didofity 7 #1 Публикувано 26 Септември, 2009 Здравеите колеги имам един проблем които незнам как да разреша.Става вапрос за д15б7 сивик сменил сам антифриз,термостат,датчик колата загрява нормално пуска си перката всичко е ок ,но стрелката ми не марда в движиние стои на минимума а на място малко по горе.ако някои може да ми каже кво да правя ще сам му благодарен мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 26 Септември, 2009 (Редактирано) ами най-добре върви при някой който е виждал хонда и преди. ако искаш сам да си отстраниш проблема (примерно не ти се ходи по "майстори" - напълно разбираемо е ) започни с датчика за стрелката. Намира се точно под делкото. Той е с ЕДИН кабел пред него (към радиатора) има още един Т татчик, който е за компа - той е с два кабела. Та .... ако семерингата на делкото ти отърва масло е възможно да е омаслено крачето на датчика. От там понеже маслото е проводник може да ти замасява буксата към стрелата и от там да не иска стрелката да се вдигне . Другата възможност е да не ти бачка самия уред на таблото. Извади буксата от датчика, влез в колата и за секунда дай контакт. Ако стрелката тръгне да се вдига ряско и стигне червената зона веднага върни контакта. Уреда е наред ! стигаме варианта че няма масло по датчика и уреда бачка: ами най -вероятно самия датчик се е прецакал. Тогава трябва да му премериш съпротивлението му спрямо маса . Това се прави на студен и на загрял двигател и трябва да е в определени норми. точните стойности в момента не ги знам ама утре ако не си отстранил проблема ще ги измислим п.п. някой мод може да мръдне темата на място Редактирано 26 Септември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 27 Септември, 2009 еееее teror1sta, маслото е един от най-добрите изолатори, как го нарочи за проводник не знам. щом ти мърда стрелката колега, дори и малко, значи проблема надали да е от таблото. смени си датчика дето ти каза колегата и ще си дойде всичко на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 27 Септември, 2009 моя грешка !!! не се изразих точно маслото е изолатор, обаче съм виждал много пъти как омаслено чукче и наковалня правят страхотни проблеми от него. та от там го свързах че може да е проблем. п.п. горялото масло да ли и то е изолатор или става проводник ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didofity 7 #5 Отговорено 27 Септември, 2009 колеги и датчик и термостат сам сменил и антифриз става вапрос че стрелката не стои нормално (малко под средата) иначе като гледам си работи !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #6 Отговорено 27 Септември, 2009 Стрелката винаги стои малко под средата и това е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #7 Отговорено 27 Септември, 2009 (Редактирано) Да не ти е прецакан и новия термостат.Пробвай да пуснеш по инерция и виж дали пада още температурата,ако пада термостата не затваря и стои отворен Редактирано 27 Септември, 2009 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #8 Отговорено 27 Септември, 2009 термостата и датчика са му сменени и си работят перфектно,ще търсим причината на друго място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 27 Септември, 2009 я направете една снимка къде е стрелката като загрее. както каза KpaTyH стрелката НЕ стои по средата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didofity 7 #10 Отговорено 27 Септември, 2009 да не стои на средата стои на парвата черта всеедно е студена и като пусна парното пада на нула всеедно не работи двигатела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #11 Отговорено 27 Септември, 2009 От това което пишеш излиза, че точно термостата седи отворен. Щом парното неработи както трябва и стрелката показва , че температурата пада значи датчикът и стрелката вътре са си наред.Как разбрахте, че термостата работи перфектно? Стрелката всъщност като загрее колата стои не малко ами доста под средата. Някъде на 1/3 дори зимата може би още мъничко по-надолу.Направи снимка къде стои преди и къде след като пуснеш парното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didofity 7 #12 Отговорено 27 Септември, 2009 не парното работи духа студено а брат колата работи перфектно разбирасх ли пуска си перки загрчва си духа топло само стрелката показва долу на парвата черта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 27 Септември, 2009 (Редактирано) тества ли си уреда на таблото да не е сдухал ? в смисъл ти я гледаш че работи ама то с гледане не става. Редактирано 27 Септември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #14 Отговорено 27 Септември, 2009 на црх-а ми стрелката си седи една идея под средата, на други хонди които съм карал също. щом въпросната е почти на студено, значи има проблем. щом сте сменяли датчика(за уреда на таблото, а не за перката) и термостата и сте сигурни, ч бачкат значи остава механичен или друг проблем в саото табло. и това, че сте сменили датчика НЕ значи, че той работи както трябва или не е дефектен. 100% гаранция няма, виждали сме ги такива. ако сте проверили термостата и сте сигурни, че той е добре това ви остава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #15 Отговорено 28 Септември, 2009 За мен е прецакан термостат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #16 Отговорено 28 Септември, 2009 Защо не свалите термостата и не го изпробвате? Котлона, съд с вода, термометър до поне 100 градуса. Пускаш котлона на ниска степен(за да може температурата на водата и термостата да е колкото се може по-еднаква). Ако до 85, най-много 90 градуса не е НАПЪЛНО отворил, термостата, бягаш до магазина за друг. Даже 90 са много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #17 Отговорено 28 Септември, 2009 (Редактирано) по скоро в случая трябва да се гледа кога почва да отваря. Трябва до (то зависи на колко градуса е ) примерно 78 градуса да е напълно затворен, а както каза LAMER до 90 градуса напълно отворен! Редактирано 28 Септември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #18 Отговорено 28 Септември, 2009 (Редактирано) Проблема е решен смених му малкият датчик под делкото/този с едното кабелче/ и аварията е отстранена Редактирано 28 Септември, 2009 от kleni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #19 Отговорено 28 Септември, 2009 колеги и датчик и термостат сам сменил и антифриз става вапрос че стрелката не стои нормално (малко под средата) иначе като гледам си работи е нали беше сменен ? В смисъл кажете дали тоя е бил сменян и е бил дефектен или сте сменили първо някой друг датчик. Да си имаме едно на ум ако някой му се наложи да сменя. Ако е бил бъгав кажете от къде сте го купили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didofity 7 #20 Отговорено 28 Септември, 2009 значи под делкото има два датчика както казва колегата единиа е по малак от другиа и е забутан на мама ....................... нали а ние смених ме само по големич отделно има и осхте един за перката но него не сме го пипал явява се че този малкия е за показанието на стрелката а другия мисля че е за компа нешто мерси все пак за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #21 Отговорено 28 Септември, 2009 ако искаш сам да си отстраниш проблема (примерно не ти се ходи по "майстори" - напълно разбираемо е ) започни с датчика за стрелката. Намира се точно под делкото. Той е с ЕДИН кабел пред него (към радиатора) има още един Т татчик, който е за компа - той е с два кабела. е аз съм ви го написал ама няма кой да чете Здраве да е , важното че проблема е отстранен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове