PREDATORA 1 #1 Публикувано 27 Септември, 2009 (Редактирано) Здравейте колеги... карам дел сол 94-та година спортно окачване с гуми 205/45/16 предни 205/50/16 заднислед като дигна над 100 километра колата почва да шаралеее по пътя на ляво на дясно от какво може да бъде ?!?ако трябва др характеристики да дам...и другият проблем автоматична скоростна кутия (японците ли не са го направили или тря се пипне нещо) давам му да кара само на 2-ра и на 6500 оборота ми пуска 3-та (без да съм мръднал лосчето на 3-та) до сега съм карал 3 автоматика не е имало такова нещо ... къде е проблем-а ?!? Редактирано 27 Септември, 2009 от PREDATORA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 27 Септември, 2009 Реглаж сходимост ?Нещо разбито по окачването / накрайници, шарнири, тампони..... / ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #3 Отговорено 27 Септември, 2009 Според мен 99% имаш някой изпуснал амортисьор. Огледай ги внимателно, за газовите мисля, че ако идеш на стенд ще ти кажат какво е положението, а маслените просто се вижда самия амортисьор как е протекъл !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #4 Отговорено 27 Септември, 2009 Смени си гумите,завърти задните от пред и пробвай.Точно същият проблем съм имал при няколко коли и се оказват гумите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #5 Отговорено 27 Септември, 2009 ....задни големи тампони .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PREDATORA 1 #6 Отговорено 27 Септември, 2009 Смени си гумите,завърти задните от пред и пробвай.Точно същият проблем съм имал при няколко коли и се оказват гумите немога да ги обърна защото търкат че са по големи и немога да завивам .. а погледнах задните прожини отдоло дето се подпират на едната е счупена на 2 места др на 3 малки парченца липсват... може и от това да е ще ги сменя всичките направо цялото окачване... това добреа скоростната кутия някой да има някаква идея и защо голф 3 GTI 115 коня като включи 3-та ме издухва направо на 3-та нещо няма power някаква идея от какво може да бъде това ?!? филтъра е нов (аз съм с 1.6 125) а той (2.0 115) обортомера му е 7к оборота моя е 8.500 и пак невиждам логика на първа и 2-ра предавка да върим равно и на 3-та да ме издухва все едно съм спрял : Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #7 Отговорено 27 Септември, 2009 Джантите са ти големички явно.Стандартно са 185/14ки .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #8 Отговорено 28 Септември, 2009 Ako беше с ръчка според мен Голфа нямаше да има шанс.Братовчед ми има 1.6 VTEC 126 коня дел сол и въпреки, че оборотомера е до 8 няма как да иде до там, защото няма спортен режим на автоматика а и на свободен ход удря прекъсвача на 7 и нещо. Колкото до голфа има доста НМ така че колкото повече се увеличава скоростта, толкова повече му идва тягата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PREDATORA 1 #9 Отговорено 28 Септември, 2009 "НМ" ще рече? на автоматика може да няма спортен режим обаче като му дам само първа и гас до доло бие прекъсвача на 8к и не превклиучва правя пресечка от 5-10 метра на прекасвач без проблеми давам му само 2-ра да кара и на 6.5к ми включва 3-та без разрешение :@ нз защо и на какво се дължи , в Велико Търново на гонките зареди това ме победи 2-рия ... включи ми 3-та на 6.5к оборота и тоя мина покрай мен все едно съм спрял.. същото като с голф-а на 3-та имам чувстово че няма тягата на какво се дължи (или тря му бутна 1 турбо да го по оправи или чипче) и ако може каже някой за тея скорости що са така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #10 Отговорено 28 Септември, 2009 Просто си вземи VTI с ръчни скорости.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #11 Отговорено 28 Септември, 2009 НМ ще рече ВЪРТЯЩ МОМЕНТ (Нютон-метра) КПД-то на колата, колкото повече НМ толкова повече тегли на висока скорост и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PREDATORA 1 #12 Отговорено 28 Септември, 2009 НМ ще рече ВЪРТЯЩ МОМЕНТ (Нютон-метра) КПД-то на колата, колкото повече НМ толкова повече тегли на висока скорост и т.н. може да ми е тъп въпроса .. как може да се дигне ?!? въртящият момент ?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #13 Отговорено 28 Септември, 2009 Слагаш си двигател с по-голяма кубатура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #14 Отговорено 28 Септември, 2009 Слагаш си двигател с по-голяма кубатура Или турбо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #15 Отговорено 28 Септември, 2009 по-скоро друга хонда Дел сол ESI+автоматик не е бегачка... същото мога да кажа за прелюда ми 5ген с типтроник скорости Върви,но не е за гонки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #16 Отговорено 28 Септември, 2009 (Редактирано) Не че искам да ви убивам филма за по-големите двигатели и турбота АМА не ви ли се струва малко нередно голф 115 кс да го минава ??? Според мен имаш нещо куцо по колата. Не че малкия Втек върви кой знае колко ама малкото ГТИ трябва да го биеш за голямото с тая автоматична кутия няма как да стане.а това че се мендилка по пътя може да е от големите гуми. просто най-малката неравност ти дърпа волана. Редактирано 28 Септември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #17 Отговорено 28 Септември, 2009 Поне по каталог-до 100 ги дават за еднакво време,но съм сигурен ,че тези 16ки го товарят допълнително.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #18 Отговорено 28 Септември, 2009 Максималната мощност на Del Sol 125 коня е на 6600 об./мин. Не виждам причина да го изтискваш след това, така че 6500 са си добри обороти за смяна. Просто толкова върви колата, ако беше ръчка, щяхте да сте на кантар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PREDATORA 1 #19 Отговорено 28 Септември, 2009 Максималната мощност на Del Sol 125 коня е на 6600 об./мин. Не виждам причина да го изтискваш след това, така че 6500 са си добри обороти за смяна. Просто толкова върви колата, ако беше ръчка, щяхте да сте на кантар.има разлика като превключа на по големи обороти имам по ускорение правихме си опити с него и като удари прекасвача и ударя др предавка го дърпам и на 3-та :Хспоред мен нещо куца тая 3-та предавка... не ми харесва как върви на нея Не се бях сетил за гумите както каза murderaтой е с 15-ки на 195а аз съм 16-ки на 205 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #20 Отговорено 28 Септември, 2009 намери за 1-2 ръна 2 14ки на 185/60 отпред и тествай как ще е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PREDATORA 1 #21 Отговорено 28 Септември, 2009 намери за 1-2 ръна 2 14ки на 185/60 отпред и тествай как ще еа отзад ? какви трябва да са ? или няма значение важни са предните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PHOTOCH 0 #22 Отговорено 28 Септември, 2009 Колега, да не би да си сега със зимни гуми?Провери, защото симптомите ми говорят за това.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PREDATORA 1 #23 Отговорено 29 Септември, 2009 Колега, да не би да си сега със зимни гуми?Провери, защото симптомите ми говорят за това..ГОЛФА е с зимни гуми аз съм с летни Kumho гуми :Х нямам думи ... има някъв проблем по тая хонда тря върви повече след 120-130 километра я няма никаква ... по нанадолнището немога да я спра ама на баир и на равно не ми харесва :Х май ще мисля варянт с чип Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #24 Отговорено 29 Септември, 2009 колега,от този чип на стоков мотор-не бих очаквал много коне... поне без генерация/спортно гърне/колектор-само ще набуташ пари за ефект,който може и да не усетиш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове