activity 8 #81 Отговорено 22 Октомври, 2009 Главата идното лято,малко по малко че нема кинти на веднъж. Аз хубу ще суапна главата,хубу ще вържa инсталацията,хубу ще си купя П28 ами аджаба най близкия човек който им разбира на тия мозъци е на 250км(визирам 1НЕТ). Ко прайм? със настройката?А дино ? Кофти се получава ! колега както казаха другите всичко това е много хубаво , което правиш но с с тези колектори , генерации , глави , компютри и като сметнеш всичко ти отива като за една б16-ка , а пък и сега можеш да намериш такъв на доста добра цена Ти също така казваш ,че го правиш за удоволствие и няма да се състезаваш но целият ти труд и пари за "тунинг" на д14-ката отиват напразно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #82 Отговорено 22 Октомври, 2009 (Редактирано) аз пък се чудя въобще за какво да слага Б16 .. няма смисъл . Ще я сложи ще реши че и нея иска да я понаправи да върви повечко (принципно е наложително иначе ще яде як бой от понапилени д14/5/6-ки) и идва момента , в който е по-добре още от началото да си сложи направо C32B2 . Просто няма смисъл да слагаш Б-серия и после да осъзнаеш ще е трябвало да минеш на нещо по-вървежно. п.п. може да нямаш толкова пари ама няма нищо. отиваш и си продаваш бъбрека за да събереш някой лев на куп ! Така ще си спестиш бъдещи разправии по колата Редактирано 22 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #83 Отговорено 22 Октомври, 2009 Момчета ви кво направихте бре!? Направо закопахте 2 метра под земята инженерите и производителите на тунинг части! От тва няма файда,от онова няма файда от другото хептен! Какво казва терото,да скачам на един НСХ-ов ДВГ и ке ви разцепим сичките,особенно ако я турбинирам :tooth: Мочо,преди да сложа главата ще я пилна леко,ще поразпилим и маховика,да се надявам че ще има кой да я настрои и тогава ми дай една бегачка ,ама стокова да я напляскам по дупето. Къде пише че от малолитражка не могат да се извадят коне??? поло Г40,пунто ГТ,фиеста ХР3И, да продължавам ли? Вие още малко ще изкарате че и напомпан вартбург ще ме прави крив,чак почвам да се дразня! Сложил си Б18,ИИИИ? Преди това със какво беше ,Д16З5/З9 ,който и сега ще му дам зор да ме отупа,аре престанете със спама и не обръщайте темата на ЧАТ плиииисссссс! ако имате да кажете нещо по заглавието на темата добре,ако ли не просто я отминавайте и толкоз! П.П. Ще помоля модераторите да поизчистят излишните мнения,които не са свързани със самия суап на смукател и подробности по неговия монтаж. Оставете една свястна тема бе колеги,такава по която един бъдещ собственик и мераклия като мене да може да се ориентира какво и как да направи!АМАН,аз си мислех преди че само във Фау Ве форума има такива чатъри! ПОЗДРАВИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #84 Отговорено 22 Октомври, 2009 (Редактирано) да продължа с чата преди модераторите да са я изчистили (така и така ще се наложи) PETE_TONG, виж сега ..... ти още не знаеш какво искаш да направиш! Ти може да искаш да си правиш д14-ката ама НЯМА Щеш не щеш, нищо че е твоя колата и твои парите ще идеш и ще си сложиш една Б16-ка. Оправдания като "нямам пари " не се приемат! отиваш и ипотекираш апартамента/къщата! Нямаш право на лично мнение и желания ! Тюнинга на д-серия тука е забранен. Или слагаш Б-серия или си продавай Хондата какви са тея своеволия твойте, тука колектори молектори п.п. ;) п.п.п. Вярно някой да почисти излишната плява ... темата е хубава . Редактирано 22 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #85 Отговорено 22 Октомври, 2009 (Редактирано) това е по темата: ,хубу ще вържa инсталацията,хубу ще си купя П28 ами аджаба най близкия човек който им разбира на тия мозъци е на 250км(визирам 1НЕТ). Ко прайм? със настройката?А дино ? Кофти се получава ! Ами на първо време ще си свалиш някой готов чип от нета и ще си бръмчиш с него. И като ти се отвори ходене към Софията и съответно имаш възможност ще си я до настроиш. Няма да те сбъркат чак толкова 3-5 коня по-малко като за начало Пък с тея промени по нея ще върви доста прилично като за д14-ка . тука имахме една такава отговор на долния пост: ами аз моята я карах отначало с фабричен чип за д16а6. Инжекторите ми бяха на 190 цц. Ама след време ме ухапа и си чипнах еку-то. Преправих си един чип за моите инжектори (чиповете дето се намират са за 240 цц) и колата заспа. Ама нали продължавах с безсмисления тЮнинг на умрялата д15-ка си взех инжектори на 240 цц. Сложих ги и за пробата ги подкарах с чипа за 190 цц. Колата си палеше и вървеше. Доста смърдеше на бензин ама нищо фрапантно като цяло. Та мисълта ми като цяло е че разликите не са чак толкова големи м/у д14 и д16 и става да се кара с различни чипове. И аз си мислих че ще е осрана работа ама се оказа че не е толкова фрапантно. Като сложиш главата направо ще ти пратя един чип за д14 и да си бръмчиш Редактирано 22 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #86 Отговорено 22 Октомври, 2009 Я кажи ти ,като набия главата и П28-цата може ли да си я карам със чипа за Д16З6,тоя който си е стоков? Нема ли да стане различна компресия,бензини,въздуси и прочеее!? Дюзите и дроселаи от З6 са ясни ,ама туй кампютер нема ли да се ошашави със Д14-кената карантия ? И ако имаш идея от къде да си дръпна чипче от нета прати ми лично! само ти ми разбираш желанията,нали си франкенщайнче като мене! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ITF 0 #87 Отговорено 22 Октомври, 2009 Нека всички си купим Б18 черни с бели джанти и чип. И да бъдем еднакви , както каза колегата мислих, че само във голф форума претендират всички 3ки 4 ки да са еднакви но явно и тук. Ако някой направи нещо различни и той нищо не разбира и е баси грозутията. Много е лесно да накараш голям двигател да върви повече, но не всеки го може с малкия. Прави си колата както на треб ти харесва и както искаш пък нека си "глупака" дето направи една Д14 да върви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #88 Отговорено 22 Октомври, 2009 ЕЕЕЕЕЕе един човек да ми влезе във положение и да ми съдейства със нещо! Ако след време ми пратиш чип за моийта талига,направо ще си най-големия! На пролет ще наблегнем на визията на грозната Д14-ка,а на лятото Д14З6 В-тек.Поздрави на всички,лека нощ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #89 Отговорено 22 Октомври, 2009 ко праиш... докарваш да я правят в софия както правят много хора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #90 Отговорено 22 Октомври, 2009 Преди да са почистили , макар да не виждам смисъл Колеги , Много на вътре ги вземате нещата и явно не търпите критика ....ама аз си знам мойта Та по темата Pete Tong(адаш сякаш ми се падаш) та адаш темата ти доколкото виждам се казва " Д14А4 суап на всмукател , какво ще излезе? " и че по тая логика тръгнах да ти обяснявам какво би могло да излезе и какво ще излезе ако и едисикакво(не ми се повтаря пак всичко малко по нагоре го пише) , е извинявай ама ако очакваш отзиви от сорта на "Страшно ще стане , давай ти си човека , направо ще лети , ще разминаваш бими и мерджове , па даже и лотуси и кви ли не други" е няма как да стане . Не мога да разбера защо се дразниш на мненията който изказват хората , визирам "activity" след като човека си е доста прав , че точно в момента а и за напред едно б16 може да се намери долугоре , да не кажа на същите пари(който ще дадеш да направиш д14-ската) и ще е в пъти по добре от малолитражката(в която категория съвпада и б16-то(поне за мен) ) . Относно исказвания че сток б16( визирам в 5-та и 6-та ХЕЧ) ще падне от д14-то което ТИ ще напилиш .... е няма да стане Освен ако шофера не е многоооооооо зле Сега не почвайте - ама ако тоя човек дойде с неговата от азърбейджан или я дам на оня да я направи .... е тогава сигурно да ама ТИ както ще я правиш няма да стане Без да се засягаш ... всичко което го пиша е с най-добри чувства , и можеби да ти спестя главоблъскането след година ...."Що аджаба не сложих б16 или нещо др " И аз имам 6-та д14 и аз имах мерак да я правя и аз почнах с този суап ITF - Ами тогава да има само една б18-ска в българия ? Или пък само една б16-ска ? Щото по твойта логика така трябва да стане ... teror1sta - Колега , и си прав и не си , вярно че трябва да има и напилени д14-ки и д15-ки ама то ако беше така всичко да се искарва от малкия мотор .... ми те от хонда нямаше да правят по голямо от 1.4 Тук гледаме да дадем най-ценния съвет или насока към колегата , ако за теб това е да даде 1500 лева(по груби сметки) за да напили 1.4-то ОК , но за другите който чийто постове определяш като "плява" явно не е така , тук визирам себе си защото за мене тия пари са неоправдана инвестиция в Д14! Живи и здрави , и не се ядосвайте толкова , това е ФОРУМ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #91 Отговорено 23 Октомври, 2009 Да де ,то я ясно че като цяло е по-добре да се сложи по голям двигател ОБАЧЕ като нямаш толкова пари в момента нищо не ти пречи да си сложиш един всмукателен колектор за 150 лв и да си караш малко живналата 1.4-ка . Тоя колектор после и да смениш двигателя с по -голям (вече като имаш възможност) винаги може да го продадеш. Същото се отнася и за Втек главата. Тея 1500 лв не знам как ги смятате . Ама на мен ми излезе 400 лв(грубо) да си сложа главата. При него ще иде малко повече понеже ще е на ОБД1 - към 600 лв. Айде някой дето е сменил двигателя с Б16 да каже колко му е струвало (не само двигателя ами и слагането и всичко...) Та да направим една проста сметка кое колко , а не само празни приказки "намират се Б16-ки за без пари" . Кажете точни цифри да видим колко е без пари. .. " ко праиш... докарваш да я правят в софия както правят много хора" - или се хваща и си я прави сам. За тая цел на се иска да си ядрен стоматолог. п.п.Ivaylo Yovchev, нямах предвид твоите постове. Визирах някои мои и някои други .. . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #92 Отговорено 23 Октомври, 2009 Ще се опитам да бъда кратък, но едва лиДве години всеки ми разправяше как няма смисъл да правя "тъпият икономик" D15Z1.....Но след като се запознах с 1net, Johnyboy и компания, аз продължих и не се отказах до последно.Правех всичко със желание и намирайки подкрепата и помощта на много хора кефа се увеличаваше все повече и повече.Всяка една елементарна промяна ме радваше, не се влияех от хорските приказки, защото отлично знаех, че каквото и да променям и допълвам тази кола нямаше да стане хипер бърза, мощна и т.н.Не искам да смятам колко пари набутах, защото ако го направя за пореден път ще ме сметнат за луд.Идеята ми беше да разбера до къде и какво мога да постигна с един такъв "мърляв" двигател.... и разбрах.Мислите ли, че не можех по-рано да си купя направо B16 и т.н.? Можех, но не това ми беше идеята.В момента карам D15Z6 и се заигравам и с него, пък който каквото си иска да ми говори......"кеф цена няма"Не го правя в очакване на бурни овации и желание за тема в "Проекти", правя го на мен да ми е гот!!!P.S. PETE TONG: Успех и прави ккавото ти душа каже, убеден съм на 100%, че дори минималната промяна ще те изкефи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #93 Отговорено 23 Октомври, 2009 Еваларка на модератора! Правя го защото ми е кеф,да и ще продължа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #94 Отговорено 24 Октомври, 2009 Виж ся,Тиграта е няма и тон и е 110 коня,остава и да не ме дръпне и ще се пръсна от смях! Дърпах се със голф 3 ГТИ 115 преди да напрая гореспоменатите промени,биеше ме доволно много.След смяна на колектора и генерацията си вървим на едно(говоря за една и съща ...Де да знам, аз пък съм се пускал с 3 тигри 1.4 и 2 1.6 и загуба не съм имал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #95 Отговорено 24 Октомври, 2009 Преди да са почистили , макар да не виждам смисъл Колеги , Много на вътре ги вземате нещата и явно не търпите критика ....ама аз си знам мойта Та по темата Pete Tong(адаш сякаш ми се падаш) та адаш темата ти доколкото виждам се казва " Д14А4 суап на всмукател , какво ще излезе? " и че по тая логика тръгнах да ти обяснявам какво би могло да излезе и какво ще излезе ако и ...Да бе, то и понапилена д15-ка или 16-ка не можеше да бие сток Б18, ама кво стана? И Б18-ката не беше и пълен сток Та понапилена д14-ка си отнася Б16-ка като куцо пиле домат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #96 Отговорено 24 Октомври, 2009 Без да ти убивам етусиазма , но между напилени Д15/Д16 и Д14 има доста голяма разлика . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #97 Отговорено 24 Октомври, 2009 Ами аз до лколкото съм запознат след Д13,Д14 е един от най късоходовите мотори! Със малко заигравка по маховика,пилната глава(в-тек),кадърен чип и една скоростна кутия от Д15Б2 да не казвам голяма приказка ама до 120/130 ще вървим на едно с Б16 .......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #98 Отговорено 25 Октомври, 2009 и една скоростна кутия от Д15Б2Това не ти трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #99 Отговорено 5 Ноември, 2009 (Редактирано) Здравей, PETE_TONGКолега до къде стигна с инсталирането на Всмукателния колектор? Вече няколко седмици тръпна в очакване да видя какъв е резултата... или май си, си продал колата? Редактирано 5 Ноември, 2009 от Георги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #100 Отговорено 5 Ноември, 2009 Ами във момента съм малко безработен,защото фирмата във която работех се оказа пълен таш...к спрямо това което я изкарваха шефовете. Общо взето съм крайно разочарован по какъв педал...и начин ни накараха да напуснем със заплахи ,че щели да ни уволнят заради едни проверки точно преди зимата ,но както и да е ................. Та във момента си търся работа и ако не си намеря ще се наложи временно да се рязделя със смукателя щото ще имам нужда от парици.Затова и сега суи трайкам,стискайте палци във понеделник съм на интервю,ако я бъде работата всичко продължава!! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #101 Отговорено 5 Ноември, 2009 Тази тема май стана с мотото "да защитим Д14 ..." Аз също бях собственик на една Д14 ска и си варви доста ! Доста доста! с нея съм бил не една кола в клучително стокови Д15-ки като по мойта беше барано единствено Прословутата гарнитура на дросела.... за една грацка кола Д14 сие съпер стрела ..ако се барне малко ще си се кефиш на сфетофарите ... секи си има собствена представа за бърза кола ! моята представа я покрива сегашния ми мотор Д15Б7 с няколко доработки от мен ...други турсят доста повече И искам да кажа на колегата ,че нее важно да си най бурзия или най хубавия , а да си доволен от това което имаш! даваи напред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #102 Отговорено 5 Ноември, 2009 Съгласен съм със тебе Алекс,и винаги съм го твърдял че всеки си има представа за бърза кола и това от какво има нужда той! Нека не плюем "малолитражките" (не че Б16 е с голям литраж де) защото видяхме на Терото Д15-ката какво може,да речем че съм тръгнал по неговия път. Малко ще има застой сега заради малката подробност със работата ,но както се казва зад един лош край идва добро начало,така че напролет ще има заигравка и със главата. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #103 Отговорено 5 Ноември, 2009 Хайде, колега стискаме палци всичко да е нормално с новата работа. За да може да видим приливащата от енергия Д14-ка.П.П. Голям фен съм ти колега страшно много ме радва това, че си развиваш колата така, както ти я искаш. Следя с интерес всичките ти теми в този раздел. Продължавай все така и извлечи максимума от тая Д14-ка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #104 Отговорено 5 Ноември, 2009 ООООО от нещата които видях и прочетох от додо-ъпгрейдс съм сигурен че има мнооооооггооо да се извлича от тая Д14-ка и от Д серията като цяло. Да кажем че видях клип как една доста барната Д14-ка наказа брутално стоково Б16,а тва си е чиста подигравка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #105 Отговорено 5 Ноември, 2009 ООООО от нещата които видях и прочетох от додо-ъпгрейдс съм сигурен че има мнооооооггооо да се извлича от тая Д14-ка и от Д серията като цяло. Да кажем че видях клип как една доста барната Д14-ка наказа брутално стоково Б16,а тва си е чиста подигравка. От всичко прочетено до тук решавам да си продам утре х22а и да си купя пак д14 хихи.Д14 освен да бяга до 120-130 друго не съм видял като вклучиш 4-5 и колата взема да вари на обратно хаха.Пете тонг и аз бях се зарибил като теб по всмукател, глава ..... Доктора ще потвърди, после се качих на б16 на Митака и аиде пак във филма и накрая х22а и така.Каквото и да купиш ако си маняк винаги ще искаш повече и повече и накрая си викаш бах мамаму и ся тва закво го направих.хахах и пак почваш друг филм абе нали трябва да имаш цел в живота и да те радва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #106 Отговорено 5 Ноември, 2009 Най лесния вариант е да сабера парите дето ще ги дам по Д14-ката накуп да речем за 1.5/2 год и да си сложа Б16. Обаче идва момента във който и Б16 няма да ти стига и кво прайм,айде и там една кошница пари. Аз съм тръгнал със идеята да я правя да върви поне до задния калник на Б16,не повече от Б16. Много е разисквано тука че Б16-ката стокова не е чак толкова прехвалена както я описват всички. Карал съм кола 150 коня и 170 коня 4х4 Ауди, ми да ви кажа единсвтеното което разбирам е да те кефи да я караш и да те кефи ускорението до 130/140. Айде стига сме си чатили,като я направя ще се пускаме за спорта.H22Turbo,колега,твойта ако и беше сложил едни 15-ки и да и свалиш бвоните които са по 30 кила от кит щеше да останеп очарован. Нека да ми минат финансовите проблеми и след главата ,лятото иде ред на 3кг преден капак ,пък ако има пари може да се заиграя и със калниците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #107 Отговорено 5 Ноември, 2009 Най лесния вариант е да сабера парите дето ще ги дам по Д14-ката накуп да речем за 1.5/2 год и да си сложа Б16. Обаче идва момента във който и Б16 няма да ти стига и кво прайм,айде и там една кошница пари. Аз съм тръгнал със идеята да я правя да върви поне до задния калник на Б16,не повече от Б16. Много е разисквано тука че Б16-ката стокова не е чак толкова прехвалена както я описват всички. Карал съм кола 150 коня и 170 коня 4х4 Ауди, ми да ви кажа единсвтеното което разбирам е да те кефи да я караш и да те кефи ускорението до 130/140. Айде стига сме си чатили,като я направя ще се пускаме за спорта.H22Turbo,колега,твойта ако и беше сложил едни 15-ки и да и свалиш бвоните които са по 30 кила от кит щеше да останеп очарован. Нека да ми минат финансовите проблеми и след главата ,лятото иде ред на 3кг преден капак ,пък ако има пари може да се заиграя и със калниците.ААА цолажи не свалям само напред и нагоре, няма назад.Ако имаше чалъм и 18-19цола щях да сложа ама трябваше да викам 2ма мангала от лозенец да помагат отзад.Колега разбирам какав и беше проблема но не ми се разваляше колата, беше си направена така да изглежда.Броните нямаха много кит бе наи много 2-3 кила хаха.Един приятел вика ее махна ли го тоя КИТОНОСАЧ хаха.Много си ми беше хубава колата сега ми е мъкаааа.Турнал сам си я десктопа да си я гледкам.Сори за офа ама любов какво да се прави.пп.Не спираи да мечтаеш и да се опитваш да ги осъществаваш пожелавам ти прогрес с пете тонг ауто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове