Marcus 76 #1 Публикувано 12 Октомври, 2009 Някой има ли представа дали двете кутии са еднакви, т.е. с еднакви предавателни числа.Ако да, следва въпроса трябва ли ми още нещо за да се монтира на D15Z6. Благодаря на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #2 Отговорено 12 Октомври, 2009 От тук ЦЪК и от тук ЦЪК Civic6genD16Y23.2501.9001.2500.9370.7714.250иD16Y8 2000 Civic1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.9093rd gear Ratio 1.1254th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.25За монтажа не би трябвало да има проблеми.Едноваловите Д-серии са съвместими, но все пак нека потвърди на 100% някой колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 12 Октомври, 2009 Не би трябвало да има проблем в монтажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #4 Отговорено 12 Октомври, 2009 (Редактирано) Колеги мерси за инфото, според моите познания които клонят към 0.... , май от англичанката е по-добре. Искам да махна супердългата кутия на икономика а забелязвам че има доста англичанки за части. Още някое мнение и пускам тема в "Купува" П.С.:Забравих да попитам, има ли разлика в полуоските, те сменят ли се? Редактирано 12 Октомври, 2009 от Marcus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 13 Октомври, 2009 Не,ползваш си твоите.Единствено може да има разлика във буксата на VSS сензора ,но се оправя лесно или прехвърляш горната част на сензора ,или слагаш твоята букса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #6 Отговорено 13 Октомври, 2009 Моя двигател е Д16У2 и когато търсих кутия, също ми казаха, че всички Д серии били взаимозаменяеми. Аз тогава търсих кутия (тук във Варна, че не ми се разпрявяше с куриери, а също и с некоректни продавачи) като твоята (с дълги скорости), но не успях да намеря и си взех пак за моя си двигател. Не искам да те разубеждавам, но сигурен ли си, че искаш къси скорости? Първа и задна са еднакви за двете кутии, 2 и 3 предавка са по-къси на твоята кутия, а 4 и 5 са по-дълги(на твоята кутия). Какво не харесвам на моята - кофти се кара на продължителен път и на магистрала. На 3000 оборота (по оборотомера) е точно на 100км/ч (по скоростомера на автомобила) и става дума за 5-та предавка естествено. Хубавото е, че дори на баир, както е на 5-та и 3000 оборота, започва да се ускорява, като настъпиш педала (естествено става по-бавно от наравно). Сравнявам го с другите коли които имаме (2 опела), като единия задължително някъде по баира смъкваш от 5-та на 4-та(той е старичък и има дълги предавки), а другия го изкарва на 5-та, ама с малко зор(къси предавки, по-къси от моите). Говоря за един и същ път. И да съм напълно коректен, опелите са по 75 к.с. (като единия е на газ). За каране из града са идеални скоростите, но там рядко включвам 5-та. За магистралата ми идва много къса 5-тата. Единствено на м/у градските пътища пасва 5-та и то, ако стила на каране ти е да спазваш максималната позволена скорост (90км/ч).Дано да съм ти бил полезен с мнението си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #7 Отговорено 13 Октомври, 2009 Колега не мисля че са ти къси предавките за този мотор,даже напротив на 5-та скорост 3000 оборота = 100 км/ч това си е добре, особенно за дълъг път ти спестява бученето на двигателя.При мен 5-та скорост с 3000 оборота съм на 90 км/ч но кутията е друга.Трябва да ти кажа че с по дългите скорости се патува доста по комфортно.Като гледам данните и предавателните числа на сравняваните кутии е все едно коя от тях ще е.Препоръчвам ти да сложиш по читавата.Успех с избора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #8 Отговорено 13 Октомври, 2009 Хубавото е, че дори на баир, както е на 5-та и 3000 оборота, започва да се ускорява, като настъпиш педала (естествено става по-бавно от наравно).Е точно това ми трябва, защото при мен за да ускори включвам 3-та. Миналата седмица минавах пак Бургас/Варна, камионите ми дават път по завоите а аз не мога да ги изпреваря, ако не върна 2-3 предавки надолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове