Jump to content
oslepius

Типртоник или ръчна (Прелюд)

Recommended Posts

Въпроса ми е към Прелюд маняците, които са карали и дветеВинаги съм предпочитал ръчните скоростино чух коментари, че Типтроника е 2 в едноимаш и удоволствието от ръчния контрол и автоматика за градаинтересуват ме и поддръжка и особености

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматика е чувствително по-муден от ръчните скорости (имал съм с ръчни, а сега карам автоматик). Всички казват, че обикновения автоматик на Хонда е по-надежден. Новата кутия, ако се кара в типтроник режим се скапвала бързичко. Не го знам от опит, защото карам обикновен автоматик. Иначе си е гъзария и с типтроник е доста по-пъргава колата, макар все пак да е по-мудна от ръчните.При правилна експлоатация би трябвало да няма проблеми, стига и този преди теб да я е карал така. Аз в началото си мислех, че автоматика ще ме дразни и още преди да я купя се бях навил че веднага ще сменя кутията с ръчна. Само че явно остарявам, защото за в града адски ми хареса, а аз карам предимно градско.На типтроник кутиите им е доста скъп ремонта, ако нещо се скапе. С конвенционалния автоматик е малко по-добре като цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Прелюд типтроник от година и нещо, и смело мога да кажа, че е невероятна екстра. Мудността идва не оттам, че автомата бавно сменя в типтроник режим, а от по-голямата дължина на предавките- само 4 -ри са! Та ако не мислиш за състезания, то типтроник варианта ще те радва невероятно, особено в града. Обслужването му се състои в смяна на 2,5 литра масло ATF-Z на всеки 40000 км. или на 2 години.Най-важно е състоянието на кутията, като се купува, на Д трябва да тръгва без газ, на Н да стои на място, на баир да стои също на място, да не тръгва назад, при включване от П на Р или на Д да няма "ритници", както и при превключването на която и да е предавка в движение.Още нещо, типтроника на прелюда не сменя сам във възходящ режим, даваш газ до ограничител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Прелюд типтроник от година и нещо, и смело мога да кажа, че е невероятна екстра. Мудността идва не оттам, че автомата бавно сменя в типтроник режим, а от по-голямата дължина на предавките- само 4 -ри са! Та ако не мислиш за състезания, то типтроник варианта ще те радва невероятно, особено в града. Обслужването му се състои в смяна на 2,5 литра масло ATF-Z на всеки 40000 км. или на 2 години.Най-важно е състоянието на кутията, като се купува, на Д трябва да тръгва без газ, на Н да стои на място, на баир да стои също на място, да не тръгва назад, при включване от П на Р или на Д да няма "ритници", както и при превключването на която и да е предавка в движение.Още нещо, типтроника на прелюда не сменя сам във възходящ режим, даваш газ до ограничител.

Подтвърждавам гореказаното с допълнението че не сменя и надолу (само като спреш си вкл. самичък 1-ва) - демек ръчният режим е "честен". Карам Акорд от 66 месеца но кутията е същата като тая за която питаш и не съм имал проблеми, а бог ми е свидетел че къде от нерви , къде за радост съм я ползвал стремглаво по предназначение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Прелюд го имам от година и половина.Това първия автоматик който съм имал и смело казвам че отсега нататък ще карам само автоматици :( Елементарна поддръжка и супер кеф,а типтроника си е мания.Просто си е една класа над ръгачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...