sunny 0 #1 Публикувано 17 Октомври, 2009 Здравейте колеги.Имам вила която е на много стръмна улица.Тъй като четох,че зимата не е хубаво да се дърпа ръчната спирачка поради възможност да замръзне(а на мен ми се е и случвало),а на вилата ми просто наклона е голям.Спирам с предницата надолу,но ми е интересно-как е по-удачно да оставям двигателя на скорост-на първа или на задна скорост?Как ще е по-добре зацепен за да не си намеря колата зимата в ниското и да не подлагам камъни на колелото??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 17 Октомври, 2009 както и да я остажяш, все тая. ако спираш до бордюр даваш десен да опре и гумата в тротоара и няма мърдане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velislav 0 #3 Отговорено 17 Октомври, 2009 както и да я остажяш, все тая. ако спираш до бордюр даваш десен да опре и гумата в тротоара и няма мърдане Да е, може да и сложиш едно камъче пред гумата за всеки случай, преди така правехме с Космича, ама вършеше много добра работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #4 Отговорено 17 Октомври, 2009 Ако наклона е напред,колата се оставя на задна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #5 Отговорено 17 Октомври, 2009 Да.Напред е колата.И аз мисля,че ще е по-добре на задна скорост! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 17 Октомври, 2009 Ако е на задна, какво пречи да се завърти двигателя на обратно? (освен компресията, която си я има и на 1-ва) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #7 Отговорено 17 Октомври, 2009 Когато предницата сочи надолнището - задна, когато предницата сочи баира - първа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #8 Отговорено 17 Октомври, 2009 според мен няма значение първа или задна..еднакво ще зацепи и на двете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #9 Отговорено 17 Октомври, 2009 Ако е на задна, какво пречи да се завърти двигателя на обратно? (освен компресията, която си я има и на 1-ва) При хондите има един интересен факт, който оспорва едно правило от "оно време" ... този, че задна била най-мощната скорост на автомобила. При нас на повечето D-серии, пък дори и на B предавателното число на първа е 3.25, пък на задна цифрата почти винаги е по-малка. Ха сега на коя скорост има повече компресия? Според мен най-удачния вариант за колегата ще бъде да провери предавателните числа специално за неговия двигател да види каква е разликата.И другото -ако може да спира със задницата към нанадолното и да си оставя колата на 1ва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #10 Отговорено 22 Октомври, 2009 И другото -ако може да спира със задницата към нанадолното и да си оставя колата на 1ва. unsure.gifДа,ама на мен ми е по-удобно с предницата към наклона,защото сутрин като я паля студена и само се пускам-не чакам да ми загрява а и не я мъча на студен двигател да обръщам в обратната посока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #11 Отговорено 22 Октомври, 2009 от личен опит,винаги на 1ва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове