Jump to content
chirenski

Въпрос добавка за скоростна кутия

Recommended Posts

Здравейте ! Проблема е следния при не натиснат педал на съединителя се чува шум все едно мелачка за кафе :) , като натисна съединителя шума изчезва. Стигнах до извода ,че може да е или от аксиален лагер или от лагер на първичния вал на кутията. Аксиалния отпадна след смяната пак продължава да шуми. Въпроса ми е дали примерно с тази добавка ще изчезне или поне да намалее този шум. (линк-а към добавката е примерен , ако някой знае някаква магическа присадка да не се скатава :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени маслото в кутията с Хонда МТФ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е лагера на първичния вал. Трабва смяна, няма да се оправи с добавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е аксиален лагер! Той се върти само когато натиснеш съединителя. Когато е пуснат се върти първичния вал. А най-вероятно не е заминал само той. В кутията лагерите са 5 бр.-поне при пета генерация. Ще ти се наложи да отваряш кутия. И наливай двигателно масло в кутията!!!

Редактирано от Soichiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен след сипването на МТФ, въпросният лагер леко утихна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито е аксиален лагер нито масло ако налееш ще се оправи слагай нова кутия най добре знам от опит :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо да смени колата а? Що за щури идеи... И според мен е лагер на първичния вал. И не се оправя с масло или добавки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@grigor tabakovЦената на нова кутия реално е повече отколкото тази на колата.Друга кутия втора, трета употреба на по 20г не е ясно колко ще издържи и отново работата опира до ремонт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито е аксиален лагер нито масло ако налееш ще се оправи слагай нова кутия най добре знам от опит :D

Авторът е попитал:

Въпроса ми е дали ........... ще изчезне или поне да намалее този шум.

сменяйки маслото в кутията е вероятно малко да удължи живота.. не да реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито е аксиален лагер нито масло ако налееш ще се оправи слагай нова кутия най добре знам от опит :D

И аз знам от опит - "нова кутия" пак шуми въпросния лагер, дали повече или по-малко, всичко е въпрос на късмет, но и на време...Друг е въпроса колко е рентабилен ремонта на такава кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо да смени колата а? Що за щури идеи... И според мен е лагер на първичния вал. И не се оправя с масло или добавки.

Колегата е абсолютно прав ...а въпросния лагер е яко здрав , при мен си шуми вече 30 хил км..никакви добавки не помагат а според мен карай си и да не ти дреме , смяната май е доста трудоемка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смяната май е доста трудоемка!

не чак толкова че да не може да си го направиш сам ! Ако иде на майстор ще му резнат зелката. Ама ако си я отвори сам - лагерите са вадят с поглед. И тея тъпотии от сорта "много е трудно да се отваря кутия " са приказки на разни "майстори" дето или не знаят как се отваря кутия и им се вижда сложно, или такива дето знаят как става ама го изкарват някакво свръх човешко за да те дернат както те си знаят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто съм купил колата вече една година лагера си шуми леко при ненатиснат съединител. От опит и от баща ми знам(шофер от 25год. на голям камион) карай докато не се счупи,че може да се вкараш във по голямо приключение. П.П. Във интерес на истината и аз след като смених старото масло със чисто ново МТФ шума изчезна. Скоро требе пак да го сменя ,че стана 1 година от тогава и 15000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямах предвид чисто нова кутия , а втора ръка, ама като цяло си е на касмет, зависи и каква кутия взимаш втора ръка , ако има шанс да се пробва е по-добре :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите , ще сменя маслото с МТФ ( сега е с 10в40 ) и ще видим :lol: п.с.teror1sta като се стопли малко времето , купувам лагерите идвам да пийм по 1-2 бири и междувремено ще ги сменим ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали вобще има масло кутията.... На един познат му се беше случило и ние си мислихме че е лагера на първичния вал, защото при натиснат съединител само се чуваше, а иначе не се чуваше... Решихме да сменим маслото и какво да видим :lol:;) развиваме пробката за източване на маслото и нищо.... Наляхме масълце и почна да мърка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямах предвид чисто нова кутия , а втора ръка, ама като цяло си е на касмет, зависи и каква кутия взимаш втора ръка , ако има шанс да се пробва е по-добре :D

Точно и аз това имам предвид, затова имаше кавички около "нова кутия". Вземайки стара - няма начин да не се сблъскаш със същия проблем, дори да е в по-малка степен (ако не веднага, то след някой друг месец). Просто това им е слабо място на кутиите.Относно смяната на предния лагер на първичния вал на кутии от Д-серията има едно готино DIY (do-it-yourself) от чужд форум с добри снимки, направо си е като учебник, смятам да го приложа в най-скоро време на старата си кутия, поне няма да ми дреме ако я прецакам съвсем:Сменете си лагера сами, ако ви стискаСега темата може да иде във "важни технически"... :D:D:D:wub::wub::cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: Браво ! Добре си го изнамерил . Само да допълня или по-скоро малко по друг начин : Няма нужда да се развиват гайките на външните карета(който ги е развивал знае за какво става въпрос ако нямаш яко гедоре). Достатъчно е само да се извадят кормилните накрайници и долния шарнир. Ама на който както му е по-лесно :wub: също така няма нужда да подпирате двигателя с 2321412 крика. Един крик с подложка между картера е напълно достатъчен :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната наистина не е толкова сложна, най кофти момента, е поставянето на кутията към двигателя (поне за мен).За един уикенд може да се смени лагера. Събота сваляш кутия, вечерта отваряш/затваряш, и неделя я поставяш :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам масло в кутията, смених го и въпреки това шумеше, сложих добвка (не точно тази) и колата определено стана по-тиха. Така че може би и от добавките по някога има смисъл въпреки, че съм чувала да не се разчита много много на тях.

Редактирано от addevil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа вършат и два банана в маслото ...... :) Поне така някои авто търговци "лекуват" проблеми с диференцияла и скоростната кутия .... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...