pauna 0 #1 Публикувано 4 Октомври, 2009 скоро ще доиде времето да си копувам 1вата кола и сам се спрял на хонда сивик сас 2/3врати но се чудя 5 генерация 1.5 16в или 6 1.4i или 1.4IS макарче като прочетох форума и разбрах че на шеста 1.4-75коня сас смената на гарнитуратата на дросела става 90 коня та имам няколко вапроса 1.-коя от 2те е по хубавата и здравата?2-каква е подръжката и на 2 те смисал дали са скапи части и консумативи ?3-на 6-та можели да се сложи обикновена газова уредба невярвам да гарми? 4-как е разхода и на 2 те ? коя ще ми препорачате като за ва кола по старото и или по новото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 4 Октомври, 2009 като гледам няма да я правиш тази кола да върви, така че каквото ти харесва на теб. и 5-та и 6-та са доказани така че няма да сбъркаш. Поддръжката е една и съща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #3 Отговорено 4 Октомври, 2009 (Редактирано) Можеш да сложиш обикновена газова и на двата мотора, имам преки впечатления. д15 е малко неприятен сАС този моноинжекцион, но ако сложиш пълен, ще имаш повечко мощност От друга страна 6-тата генерация е по-нова и доколкото знам, ламарините са поцинковани, а иначе да са скъпи частите? Кои части? Аз поне не съм сменял п.п. Научи се да пишеш... Редактирано 4 Октомври, 2009 от Orlin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #4 Отговорено 4 Октомври, 2009 1.-коя от 2те е по хубавата и здравата? - по-запазената по принцип, но 6-та е по-нов модел и с по-добра антикорозионна защита2-каква е подръжката и на 2 те смисал дали са скапи части и консумативи ? - и двете са с евтина поддръжка и има много части втора ръка3-на 6-та можели да се сложи обикновена газова уредба невярвам да гарми? - може, но кадърно поставяне е задължително4-как е разхода и на 2 те ? - 5-6 извънградско, 7-8 градско, като 1.4ис е малко по-икономична коя ще ми препорачате като за ва кола по старото и или по новото - пристрастно отговарям - 6-та генерация, защото имам такава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #5 Отговорено 4 Октомври, 2009 както казаха по горе си избери сам аз ти предлагам да си вземеш 6-а защото е по нова на годинки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 4 Октомври, 2009 и е по-КРАСИВА ;) ако ще я правиш да "бяга" взимай 5 ген Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pauna 0 #7 Отговорено 4 Октомври, 2009 ми по моите наблудения по малдиде като мен карат все 5генерация но пак 6 та наистина е по нова много се двоума и 2те ми харесат много мерси за савета на всички няма да е правя да бяга поради факта че сам ученик и няям големи финанси и гледам да е по икономична и по евтина подражка за тва гледам до 90 коня да може и по евтин данак и гражданска общо взето е кола за всеки нормален жоп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #8 Отговорено 4 Октомври, 2009 да не забравиш да я пишеш на татко на името, че от догодина гражданската е 230 лв ако нямаш 25 години и колата е на твое име ,ако е на тате е 170. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 4 Октомври, 2009 сериозен ли си ?? такава тъпотия няма да има просто ...... по тая логика на пенсионерите трябва да е 1000 лв ........ п.п. данъка на 5ген ще е по - малък. Ама за 10 лв няма да те сбърка ако ти харесва повече 6ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #10 Отговорено 4 Октомври, 2009 И аз подкрепям колегите за 6-та ген. , въпреки, че карам 5-та . По "ново" и някак си има чар в тия изцъклени според някои фарове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #11 Отговорено 4 Октомври, 2009 сериозен ли си ?? такава тъпотия няма да има просто ...... по тая логика на пенсионерите трябва да е 1000 лв ........ п.п. данъка на 5ген ще е по - малък. Ама за 10 лв няма да те сбърка ако ти харесва повече 6ген.иди да си правиш застраховка и ще видиш сериозен ли съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pauna 0 #12 Отговорено 4 Октомври, 2009 да така ще е ако нямаш 25 гд е по голяма застраховката и е са прави в германия е така застраховката се определя от това дали си имам катастрофи и като нямаш проишествия и ти е по ниска а тука главно проишествията са от 18 до 25 годишните ги правят за тва така ни ебат аз ше е пиша на маика ми щото баща ми има кола на негово име Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pauna 0 #13 Отговорено 16 Октомври, 2009 как мее яд изпуснах един хубав сивик на добра цена трябва да обикалям да разглеждам пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gagi 1 #14 Отговорено 16 Октомври, 2009 (Редактирано) 1. Аз в началото исках 5та, понеже 6та ми се струваше доста грозна, но колкото повече 6ти гледах толкова повече ми харесваше и след като се сдобих със 6та (90 кончета вихрогончета) ми хареса повече от 5та... та искам да кажа, че свикнеш ли с 6та, ще я харесаш. 2. Части има и скъпи и евтини, зависи от марката и магазина. Аз до сега съм сменял само консумативи... А и както Майната каза, има доста втора ръка.3. Вече ти отговориха по-компетентни колеги :)4. Много икономична кола е... ако я караш икономично, но ако я караш на 4000+ оборота (поне при мен) разхода много се качва. При нормално каране (градско, извънградско и магистарала) с резервоар карам около 650 км, но кача ли се на аутобана повече от 430-450 км не мога да мина (но в България на магистралата има ограничения и няма да ти гори толкова, понеже ще ги спазваш ). Студент съм и за сега бензина не е проблем. “ми по моите наблудения по малдиде като мен карат все 5генерация“- според мен причините са три: 1. 5та е по-евтина 2. 5та (а и не само) стана нещо като малкото братче на голф 3. На повечето от по-младите (като нас двамата) 5та повече им харесва. Но както вече писах е просто до навик...И според мен, щом и двете ти харесват, взимай 6та. По-нова и по-добри ламаринки, a и ако не се лъжа до 94та в 5та има само един airbag. Но ако попаднеш на добър екземпляр 5та, пак няма да сбъркаш За застрховката в Германия мога да потвърдя. Сумата зависи от процента на шофьора (зависи от опита и от това дали/колко катастрофи има и разни такива неща), годините на колата, вредни емисии и стойноста на колата.Незнам дали ти трябва спешно кола, но не се ядосвай ако изпуснеш някоя и имай търпение да попаднеш на ТВОЯ Сивик. При мене почти година се търси кола Редактирано 16 Октомври, 2009 от Gagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonzA 4 #15 Отговорено 16 Октомври, 2009 колегите по-горе са прави 6тата генерация е по-нова с повече екстрички и тн. ако ще я ползваш да си ходиш до училище и обратно взимай 6така но ако искаш да се кефят на количката ти (не само ти като и свикнеш) взимай 5тата много по-красива е и хваща окото момите много и се радват между другото 6тата генерация много ми прилича на Rover 200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gagi 1 #16 Отговорено 16 Октомври, 2009 Monza, за момите можем да поспорим, ако искаш... за Роувърчето не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #17 Отговорено 16 Октомври, 2009 (Редактирано) аз съм за 5та. като си избирах модел имах известни колебания между 5та и 6та, но като теглих чертата накрая... Въпрос на вкус е, пък и трябва да решиш какво искаш - спортен автомобил със "скандална" визия, или по-нова кола, с повече екстри. Аз лично избрах първото. Но каквото и да избереш няма да сбъркаш щом има [H] на капака П.П: не искам да се вра между шамарите, ама за момите и аз мога да се включа в спора Редактирано 16 Октомври, 2009 от Tr1nky Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #18 Отговорено 17 Октомври, 2009 Абе вие тая 5-та ген я изкарахте ебахти и култа разбираш ли! Вземи си един Рекс 2-ра генерация като искаш брутална визия и вървеж! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове