chirenski 18 #1 Публикувано 7 Октомври, 2009 Здравейте ! Проблема е следния при не натиснат педал на съединителя се чува шум все едно мелачка за кафе , като натисна съединителя шума изчезва. Стигнах до извода ,че може да е или от аксиален лагер или от лагер на първичния вал на кутията. Аксиалния отпадна след смяната пак продължава да шуми. Въпроса ми е дали примерно с тази добавка ще изчезне или поне да намалее този шум. (линк-а към добавката е примерен , ако някой знае някаква магическа присадка да не се скатава ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 7 Октомври, 2009 смени маслото в кутията с Хонда МТФ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #3 Отговорено 7 Октомври, 2009 Според мен е лагера на първичния вал. Трабва смяна, няма да се оправи с добавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiro 1 #4 Отговорено 7 Октомври, 2009 (Редактирано) Колега, не е аксиален лагер! Той се върти само когато натиснеш съединителя. Когато е пуснат се върти първичния вал. А най-вероятно не е заминал само той. В кутията лагерите са 5 бр.-поне при пета генерация. Ще ти се наложи да отваряш кутия. И наливай двигателно масло в кутията Редактирано 7 Октомври, 2009 от Soichiro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #5 Отговорено 7 Октомври, 2009 при мен след сипването на МТФ, въпросният лагер леко утихна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
grigor tabakov 17 #6 Отговорено 7 Октомври, 2009 нито е аксиален лагер нито масло ако налееш ще се оправи слагай нова кутия най добре знам от опит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 7 Октомври, 2009 Направо да смени колата а? Що за щури идеи... И според мен е лагер на първичния вал. И не се оправя с масло или добавки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #8 Отговорено 7 Октомври, 2009 @grigor tabakovЦената на нова кутия реално е повече отколкото тази на колата.Друга кутия втора, трета употреба на по 20г не е ясно колко ще издържи и отново работата опира до ремонт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #9 Отговорено 7 Октомври, 2009 нито е аксиален лагер нито масло ако налееш ще се оправи слагай нова кутия най добре знам от опит Авторът е попитал:Въпроса ми е дали ........... ще изчезне или поне да намалее този шум.сменяйки маслото в кутията е вероятно малко да удължи живота.. не да реши проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #10 Отговорено 7 Октомври, 2009 нито е аксиален лагер нито масло ако налееш ще се оправи слагай нова кутия най добре знам от опит И аз знам от опит - "нова кутия" пак шуми въпросния лагер, дали повече или по-малко, всичко е въпрос на късмет, но и на време...Друг е въпроса колко е рентабилен ремонта на такава кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #11 Отговорено 7 Октомври, 2009 Направо да смени колата а? Що за щури идеи... И според мен е лагер на първичния вал. И не се оправя с масло или добавки.Колегата е абсолютно прав ...а въпросния лагер е яко здрав , при мен си шуми вече 30 хил км..никакви добавки не помагат а според мен карай си и да не ти дреме , смяната май е доста трудоемка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 7 Октомври, 2009 смяната май е доста трудоемка! не чак толкова че да не може да си го направиш сам ! Ако иде на майстор ще му резнат зелката. Ама ако си я отвори сам - лагерите са вадят с поглед. И тея тъпотии от сорта "много е трудно да се отваря кутия " са приказки на разни "майстори" дето или не знаят как се отваря кутия и им се вижда сложно, или такива дето знаят как става ама го изкарват някакво свръх човешко за да те дернат както те си знаят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #13 Отговорено 7 Октомври, 2009 Откакто съм купил колата вече една година лагера си шуми леко при ненатиснат съединител. От опит и от баща ми знам(шофер от 25год. на голям камион) карай докато не се счупи,че може да се вкараш във по голямо приключение. П.П. Във интерес на истината и аз след като смених старото масло със чисто ново МТФ шума изчезна. Скоро требе пак да го сменя ,че стана 1 година от тогава и 15000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
grigor tabakov 17 #14 Отговорено 8 Октомври, 2009 нямах предвид чисто нова кутия , а втора ръка, ама като цяло си е на касмет, зависи и каква кутия взимаш втора ръка , ако има шанс да се пробва е по-добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #15 Отговорено 8 Октомври, 2009 Мерси за отговорите , ще сменя маслото с МТФ ( сега е с 10в40 ) и ще видим п.с.teror1sta като се стопли малко времето , купувам лагерите идвам да пийм по 1-2 бири и междувремено ще ги сменим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S.Nikolaev 2 #16 Отговорено 8 Октомври, 2009 А дали вобще има масло кутията.... На един познат му се беше случило и ние си мислихме че е лагера на първичния вал, защото при натиснат съединител само се чуваше, а иначе не се чуваше... Решихме да сменим маслото и какво да видим развиваме пробката за източване на маслото и нищо.... Наляхме масълце и почна да мърка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #17 Отговорено 8 Октомври, 2009 нямах предвид чисто нова кутия , а втора ръка, ама като цяло си е на касмет, зависи и каква кутия взимаш втора ръка , ако има шанс да се пробва е по-добре Точно и аз това имам предвид, затова имаше кавички около "нова кутия". Вземайки стара - няма начин да не се сблъскаш със същия проблем, дори да е в по-малка степен (ако не веднага, то след някой друг месец). Просто това им е слабо място на кутиите.Относно смяната на предния лагер на първичния вал на кутии от Д-серията има едно готино DIY (do-it-yourself) от чужд форум с добри снимки, направо си е като учебник, смятам да го приложа в най-скоро време на старата си кутия, поне няма да ми дреме ако я прецакам съвсем:Сменете си лагера сами, ако ви стискаСега темата може да иде във "важни технически"... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #18 Отговорено 8 Октомври, 2009 Браво ! Добре си го изнамерил . Само да допълня или по-скоро малко по друг начин : Няма нужда да се развиват гайките на външните карета(който ги е развивал знае за какво става въпрос ако нямаш яко гедоре). Достатъчно е само да се извадят кормилните накрайници и долния шарнир. Ама на който както му е по-лесно също така няма нужда да подпирате двигателя с 2321412 крика. Един крик с подложка между картера е напълно достатъчен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #19 Отговорено 8 Октомври, 2009 Смяната наистина не е толкова сложна, най кофти момента, е поставянето на кутията към двигателя (поне за мен).За един уикенд може да се смени лагера. Събота сваляш кутия, вечерта отваряш/затваряш, и неделя я поставяш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
addevil 59 #20 Отговорено 9 Октомври, 2009 (Редактирано) Аз пък имам масло в кутията, смених го и въпреки това шумеше, сложих добвка (не точно тази) и колата определено стана по-тиха. Така че може би и от добавките по някога има смисъл въпреки, че съм чувала да не се разчита много много на тях. Редактирано 9 Октомври, 2009 от addevil Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #21 Отговорено 9 Октомври, 2009 Същата работа вършат и два банана в маслото ...... Поне така някои авто търговци "лекуват" проблеми с диференцияла и скоростната кутия .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове