goro 17 #41 Отговорено 10 Октомври, 2009 при мен не се наложи да удължавам никакви кабели датчици от з6 не съм използвал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #42 Отговорено 10 Октомври, 2009 маркуч за водата към 1 метар 8мм температурният датчик пасна идеално на смукателният маркуч на з6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #43 Отговорено 12 Октомври, 2009 До тук всичко е вярно, а единственото което гледам не си предвидил е температурния датчип за въздуха (IAT)Твоя датчик е с по-друг куплунг и седи на кутията на филтъра. Трябва или да отрежеш куплунга и да го смениш с кръгъл и да ползваш белия датчик от з6 монтиран на колактора или да си ползваш твоя датчик и може би да му одължиш кабела и да го боднеш някъде преди дросела (както фабрично е на y2/y3/5/y7/y8)Ако ползваш дарчика от з6 и смениш куплунга, не се притеснявай кой кабел кой е... датчика няма посока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #44 Отговорено 12 Октомври, 2009 (Редактирано) Такаааа,изчетох подробно цялата тема на колегата "Rust" за суапа,интересуват ме следните неща:1) Ползвам тялото на Z6, рейката от Z6 дюзите от Д14 и дросела от Д14 нали?2) Предупредиха ме ,че ако махам дросела,че имало некав датчик който не било хубаво да се бара,има ли такова нещо и ако да кое е то?3) Датчиците които са по тялото да Z6,че техните конектори стават ли сус конекторите от инсталацията на Д14 или требва рязане и препояване на кабелите?Ще съм благодарен ако има изчерпателни отговори,че със тия електроники майтап няма а и тука във СТЗ няма майстори които да разбират на японско!Погледни и в моята тема за смяна на всмукателя на Прелюда, ако нещо може да ти помогне. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=22698&hl= (не обръщай внимание на първите постове ) Само да ти кажа, че не е чак толкова страшно, колкото може би си мислиш. Моят всмукател има повечко кабели и маркучи от Civic-a и затова мисля че въобще не би трябвало да имаш проблем. ПП: Ако ползваш EACV-то от Z6 всмукателя, по-добре го свали и го почисти. Във Форума има много теми по въпроса. Препоръчвам да изчетеш и тази: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12815ПП2: Както казах, операцията не е чак толкова сложна, но малко теория никога не е излишна. Болтовете на всмукателя се стягат от средата към краищата накръст. Редактирано 12 Октомври, 2009 от Alexandro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #45 Отговорено 12 Октомври, 2009 Така всичко ми е ясно по демонтажа и монтажа,кой датчик за кво е и как да го сложа! по идея на 1нет наистина може би ще използвам стария си ИАТ(със сиг. работи) кабела е дълъг и ще го бодна на металната тръба преди дросела. Едно не ми стана ясно сега както съм си със стоковия комп може ли да използвам дросела от Д16З6-то или ще почне да беднее сместа? Предполагам че и по същата причина не мога да използвам и дюзите а требва на шината от З6 да сложа моите дюзи,прав ли съм? Ако евентуално после сложа една П28-ца дюзите и дросела от З6 ще ми трябват за да захранят подаваните данни от моднатото ЕКУ,нал така фоукс? Ако не става да сложа З6 дросела поне ще му използвам макарата да не си узложнявам живота със мойта! Чакам напътствия от тия дето са разглабяли такива мръсотиии! П.П. Тая хонда от която е свален смукателя е била голяма маслотрошачка,целия смукател беше вътре във мазни черни сажди,и старателно измит и почистен със бензин+боядисан . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #46 Отговорено 12 Октомври, 2009 ползвал съм кутия за филтар от з6 на смукателният маркуч има отвор за температурния датчип за въздуха от д14 стана бес да удалжавам кабели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #47 Отговорено 12 Октомври, 2009 А за дроселите да каже някой нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #48 Отговорено 12 Октомври, 2009 http://forums.hondabg.com/uploads/12546446...1187_120963.