 е една доста по-добра основна от която да се тръгне хаха и стига вече с оффтопика в темата от моя страна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но не можеш да отрчеш че б16 е една доста по-добра основна от която да се тръгне хаха и стига вече с оффтопика в темата от моя страна

това никога не съм го отричал !! б-то си е Б-е , ама в стоков вид не е кой знае какво. Там както казах парите да се прави са повечеко от Д-то ама пък и резултата е ДОООСТА по-голям :tooth:

 

и да не съм съвсем в офф :

respawn, направи го това дето съм ти го показал за пробата. ако има разлика добре ако няма - още по-добре :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де да се върнем на въпроса на колегата...замислял ли си се да сложиш някой "спортен" регулатор....макар че и от тях няма голяма файда (по мои надблюдения)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е добър се усеща разлика (при регулируемият ). Някой може ли да ми рязасни, при варианта който Теро е направил, какво е налягането в системата, има ли някакви негативи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TERROR1STA ,колко разход ти дава твойта D15

9 градско при нормално каране (от време на време цедене) АMD , защо не питаш ще ти кажа :thumbs: Налягането е 3.3 по спомен , а със вакум 2.7 . Няма какво да стане , защото колата при отворен дросел работи на такова налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теро, аз съм с зц1-до колкото знам е аналогичен с д16а9 , двигателя е кукла и върви адски много ,но повярвай ми има балкан разлика от б16/б18. който квото иска да си приказва, но другия ми двигател ще е б18. а за колекторите-220/230 за д и 230 за б серия. не знам къде е разликата в цената. без пари мощност няма.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pitbuls, при следващото ми идване във Свищов ще замерим Д14-ката със твойта двувалка.Да се надявам до тогава да ми остане време и пари(съкратиха ме от бачкане) да бодна смукателя от Д16З6. На лятото В-тек,че имало доста мераклии във СТЗ да ги наказвад със Д14 ,хихихихи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...