Tokyo 27 #1 Публикувано 17 Октомври, 2009 Здравейте колеги имам малко странен проблем със Сивик 2000г -D14Z2.Наскоро купих колата двигателя работеше перфектно,но след смяна на ангренажен ремък и ролка се появи шум.Нещо като виене или по скоро ручене.Изчетох всичко тук във форума ,но отговор не отких на проблема.Върнах се при майстора казах му за проблема той разкачи всички пистови ремъци на климатика и хидравликата,но шума си остана.Значи е от новия ремък-ролка.Каза ми ,че е възможно каучука докато е нов на ремъка да се чува подобен шум.Аз обаче минах вече 500-600км. виенето си остава.Като е студена колата се чува малко по слабо но загрее ли нормално се чува дори в купето.Не искам да ходя вече при този мошенник дайте съвет.Имал ли е някой подобен проблем?Вторият ми проблем клапаните уж са регулирани наскоро ,а се чуват доста осезаемо как чукат особенно когато е топла на студен двигател е по-тиха.Прочетох тук ,че клапаните на Z двигателите не се оправят след регулиране.Вярно ли е?Има ли смисъл да ходя на друг майстор за реглаж на клапани и да карам така .Чува се отстрани като дизел почукването и ме е срам да я карам така,а смесено с виенето на ангренажа става нещо ужасно все едно карам стара жигула.Моля за съвет какво да правя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #2 Отговорено 17 Октомври, 2009 Ми по казаното от теб на 99% е че не ти е зацепен правилно ремъка .. Отиди при друг майстор дето си знае работата ...Незнам какви са тия каучуци дето майсторите се са им в устите, ама на мойта като и смених ремъка що нямах никакви проблеми ... При добре свършена работа и качествени части не би трябвало да има никакви такива шумове и т.н истории .. ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #3 Отговорено 17 Октомври, 2009 Възможно е ремъка да е опънат повечко, регулирай правилно клапаните и моторетката ще утихне просто виж какви са точните хлабини .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #4 Отговорено 17 Октомври, 2009 Разбрах че клапаните се регулират на студен двигател.Аз оставих колата и след 2-3 часа ми се обадиха от сервиза че клапаните са регулирни да отида да си я взема.Дали е достатъчно 2-3 часа за истиване на мотора и реглаж на клапаните.Може ли от това да е неточното регулиране и от там лошата им работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #5 Отговорено 17 Октомври, 2009 колега а с какво масло е колата.......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #6 Отговорено 17 Октомври, 2009 (Редактирано) Castrol Magnatec 10W40 сменено преди 8 часа,но едва ли е от маслото,защото предишното беше друга някаква марка (TOTAL или TEXACO) и пак чукаха клапаните. Редактирано 17 Октомври, 2009 от vipbeels Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #7 Отговорено 17 Октомври, 2009 На 99% ти е прекалено оптегнат ангренажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #8 Отговорено 17 Октомври, 2009 На 99% ти е прекалено оптегнат ангренажа.Брат ако се размина само с това ще черпя по бира обещавам,но ме съмнява толкова да е тъп майстора ,че да го пренатегне ремъка и да чува ,че шуми от там и да го остави така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #9 Отговорено 17 Октомври, 2009 Напрао връви за бира................ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gunterche 0 #10 Отговорено 17 Октомври, 2009 Отиваш за реглаш на клапани но при човек които знае какво прави.За ремака има вероятнос да е натегнат много маистори го правят Но има и вероятнос да е от ролката или ремака . Може да охлаби и без разглобяване капака има тапа гумена ролката се охлабва и ремака се самореголира само ако маистора е слойил прожината.Тия исказвания 99% малко несериозно успех дано съм помогнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #11 Отговорено 17 Октомври, 2009 Повярвай има ги много такива "майстори" че ме накара и водна помпа да купя после и пак не се оправи. Накрая сам си я оправих, като го отпуснах леко ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #12 Отговорено 17 Октомври, 2009 Имах същият проблем и на мен ми наговориха сищите глупости.Отидох при друг който наистина разбира ,ремъка беше пренатегнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #13 Отговорено 18 Октомври, 2009 Разбрах,че ролката която са ми сложили е JMB или нещо подобно.Някъде тук май прочетох,че били шумни някой има ли подобни наблюденя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bad 0 #14 Отговорено 18 Октомври, 2009 и моя е пренатегнат ама така си я карам.нямам време да го оправя.какви проблеми може да ми създаде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #15 Отговорено 18 Октомври, 2009 Катастрофални... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #16 Отговорено 18 Октомври, 2009 Препоръчайте тогава свестен Хонда майстор в Пловдив или Асеновград,че вече ми се гади от "майстори". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #17 Отговорено 19 Октомври, 2009 Препоръчайте тогава свестен Хонда майстор в Пловдив или Асеновград,че вече ми се гади от "майстори".Ам в Пловдив очаквам колегите да се произнесат че аз съм скорошен с хонда и не ги знам маисторите, а и перманентно не ги обичам е на виж ми подписа Ама що пък не скокнеш до сервиза на Хонда в пловдив официалния, мислим там да знаят какво правят, моята кола поне до преди да я купя все там е обслужвана и няма проблеми, лично видях новия ремък с Щампа на хонда като свалих капака да си регулирам клапанаите. Верно, може ти вземат некои лев повече ама поне ще знаеш какво са ти направили. Реглаж на клапани при тях е 58 лева. А тея дето си им оставил топла кола и след 2 часа са те викна че е готова с реглаж ти гарантирам че имаш миними 0.05 повече в хлабините, и като позагрее колата и маслото се разшляка почва да обажда. Като се има предвид че Кастрол магнетика (и аз много го уважавам) е едно от наи добрите масла в своя клас и колата пак ти трака напраи сметка за кви хлабини става дума В книгата пише реглаж на клапани при не повече от 25 градуса околна температура камо ли на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_bul 1 #18 Отговорено 19 Октомври, 2009 0899827045 Иван - кажи, че Жоро ти е дал телефона му. По мойта кола само той има право да пипа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #19 Отговорено 21 Октомври, 2009 (Редактирано) Развитието по проблема е следното след отпускане на ангренажен ремък шума почти се изгуби или поне стана толкова слаб,че се чува само на отворен капак и ако си заслушан в двигателя.Повече не го отпуснахме защото започва да се мята заплашително и ме е страх че ще прескочи зъб.Лошото е че след регулиране на клапаните на студен мотор 0.20-0.25 всмук.-испуск. остана да се чува цъкане от двигателя и то само когато е загряла колата.На студен двигател работи тихо като елекромотор без никакво чукане.Но когато загрее нормално започва а се чува почукване което се разнася по двигатела и не можа да разбере майстора откаде идва.Шума го има само когато колата е на 900-1000 об. след това не се чува .Тои се съмнява в дюзите на инжекциона че може да почукават така ама мен ме съмнява.Шума наподобява работата на дизелов мотор,но много по тихо иначе честотата на почукването е същата.Странна работа.Дали не е от спукани колектори?Дайте съвет някой имал ли е подобен проблем? Редактирано 21 Октомври, 2009 от vipbeels Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #20 Отговорено 21 Октомври, 2009 Има цъкане от инжекторите, но почукване няма. Ако се заслушаш може да чуеш и реда на цъкането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #21 Отговорено 21 Октомври, 2009 Не със сигурност не е от дюзите.Възможно ли почукване да се чува от някакъв луфт във кобилиците или някакви легла в които са те или нещо от сорт?Все пак колата е 2000г На около 110 000км.. Двигателя не беше докосван преди да го отворим ние за реглаж на клапани какво толкова да се е разчукало ,че да не може да се хване откъде идва шума.Мамка му с моя късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #22 Отговорено 22 Октомври, 2009 Споко, моя двигател е няколко месеца по-стар от твоя и 20-ина хил. км по-каран. За съжаление въпросът е как е каран/поддържан един двигател, а не колко е каран или стар... Тракането си го има същото при мен и не е кой знае колко силно. И аз имах чукане от клапани на топъл двигател, което се оправи след реглаж (Омбре). Сега остана леко потракване или по-скоро "поцъкване", но и аз мисля, че е от инжекторите. Според мен регулирай клапаните като хората и карай наволя. От собствен опит - няма полза от излишни притеснения, само допълнителни разходи и проблеми с нервите могат да генерират.Ако се строши двигателя изведнъж (малко вероятно?) - здраве да е... Извинявай идват да ми монтират климатик у нас (евтин и малък) на цена половината от една читава глава за моя двигател. Ако ми гръмне компресора на скапания климатик извънгаранционно (а те гърмят като за добър ден) ще платя колкото за един D15Z8 на старо, така че споко - има и по-страшни неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове