Marcus 76 #1 Публикувано 27 Септември, 2009 Докато си играх онази вечер с поставянето се сетих че имам фотоапарат в колата и си викам чакай да напрайм една сесия тука да има за поколенията Аз си купих пълен комплект за да не си усложнявам живота. Доста се чудих дали да избера ОЕМ или афтърмаркет, но всички ментета се залепят с някакво двойнозалепващо което не ми вдъхва доверие. Какво включва комплекта: 1. Самите ветробрани, дъждобрани или както им е там заглавието на български. 2. 4бр. винтчета с плоска глава 3. 10бр. клипсове, по 5 за всяка страна. 4. 4бр. шайби 5. 2бр. Clips A 6. 4бр. Clips B 7. 2бр. Clips D 8. 2бр. Clips H 9. 2бр. Clips F (F,D и H изглеждат напълно еднакви) 10. Seals, 3 размера, по 2 броя от всеки, представляват дунапренче с двойнозалепващо, най-големите така и не влезнаха в употреба. Монтаж (подбирах снимките по качество, произволно от лявата и дясната врата) 1. Сваля се стъклото, и внимателно се издърпва гуменото уплътнение в което ляга стъклото при вдигнато положение, от едната страна до колонката, колкото да се освободи ъгъла, а от другата до огледалото. Тази част която е под огледалото е добре да си остане там. Ако случайно се измъкне трябва да се размонтира огледалото за да си влезе на мястото. Маха се така наречения Giude Clip, онова малко пластмасово нещо дето стърчи и заради което е изрязано така уплътнението. Той е ненужен, не че и преди това знаех за какво служи ама айде. 2. Там от където махнахме Guide Clip-a, се почиства и се лепкат seals (лепкащите дунапренчета). 3. Поставяме самия visor, предната пластинка влиза между основата на огледалото и уплътнението, а задната е Г-образна и си влиза зад широката лайсна. 4. С маркер или нещо друго бележим къде се намират дупките, за да знаем къде да монтираме скобите на които се държи всичко. Аз имах под ръка само тънка отверка и с нея направих по една точица. За скобите които са в двата края имах фабрично дупки които до момента не се ползват но си бяха там, отбелязах само средните 3. 5. Нареждаме скобите както следва, общо са 5 В крайно ляво и крайно дясно, там където са дупките - скоба тип B, в тях има резба и се закрепят с винтчетата от комплекта. На втора позиция, там където беше Guide Clip-a и сложихме дунапренчетата е скоба тип F, позиционира се точно и се законтря със скоба тип A. (здраво натискане с отвертка докато влезе) Следващите скоби, D и H се поставят на отбелязаните вече места свободно, те се държат от уплътнението. 6. Внимателно връщаме уплътнението на мястото му и внимаваме да не разместим скобите D и H, изместване с 2-3мм не е проблем Проверяваме дали стъклото се вдига нормално, с повечко натискане уплътнението си влиза на мястото. 7. Време е да поставим клипсовете с които се държи visor-a. От двата края, където са скобите тип B се поставя и по една шайба от долната страна понеже са с по-големи отвори. Това е крайния резултат: Надявам се да съм бил полезен на някого Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 27 Септември, 2009 Хубуу си направил с тея ветробрани, и аз още чакам моите поръчани от Кало комерс някви полски, уж мноо ги хвалят че хубави били ама да видим казаха началото на октомври ще доидат. Твоите колко кинта са? и от къде ги купи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #3 Отговорено 27 Септември, 2009 Моите са от ebay.co.uk голям късмет, спечелих ги на търг за 40 паунда, крайната цена дойде около 150 лева с доставката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #4 Отговорено 27 Септември, 2009 този е полски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове