B E X 3 M 979 #1 Публикувано 19 Октомври, 2009 колата е сивик 93 хечбек 5 генерация.искам да си сменя циферблатите на таблото с бели.обаче проблема е следния преди време счупих едно табло като му махнах стрелките.те се махат с цялата ос.виждал съм много колеги с сменени циферблати.как да ги сменя без да се трошат стрелките и после уредите да си бачкат като преди.искам да сложе тези http://www.streetraceteam.org/?menuid=21&parid=4говорих с момчето и каза че не се навива да сменя стрелките на това табло.СЪВЕТ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #2 Отговорено 19 Октомври, 2009 (Редактирано) колега тия циферблати дето искаш са пълна цигания не си струват риска с таблото вземи си едни плазмени от ибей за 50-60 лв е тва са циферблати да не са първокачествени но са класи над тези от линка ти и мн лесно се слагат просто се нанизват върху твойте ето ти пик на моето тобло с такива сам виж разликите с избраните от тебкато се снабдиш с циферблати ще ти обясня продробно как точно се слагат без щети по уредите най тънкия момент е с уреда за горивото и температурата проблема там идва от това че са 2 стрелки http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...%B1%D0%BB%D0%BEhttp://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...D0%BA%D0%B00020http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...ivic_ciferblati Редактирано 19 Октомври, 2009 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #3 Отговорено 20 Октомври, 2009 във никой случай не сваляй стрелките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #4 Отговорено 20 Октомври, 2009 (Редактирано) Не се занимавай с глупости. Хората са направили убав фабричен бял със светещи стрелки: EG6 JDM Civic SiR video: Бързо щракни тук: 200$ за автоматик 180$ ръчка Редактирано 20 Октомври, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #5 Отговорено 20 Октомври, 2009 хората са го измислили ама много скъпо.не си заслужава да се купува цяло табло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #6 Отговорено 20 Октомври, 2009 Прав си. Давай баданарката го варосай Но няма да ти светят стрелкте. Все едно нищо не си направил За мен светенето на стрелките му е майката. Какво ме е.....е че светят цифрите ако не виждам стрелката?? Даже ме нерви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barba 21 #7 Отговорено 20 Октомври, 2009 Мен белия лично ми се повръща от него като евтина ламаринка от илианци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #8 Отговорено 20 Октомври, 2009 Barba написа: Мен белия лично ми се повръща от него като евтина ламаринка от илианци.Точно на това мнение съм и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #9 Отговорено 20 Октомври, 2009 Щото не ви е в колата за това 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #10 Отговорено 18 Януари, 2010 Колеги за да не пускам нова тема, ще си задам въпроса тук ако може. Искам да си сменя стрелките със светещи, но до тук някокло човека казаха да не се бутат. Има ли някакъв голям риск? Чух че можело след интервенцията да не отчитат вярно... Колата е 5 ген хеч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #11 Отговорено 18 Януари, 2010 не се занимавай, ще ти излезе почти колкото да си купиш оригинално SiR табло. Намери някой разбиращ да ти направи таблото с диодчета, боядисваш стрелките и си ти ако искаш виж моето табло в "какво направихте по своята кола". Не пише от къде си, ако си близо до СтЗ мога да те насоча към човек, който да ти помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #12 Отговорено 18 Януари, 2010 Не съм никак близо (Русето) А таблото ще го махам скоро да сменя диодите че половинта са заминали пък и са слабички, та ми се иска докато е махното да си сложа и светещите стрелки... Лесно ли мога да го прецакам? За какво да внимавам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #13 Отговорено 18 Януари, 2010 зависи къде са сложени диодите..ако не махаш стрелките няма да го прецакаш...как така са изгорели? най-вероятно са некадърно направени - слагат се някакви елементчета (мисля, че са резисторчета) за да не горят, защото таблото фабрично е предвидено за крушки...никой от Русе ли не си е правил таблото с Диоди? а стрелките - със спрейче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #14 Отговорено 18 Януари, 2010 (Редактирано) Здравеите колеги нзм как точно са захванати стралките,аз сам с 6 ген яппонка.Може ли да се извадят стрелките от основата,смисал без да се сваля на цяло?И по точно стрелката може ли да се извади от гнездото на което е закрепена без да се вади целия модул? (нзм дали някои ще ме разбере,но незнам как точно да назова двата елемента -стелка + ....... на която е закрепена ) Сорка за леко комичното обяснение Редактирано 18 Януари, 2010 от Ekzotik Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #15 Отговорено 18 Януари, 2010 И моя въпрос е същия. Трябва ли цялото да се разпарчадисва? Ето как свети в момента.. : мъкааа мъка нощем.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #16 Отговорено 18 Януари, 2010 крайно неравномерно и слабо...по спомен, на моето табло диодите са на мястото на крушките, но на място на 1 крушка са сложени 2 диода. Това за стрелките - категорично не - махнете ли стрелката от иглата - край, все 1 сте счупили уреда.ето моето табло:http://img504.imageshack.us/img504/7691/05112009216.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #17 Отговорено 18 Януари, 2010 (Редактирано) Значи май ще мина само със смяна на диодите Твойто табло е манияшко!Евала . Идеята ми беше същата само че със светещите стрелки. Мерси много за отговорите. Ако мина няой път през розовата долина ще почерпя непременно Редактирано 18 Януари, 2010 от Tr1nky Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #18 Отговорено 19 Януари, 2010 Колеги, да вметна нещо по темата понеже скоро си чагърках таблото, но не е довършено все още. На пазара са се появили едни светодиоди, които са с големината на стандартните 5 милиметрови, но горната им част не е лупа, а е изрязана и полирана. Един вид цилиндър. Разсейват светлината (почти никаква насоченост) като стандартните лампи на таблото и не се налага да се мислят какви ли не неща за равномерното осветяване. Лошото е, че попаднах на тях в един магазин в Горна Оряховица и купих последните 4. Като имам време ще ги търся и по другите магазини, а като си приключа таблото ще пусна снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #19 Отговорено 19 Януари, 2010 Стрелките си се пипат като стой та гледай. Малко снимки за разсъждение: преди след Не е работа на всеки обаче. Снимките са от тази тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic4 0 #20 Отговорено 21 Декември, 2011 Tака е барат се много лесно се свалят.Колеги свалят се с две лъжици за кафе(метални) се подлагат от двете страни на срелката и със едновременно движение нагоре сеи слиза съвсем културно без счупвания и фаловe.Ако се интересувате ще кача и снимки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tro6evo 1 #21 Отговорено 22 Декември, 2011 А има ли някакъв вариант да се сложи диод точно под черната пластмаса на стрелката така че леко да пръсне светлинка под нея ? само това ме интересува мене 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #22 Отговорено 22 Декември, 2011 Малко трудно ще ти пречи механизма на уредите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #23 Отговорено 11 Февруари, 2012 И мен колеги също ме мъчи свъпроса с махането на стрелките ? Обмислям варията по някакъв начин да бележа положението на механизма под самата стрелка с положението на самата стрелака преди да ги разкача , така ще избегна грешката от неправилно поставяне на стеелките след това .По въпроса с диодите още не съм го измислил напълно .В магазините за ЕЛ части има голяяям избор на подобни елементи избирате си диоди по сила на светене ( ярки или слаби ) големината на самите диоди а за да издъжат на 12V се слага по едно съпротивление ( резистор ) от порядъка на 400 - 500 ОМА . Пробвал съм с различни съпротивления и извода ми е ,че ако сложите по малки дори и да издържат на момента след време кратко време изгарят . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #24 Отговорено 11 Февруари, 2012 Има и един вариянт ако само искате да смените фоновото осветление на циферблатите без да ги сменяте но първо трябв да се отсрани светлиния филтър ( бленда ) от задната страна на циферблата ( това е някъкъв вид боя ) в противен случей нищо няма да постигнете ( ЛИЧЕН ОПИТ ) . С голям зор сложих сини диоди но светлината пак жилтееше . Затова ако сте решили да правите нещо стойносно с малко вложение сваляте цялото табло 4те циферблата и ги изшкурвате леко докато отстраните светлиния филтър под него трябва да се покаже млечно бяло пластмаса и вече можете да слагате каквито искате подсветки .А за стеелките можете да импровизирате със стрелки от какъвто искате автомобил , аз имам едни от ситроен с , който обмислям да експериментирам . Дано съм бил поне малко полезем на някого с моя личен и доста изтрадал опит . УСПЕХ НА всички етосиясти . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #25 Отговорено 14 Февруари, 2012 аз съм с циферблати-плазмения километраж. но преди бях с диоди и мога да ви кажа че трябва да зашкурите целия диод за да разсеива светлината и има огромен ефект. взимате си шкурка за 50 стотинки но не едрата. 1000 ситничка е и си решавате проблема с светлината. ама както някои колеги съм на мнение плазмените дето им викат че са грозни щот са бели през деня... ами вечерта... как е май нищо общо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #26 Отговорено 18 Февруари, 2012 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #27 Отговорено 18 Февруари, 2012 Ето това се получи с диодите и смяната на стрелките . За съжаление имам много малко сними , имам още малко довършителни работи и ще направя още , по възможност по подробни . А това че няма място за подсветки на стрелките не е вярно има и малки диоди ( такива каквито използвах аз ) и става . Това го постигнах само с 4 бели доида за подсветки и още 8 сини ярки , широко спектърни и 4 стрелки . Сините диоди ги монтирах в гнездата на крушките и както забелязвате не осветяват правино . Обмислям или да добавя още няколко диода или да сложа синя доидна лента . Това което постигнах на мен лично ми харесва да се направи не е скъпо работата е малко повече и най голямя проблем е калибрирането на уредите след това но това неизбежно щом веднъж си свалил стрелките . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #28 Отговорено 18 Февруари, 2012 аз лично сложих светодиодна лента с двойно залепящо.. е вярно 1.5 метра лента но ефекта е УААААУ вече си виждам малкия километраж така направих и парното и си вързах димер за да контролирам силата на светлината - диодите са смд 12лв ми излезна цялата философия а някой би ли ме насочил как да си светна и стрелките в червен цвят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #29 Отговорено 18 Февруари, 2012 (Редактирано) Само едно малко уточнение - стрелките се свалят най-лесно с вилица И е хубаво преди да ги напъвате леко да ги загреете, да отпусне пластмасата (иначе рискувате да ги изкарате с цяла ос - не е фатално, но после уреда не е толкова прецизен)А за най-лесно калибриране - преди да ги свалите се опитайте да махнете малките пластмаси, които придържат стрелките в позиция 0. Малко е трудно, но не е невъзможно (трябва доста внимание, понеже са крехки). След като направите това, сложете таблото вертикално и отбележете къде са застанали стрелките (на километража и оборотомера). Когато слагате стрелките после, направете всичко в обратния ред - първо слагане на стрелки, после на пластмасовите оси. Гарантирам ви, че метода работи - правил съм го и после съм засичал скоростта с GPS - няма ядове. Редактирано 18 Февруари, 2012 от Kwot Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #30 Отговорено 18 Февруари, 2012 (Редактирано) Само едно малко уточнение - стрелките се свалят най-лесно с вилица И е хубаво преди да ги напъвате леко да ги загреете, да отпусне пластмасата (иначе рискувате да ги изкарате с цялата ос - не е фатално, но после уреда може да не е толкова прецизен).А за най-лесно калибриране - преди да ги свалите се опитайте да махнете малките пластмаси, които придържат стрелките в позиция 0. Малко е трудно, но не е невъзможно (трябва доста внимание, понеже са крехки, а захващането е откъм задната част на циферблата). След като направите това, сложете таблото вертикално и отбележете къде са застанали стрелките (на километража и оборотомера). Когато слагате стрелките после, направете всичко в обратния ред - първо слагане на стрелки, после на пластмасовите оси. Гарантирам ви, че метода работи - правил съм го и после съм засичал скоростта с GPS - няма ядове. Редактирано 18 Февруари, 2012 от Kwot Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #31 Отговорено 20 Февруари, 2012 След поредния ремонт за до нагласяне на циферблатите и подсветките стигнах до заключението ,че най добре да се използва свето диодна лента за подсветка .Светлината се разпръсква много добре ,няма не осветени отчастъци , добре изглежда и май това ще е поседно ето някой снимки по време на работа и какво се получи накая . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #32 Отговорено 21 Февруари, 2012 Добре де супер е станало, но с течение на времето няма ли опасност тази лента да се отлепи някъде.В смисъл в по горните постове някой беше писал че се лепи с двойнозалепващо,а то от своя страна лятото на големите жеги от тръскане и т.н. няма ли опасност да се отлепи някъде.Или ако има по сигурен начин на захващане сподели че ти се е получило много добре, и най вероятно като се постопли и аз ще се захващам с това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #33 Отговорено 21 Февруари, 2012 За летните жеги решение еима и се казва секундно лепило , но едвали ще се наложи ако преди да залепиш лентата си почистил добре . От няколко години ползвам може би над 50 м. такава лента и все още не е паднала .Днес открих още една допусната грешка , за препоръчване е ако ще ползвате подобна лента за подсветка на циферблатите да си сложите и едно ДИМЕРЧЕ за всеки случей Днес изпробвах как ще е в движение и се оказа ,че даже и през деня малко трови очите а вечер е направо ужасно . За целта се използва Димер за LED лента с обикновено съпротивление няма да ви се получи , вече пробвах . Димера не е много скъп 15-18 лева . Скоро ще кача снимки от цялия завършен проект , не остана още много . Тази седмица трябва да ми пристигнат плазменния циферблат на парното , хромираните рингове за парното и с това смятам да завърша ,поне за сега .А на пролет целия интериор марш на вън до гола ламарина и се започва голямото обезшумяване на купето с малки до работки по интериора . ХАХАХ не е много нали . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #34 Отговорено 23 Февруари, 2012 аз чакам отговор как се правят червени стрелки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #35 Отговорено 23 Февруари, 2012 На 23.02.2012 г. at 19:47, 'TEHKO' написа: аз чакам отговор как се правят червени стрелки Аз ги направих с червен маркер! Стана перфектно, но само през деня. Нощем не се виждат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #36 Отговорено 24 Февруари, 2012 Червени стрелки се правят ,като се сменят стрелките Аз така направих с малки промени паснаха идеално . Те са едни от малкото отцелели части от предишната ми кола " ДОбре че ме отърва " Так де ако някой търси стрелки да провери в могрите за табло от ситроен ксантия . По този въпрос с друго немога да помогна . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #37 Отговорено 24 Февруари, 2012 КОлеги помогнете моля !!!! Нпкой някъде да е срещал плазмен циферблат за парното на Сивик 99-2000 може и да не е плазмен само да свети синьо или ако не поне да може д се направи , фабричните не подлежат на смяна на цвета (личен опит и сега патя). Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tisho92 7 #38 Отговорено 28 Февруари, 2012 Колега провери тука, виждал съм за всякакви модели :)http://bktuning.net/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #39 Отговорено 1 Март, 2012 Благодаря колега ,вчера си го поръчах а днес даже и пристигна . Благодаря за помоща . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanibal_ 1 #40 Отговорено 7 Март, 2012 (Редактирано) На 18.02.2012 г. at 21:40, 'TEHKO' написа: аз лично сложих светодиодна лента с двойно залепящо.. е вярно 1.5 метра лента но ефекта е УААААУ вече си виждам малкия километраж така направих и парното и си вързах димер за да контролирам силата на светлината - диодите са смд 12лв ми излезна цялата философия а някой би ли ме насочил как да си светна и стрелките в червен цвят? колега дали ще можеш да ми покажеш как да си вържа димера Редактирано 7 Март, 2012 от Hanibal_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове