Jump to content
70nK@7@

замисля се при подаване на газ

Recommended Posts

колата запалена подържа нормални обороти когато не е на скорост!Проблема и когато е под 2000об и му дадеш газ има едно такова замисляне и набира бавно!след 2000об набира вече нормално! нещо сериозно ли е или?защото колата не съм я купил и да знам дали да я взимам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми акое е D15B2 е "нормално" да се замисля :). Оправията е пълната инжекция ;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми акое е D15B2 е "нормално" да се замисля :). Оправията е пълната инжекция ;):D

И аз карам Д15Б2 и както каза колегата Nikolay Kozloduy , оправията е пълна инжекция.Така че не се притеснявай не е нещо сериозно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с пълна инжекция (D14A4), но и аз съм забелязал един такъв "момент на чудене" примерно при преминаване на по-ниска предавка и почти ударно подаване на газ до ламарината (нормална ситуациа на изпреварване или включване в по интензивен поток). Оборотите "замръзват" за секунда след което бавно се покачват до към 2000-2500, по-нагоре ускорението влиза в по-интензивни темпове. Не бях се замислял досега дали е нормално. А за пълна инжекция дали е нормално? Или пък аз нещо си въобразявам и имам прекалено големи очаквания от този 1,4 двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тва да стане пълна инжекция си е набивация от около минимум 300-400лв. или съм в грешка....на мене не ми пречи това ,но все пак като нов на тема хонда исках да знам колкото се може повече за марката.Кажете сега и за акомулатора как стой въпроса.Нормален може ли да се сложи или колко пари е чисто нов такъв за хонда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов е 115лв на варта 45 ампера . От малките, който влиза в гнездото за акумулатора за сивик 5 генерация.Като кажеш че е за хонда те си знаят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормален може ли да се сложи или колко пари е чисто нов такъв за хонда?

Те тия за Хонда са други, да не вземеш някой нормален, че никак не е добре... :D П.П. Майтап, Уили, нямай грижа.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най ме е яд ,че имам нов акомулатор ама е голям.Българина всичко е способен да измисли,само и само да мине тънко.ще видя има ли опция да се преправи.Мерси колеги!Извинявам се ,че пиша малко кофти!Да се надяваме ,че скоро ще съм собственик и на хонда.Пък и на среща може да се видиме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не се разбра какъв е двигателя на колата. Все пак не изпускайте и D15Z1/Z3, където е нормално замислянето в ниски обороти поради спецификата на двигателя

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята не и позволявам да пада под 2000 об. нито в града, нито извън града...забелязал съм че ако се кара на по-ниски обороти и на висока предавка...гори повече. Най добрите и икономични обороти (за моята поне) съм забелязал че са 2700-3000. А колкото до акумулатора...взех си нов Бош 45 Ач. за 120 лв. преди 3 месеца. Веднъж видях един приятел че си е поразширил и поразчистил местото за акумулатора и се е побрал там стандартен акумулатор като за другите марки коли...с очите си го видях това..не мислех че е възможно.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Ако искате колата да върви осезаемо яко,
я карайте над 3500об/м до към 6-6500об/м


Цялата работа е че Хондовите двигатели са с доста нисък въртящ момент който се компенсира
от високи обороти и пъргаво поведение във високите обороти поради ниските килограми




...........при преминаване на по-ниска предавка и почти ударно подаване на газ до ламарината..... Оборотите "замръзват" за секунда след което бавно се покачват до към 2000-2500, по-нагоре ускорението влиза в по-интензивни темпове......

Хора колата колкото и да е "мощтна" няма как
като я сгазите докрай от ниски обороти и тя да литне това е абсурдно

Пример: ако караш с 90км/ч на 5-та това са 2500об/м, с 4-та няма как да я излекуваш
сваляш на 3-та и си в играта прекъсвача ти е чак на 140км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...