Jump to content
Светльо

H22 няма мощност в ниските обороти

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам едно приятелче което кара прелюд H22\200коня.Онзи ден ми се оплака че колата нямала мощност в ниските обороти и че от време на време светел чека.Той си мисли че проблема е от датчика на разпределителния вал.Кажете какво мислите вие по въпроса и какво да ноправи за да се оправи това.Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като му светне чека,гаси мотора,да окъси буксата за тест(намира се зад централната конзола,от дясно на педала на газта-буксата е с два пина и се окъсява с тел или кламер),дава на контакт и да види каква грешка ще му даде-чека започва да мига на къси и дълги интервали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно допълнение към горния пост, ако е пета генерация, буксата е в краката на пасажера на централната конзола. Аз доста време я търсих!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22A8...Какво според приятелчето са ниски обороти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги значи дава му грешка 11.какво да прави сега.А иначе в ниските обороти няма ряз колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не е така с грешката, защото 11 няма. "1" е ламбда сонда, "10" е IAT Sensor (Intake Air Temperature).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,напиши в профила от къде си,за да те пратим в правилният сервиз и да ти свършат работа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е нок сензора по думите ти,от ламбда няма да има отражение(поне осезаемо в вървенето)проверете ако е суап,дали е вързан правилно мап сензора,вакума му се включва отпред на дросела,може да преместите маркучето отзад на пленума също и пак да пробва,често се насъбира маслен нагар и може да не показва правилните стойности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нок сензор,както каза Доги,колата влиза в авариен режим и не иска да откъсне :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я да питам сега и аз,нямам кнок сензор, каква трябва да е разликата на колата в този авариен режим? и да знам дали да си го поръчвам:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...