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #49 Отговорено 12 Октомври, 2009 Е ся и ако ми кажеш със тая снимка какво искаш да ми покажеш ,ще си железен!!???? :) П.П. 1НЕТ,айде бе мой дай един акъл ,утре го боядисвам,във сряда монтирам!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #50 Отговорено 13 Октомври, 2009 Аз не разбирам нещо. Защо не сложиш по-големия дросел? Как така сместа ще обеднее? Нали затова е ECU-то? Въобще не разбирам какво питаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #51 Отговорено 13 Октомври, 2009 Така да слагам ли по големия дросел или да си оставям моя? Да не почне да хълца колата със по големия смукател? А дюзите от З6 да го оставя ли или да си сложа оригиналните на Д14,аде бе хора кажете ,че в другиден да го монтирам!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #52 Отговорено 13 Октомври, 2009 за снимката дросела нали е от витек какво щесе врже там незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #53 Отговорено 13 Октомври, 2009 Оставяш твоя дросел с твойта гарнитура желязната, EACV-то на всмукатела го ползваш само като запушалка, дюзите ползваш твойте защото на Z6 са 240сс. и не ти вършат работа (запази ги за Vtec-главата). Ако имаш буксата за температурата в колектора тая бялата дето е отзад само вадиш пиновете на твойта и ги монтираш в новата букса и ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #54 Отговорено 14 Октомври, 2009 Оставяш твоя дросел с твойта гарнитура желязнатаТука си в голяма грешка.Купува си колегата нова гарнитура за дросела без значение дали ще е от д14а4 или д16з6.Тая процедура съм я описвал вече незнам колко пъти кое как и защо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #55 Отговорено 14 Октомври, 2009 (Редактирано) Гарнитурата днес ходих да я търся във нашето измислено Бултрако и ми казаха 17лв,да ама аз не съм тъп да дам 17лв за една червена кингиритова хартия,та отидох при местния факир на гарнитури и пича по смукателя ми направи същата каквато е за Z6(по смукателя) с/у 8 жълтици,т.е проблема със гарнитурата е решен,гарнитура за дросела имам,смукателя е боядисан и изчистен утре почвам демонтажа на моя ! До петък ще споделя впечатления тука във темата как върви колата със новия смукател и интейка който вече имам!П.П. Колата е със 4-2-1 колектор,газоускорително гърне+крайно спортно хром+интейк+до петък и смукател,да се надяваме че ще стане приятна за каране! Тя и сега си мачка ГТИ 115-ки стокови като топъл леб. П.П.2 Благодаря на всички които ми покажаха,казаха и помогнаха във това начинание,големи сте! Поздрави! Редактирано 14 Октомври, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #56 Отговорено 15 Октомври, 2009 дросела се ползва от д14 заради другия вид на иацв-то аз ли трябва да го кажа преди да повярваш и на колегите които също са го правили надявам се гарнитурата на дросела да си я изрязал така че да покрие цялата площ където ляга дроселоват клапа, щото нормална гарнитура от д16з6 не става. Не слиза достатъчно ниско и иацв-то на д14 остава без гарнитура и смуче въздух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #57 Отговорено 15 Октомври, 2009 ще си ползвам старата гарнитура от Д14-ката на смукателя ,която е във перфектно състояние,малко силиконче и всичко е ток! Отивам да разглобявам смукателя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #58 Отговорено 19 Октомври, 2009 (Редактирано) дросела се ползва от д14 заради другия вид на иацв-то Освен ако не ти се сменя ЕКУ-то разбира се ... също и старите инжектори оставяш поради същата причина.Датчик за температурата няма значение кой ползваш , пробвал съм и 2та варианта. Само дето, тоя дето си е на колектора на д16з6, трябва да сложиш друга букса, щото е различна. Редактирано 19 Октомври, 2009 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #59 Отговорено 19 Октомври, 2009 Датчика за температурата ще го използвам само за тапа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #60 Отговорено 19 Октомври, 2009 http://forums.hondabg.com/uploads/12559776...1187_464710.jpgмоето е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #61 Отговорено 20 Октомври, 2009 Идеално е колега! Я сподели има ли разлика наистина във вървежа, в смисъл респонса на колата? Преките ти впечатления спрямо оригиналния смукател? Имаш ли други модове,като колектор,генверация и прочее освен смукателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #62 Отговорено 20 Октомври, 2009 испускателен от д16 според мен има положителен ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #63 Отговорено 20 Октомври, 2009 Абе хора кажете нещо конкретно,динамика от 0 до 100км/ч прди 3000к оборота как е след 3к как е ? Аз съм със генерация ,4-2-1 колектор и интейк и спрямо една стоковица мойта си опъва доволно,а след смяна на смукател да очаквам ли осезаема разлика или не толкова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #64 Отговорено 20 Октомври, 2009 (Редактирано) айде бе колега още ли се чудиш ? Тоя колектор се сменя за няма 2 часа , какво толкова го мислиш ? Все едно двигател ще сменяш. Колектора от д16 е в пъти по-добър от на д14 , ако не беше така нямаше хората да си играят да го слагат. Като го сложиш ще видиш каква е разликата, защото при всяка кола си е различно. Редактирано 20 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #65 Отговорено 20 Октомври, 2009 То слагането е ясноооооо,обаче снощи до 2 часа лепих предна броня а днес я слагах,че един хитрец забрай да спре на стоп и да не е във него се покатерих на един 30см бордюр(предната броня е на 4 пръста от земата ,познай!) и те такаааааа. На смукателя реда ще дойде идните хубави днимспоред метеоролозите. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #66 Отговорено 20 Октомври, 2009 Сам по себе си всмукателя , НЯМА да има усезаем ефект ! Който каже обратното има дупе като дино или се заблуждава от звука който почва да вади колата ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #67 Отговорено 20 Октомври, 2009 И ко прайм ся,маймуни прайм,шебеци излизат!? Още някой да ме надъха/разубеди.че да го претопявам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #68 Отговорено 20 Октомври, 2009 (Редактирано) Сам по себе си всмукателя , НЯМА да има усезаем ефект ! Който каже обратното има дупе като диноДемек хоризонталното пълнене, по-обемният пленум /на фона на почти никаквия при д14/ и ~еднаквите рънъри са лошо нещо?Не, че имам дупе като дино, и не че карам д14а3, обаче логически и практически погледнато, осезаем ефект просто не може да няма, особено ако стария колектор си е все още със 75-коньовата, скопена гарнитура. Плюс това колегата казва, че е и със изпускателен колектор, има и интейкче със спортно филтърче ... ако пък сложи и ЧИП /на ненастройваемото еку :P/ стой та глей кво стаа. Виж, ако колата му беше абсолютно стокова нямаше да има кой знае къв ефект от тоя всмукател, щот терориста може да каже от опит какво представляваше 14-секундната д15-ка с изпускателни колектори от такава д14. п.п. Пардон, то пък било А4, все тая - 15мм по-голяма дупка на дросела. И същия скопен колектор. Редактирано 20 Октомври, 2009 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #69 Отговорено 21 Октомври, 2009 Еми ако е 75к.с ок , може да усети ефекта СПОР НЯМА , но аз не го усетих като го направих това упражнение на мойта 6-тица , моя мотор нито е а3 нито а4 , д14з2 е 90к.с и мога да кажа че освен да си смени звука и МОЖЕБИ да има някакъв ефект нищо друго не усетих ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #70 Отговорено 21 Октомври, 2009 и как по точно няма да има разлика ? Всмукателните колектори на а3/4 ако сте ги заглелдали по обстойно са почти същите като на д15б2. а там всички знаем каква е разликата като се сложи колектор от д16а6/з6 (разликата не е идва само от това че става пълна инжекция) . Няма как да е едно и също при положение че дросела на з6 е доооста по-голям. Също и рънарите са с по-голям диаметър . Всмукателя на а3/4 ако ставаше за нещо щях да си сложа такъв, а не да търся от д16а6. И не е нужно гъзат ти да е "дино" да забележиш че правиш ластик на коли дето си вървял на едно с тях и вървиш с доста по-яки коли , както на кубатура така и на коне. п.п. изпускателния на д14 е пълен смях ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #71 Отговорено 21 Октомври, 2009 Няма как да е едно и също при положение че дросела на з6 е доооста по-голям. Последно, той нали ще си ползва стария дросел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #72 Отговорено 21 Октомври, 2009 вярно , не се съобразих. Ама дори да ползва дросела от а3/4 важното е и какво следва след него. разликата се вижда доста ясно на снимката качена от kalmara . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #73 Отговорено 21 Октомври, 2009 Значи,всички твърдяха ,че няма да има ефект нао сменя колектора със 4-2-1 и генерация на 50мм. Еми да ви кажа на всички фактологисти и неверници че ефекта е осезаем! Скоро карах една пълна стоковица Д14А4 като мойта,ми разликата момчета е смайваща,толкова мудна и тромава ми се стори че просто не е истина. Със стария изпускател повече от 175км колата не можеше да вдигне,да не говорим че ми трябваяше пистата на Джъмбо Джет за да ги вдигна.Сега сус колекторчето 190 на права без проблем,може и 200 но свърши правата която е към 2.5км. Та мисълта ми е ,че всички казват че дадения мод нема да има ефект а всъщност не е вярно.Ако беше толкова глупав тоя мод всички от DODO-Upgrades(форум със който съм регистриран и пиша редовно) нямаше да слагат или от У8 или от З6! Като го сложа ще покажа ускорение клипове и мах спеед! ПОздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #74 Отговорено 21 Октомври, 2009 абе защо въобще се занимаваш ? слагай Б18 И най-малкото нещо направено по колата е от значение особено като се направи както трябва Тука малко , там малко и накрая : " какво си я правил тая кола че върви така?" . Така че нека хората да си приказват че от тези интервенции няма смисъл пък после да те гледат смутено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #75 Отговорено 21 Октомври, 2009 Б18 някой ден може би,но сега съм ентусиаст и ще си прая спрялото Д14 ,като си изплатя кредита,и си завърша магистратурата сигурно и това ще стане,но за сега тия две неща ми гълтат повечето пари.Все пак образованието ще изкара някой ден парите за Б18-ката! Важното е че съм във играта и съм ентусиаст,няма значение за мен какво караш,важното е да има импулс и мерак! Respect! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #76 Отговорено 21 Октомври, 2009 и как по точно няма да има разлика ? Всмукателните колектори на а3/4 ако сте ги заглелдали по обстойно са почти същите като на д15б2. а там всички знаем каква е разликата като се сложи колектор от д16а6/з6 (разликата не е идва само от това че става пълна инжекция) . Няма как да е едно и също при положение че дросела на з6 е доооста по-голям. Също и рънарите са с по-голям диаметър . Всмукателя на а3/4 ако ставаше за нещо щях да си сложа такъв, а не да търся от д16а6. И не е нужно гъзат ти да е "дино" да забележиш че правиш ластик на коли дето си вървял на едно с тях и вървиш с доста по-яки коли , както на кубатура така и на коне. п.п. изпускателния на д14 е пълен смях !Мисля че не четеш правилно нещата който съм написал , казах че ефект МОЖЕБИ има но не и толкова усезаем колкото го искарвате всички .... И пак мога да споря за колко е тоя ефект в конски сили , да не кажа голяма дума ама съм готов да цепим едно дино за преди и след интервенцията на една д14-ска та да видиш колко е ралзиката САМО от колектора на з6 суапнат на д14а4/з2 ! И да за мене не си заслужава суап САМО на всмукателя , чисто и просто не си залсужава ако ще спирате до тамЗначи,всички твърдяха ,че няма да има ефект нао сменя колектора със 4-2-1 и генерация на 50мм. Еми да ви кажа на всички фактологисти и неверници че ефекта е осезаем! Скоро карах една пълна стоковица Д14А4 като мойта,ми разликата момчета е смайваща,толкова мудна и тромава ми се стори че просто не е истина. Със стария изпускател повече от 175км колата не можеше да вдигне,да не говорим че ми трябваяше пистата на Джъмбо Джет за да ги вдигна.Сега сус колекторчето 190 на права без проблем,може и 200 но свърши правата която е към 2.5км. Та мисълта ми е ,че всички казват че дадения мод нема да има ефект а всъщност не е вярно.Ако беше толкова глупав тоя мод всички от DODO-Upgrades(форум със който съм регистриран и пиша редовно) нямаше да слагат или от У8 или от З6! Като го сложа ще покажа ускорение клипове и мах спеед! ПОздрави!Ам ако искаш сложи и още едно валче и едни клапани и куп глупости още и очаквай да няма ефект ... много ясно че ще има ! махни генерацията и изпускателя и пак да говорим колко е голям ефекта ...ефекта идва от това дето мислиш с него - заблуждава те ... Ся не почвайте да лазите и да се чудите за коя дума да се хванете ам не си кривете душата и си кажете че САМО от всмукателя няма ефект(говорим за споменаните двигатели д14а4 и д14з2) или поне не такъв който да се усети ... Живи и здрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #77 Отговорено 22 Октомври, 2009 (Редактирано) ефект има, и на спънатия кон който е d14ката се осеща. за пример ти давам моята кола и на Rust-а. и двамата бяхме сменили колекторите - аз съм с a3 той с a4. неговата кола вървеше повече.... аз съм се пускал с d14a4 и ги дърпах (такива без колектор). нооооо пък той не може изобщо да стигне тиграта на жената която е 1.6 107коня (уж се очаква че от 90 коня е качил на 97-98). и изводът е че освен за собствено удовлетворение голям ефект няма... ако колегата толкова иска да набива пари в d14 просто да суапне главата и да се радва тогава... Редактирано 22 Октомври, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #78 Отговорено 22 Октомври, 2009 Виж ся,Тиграта е няма и тон и е 110 коня,остава и да не ме дръпне и ще се пръсна от смях! :o Дърпах се със голф 3 ГТИ 115 преди да напрая гореспоменатите промени,биеше ме доволно много.След смяна на колектора и генерацията си вървим на едно(говоря за една и съща ГТИ-ка).След смяна на смукател отново ще има замерване и ще споделя резултат! А що се отнася до мъртвия кон Д14,колега Ивайло,адаш не всеки разполага със свободни 3000 бондака да си суапне Б18! А 200лв за колектор на фона на 3000 са нищо. Аз на сливен няма да се пускам,драгове не правя защото тва е излишно тормозене за нищо и трето всеки си има приоритети. Ще си я направя да е що годе пъргавелка и да не и тежи много собственото и тегло,ще си я вапцам на пролет,карбонови елементи по купето,джанта си имам добра оттам на сетне само ще си я карам и ще си се кефя на направеното,което няма да е малко на фона на много други вървящи и полуразпадащи се бегачки! П.П. Ако искам да бия на жена ти тиграта,упувам 2 баки полиестерна смола,стъклена вата и за един месец половината елементи по колата стават сус 70% по леки,а оттам и теглото на колата което да речем че съм говорил със дадения човек може да го свалим до 900кила! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #79 Отговорено 22 Октомври, 2009 Къде ме видя да споменавам да си суапваш мотора и такива неща(малко офф само с 3 бона няма се разминеш - престанете вече с тия 3 бона сменете цифрата поне ) Казах че няма смисъл ако мислиш модовете ти да спрат с суапа на колектора ... и да Маниака е доста прав суапни главата и ще останеш доста доволен ... Айде нямам какво повече да кажа по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #80 Отговорено 22 Октомври, 2009 (Редактирано) Главата идното лято,малко по малко че нема кинти на веднъж. Аз хубу ще суапна главата,хубу ще вържa инсталацията,хубу ще си купя П28 ами аджаба най близкия човек който им разбира на тия мозъци е на 250км(визирам 1НЕТ). Ко прайм? със настройката?А дино ? Кофти се получава ! Редактирано 22 Октомври, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове