Jump to content
sunny

Малко странн- тъп въпрос

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам вила която е на много стръмна улица.Тъй като четох,че зимата не е хубаво да се дърпа ръчната спирачка поради възможност да замръзне(а на мен ми се е и случвало),а на вилата ми просто наклона е голям.Спирам с предницата надолу,но ми е интересно-как е по-удачно да оставям двигателя на скорост-на първа или на задна скорост?Как ще е по-добре зацепен за да не си намеря колата зимата в ниското и да не подлагам камъни на колелото??? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както и да я остажяш, все тая. ако спираш до бордюр даваш десен да опре и гумата в тротоара и няма мърдане :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както и да я остажяш, все тая. ако спираш до бордюр даваш десен да опре и гумата в тротоара и няма мърдане :P

Да е, може да и сложиш едно камъче пред гумата за всеки случай, преди така правехме с Космича, ама вършеше много добра работа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наклона е напред,колата се оставя на задна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Напред е колата.И аз мисля,че ще е по-добре на задна скорост!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на задна, какво пречи да се завърти двигателя на обратно? (освен компресията, която си я има и на 1-ва) :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато предницата сочи надолнището - задна, когато предницата сочи баира - първа. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен няма значение първа или задна..еднакво ще зацепи и на двете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на задна, какво пречи да се завърти двигателя на обратно? (освен компресията, която си я има и на 1-ва) :)

При хондите има един интересен факт, който оспорва едно правило от "оно време" ... този, че задна била най-мощната скорост на автомобила. При нас на повечето D-серии, пък дори и на B предавателното число на първа е 3.25, пък на задна цифрата почти винаги е по-малка. Ха сега на коя скорост има повече компресия? :) Според мен най-удачния вариант за колегата ще бъде да провери предавателните числа специално за неговия двигател да види каква е разликата.И другото -ако може да спира със задницата към нанадолното и да си оставя колата на 1ва. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото -ако може да спира със задницата към нанадолното и да си оставя колата на 1ва. unsure.gifДа,ама на мен ми е по-удобно с предницата към наклона,защото сутрин като я паля студена и само се пускам-не чакам да ми загрява а и не я мъча на студен двигател да обръщам в обратната посока :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...