Barba 21 #1 Публикувано 26 Септември, 2009 Здравейте мисля да сложа спортен филтър на ЦРВ-то на бащата Въпроса ми е такъв откъде да го купя и по-важното къде да го монтирам и кои части трее да махна. Ето снимка единственото което не ми е ясно по нея е N:2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 26 Септември, 2009 (Редактирано) Нищо нема махаш, скии ся д ати редим далаверата, гледам че си от София и си късметлия щото само там ги има. Филтъра е J&R френски са, гарантирам за качеството на филтъра ползвал съм такъв на старите ми коли и поне ролята си като филтър изпълнява на 100% не дава нищо освен въздух да мине зад него въпреки че на пръв поглед изглежда рехав, тествал съм го ! Ето ти саита а магазина да не кажеш че е мързи да търся. http://www.heed-auto.com/index.php?option=...3&Itemid=57Начи говорим за филтър на мястото на оригиналния, репленсмънт дет му викат, без да режеш тръби да преправяш и да се занимаваш с глупости. От филтъра не очакваи чуеда нито колата ша литне с него нито ще вземе да гори по малко, малко променя звука в високите но не реве като резачка Струва 85лева с 10 % отстъпка са но го няма наличен ша тряя си го поръчаш, може да ти кажат че за твоята кола нямат такъв в каталога щото за 128 кониовия мотор наистина го нямат но тои е същия като на 147 коня така че можеш да им споменеш за тоя пропуск в каталога им Ама сега виждам на снимката че твоя е 147 коня така че няма да имаш проблем Каталожен номер F200192Филтъра идва омаслен и готов за употреба, после се почиства с комплектът същата фирма на цена 35 лева стига за 3 почиствания ако си икономичен Това е от мен. Редактирано 26 Септември, 2009 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 26 Септември, 2009 Ниш кво, говорих с пичовете ако се съберем повече хора за филтри ще направят още по добра отстъпка, може да ударим 20% , с Мината съм говорил и тои иска поне 2 броя че да не и 3 за 3 те си коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #4 Отговорено 26 Септември, 2009 в кюпа съм и аз поне за 1-2 броя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barba 21 #5 Отговорено 27 Септември, 2009 (Редактирано) Дотук много добре обаче да те питам за тия филтри на колко КМ се чистят и/или сменят.И точно си пасват в кутията ли ? Редактирано 27 Септември, 2009 от Barba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #6 Отговорено 27 Септември, 2009 Наистина вземи си, филтър който да стой на същото място като обикновения !!! Просто малко се усеща разлика в звука на смукателния колектор и за мен това е по-добрия варянт. В кутията си е предпазен най-вече от вода. Ако си с конус извън кутията според мен ще трябва доста да внимаваш с локвите.Аз съм с K&N за кутията и го чистя на 10 000 км като я обслужвам. А Относно чистенето препарата поне моя на K&N струва 40 лева и стига поне за 15 филтъра, предполагам и другите ще са така.Има и друг варянт ако не ти се дават 30-40 лева за препарат има сервизи които взимат по 5 лв за чистене. Така че ако взимаш препарат може да се групирате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 27 Септември, 2009 Колега какъв е тоя препарат дето стига за 15 филтъра, я даи снимка или поне напиши количествата които съдържат опаковките. Че то си е по далавера другия път да си взема от него какво като не е същата марка като филтъра, поне ще имам да го чистя до де е жива колата !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #8 Отговорено 27 Септември, 2009 (Редактирано) K&N е препарата. Струва 35-40 лева. Опаковките са Почистващ препарат 355мл. + смазка след почистване 192мл. Дотук съм почистил 3 филтъра и съм изхабил около 1/4. Като се има в предвид, че прекалявам с нанасянето на почистващия препарат. почистването става по следния начин: Първо се премахват по-големите предмети, ако има листа и разни такива с някаква мека четчица. Филтъра се напръсква обилно с почистващия препарат и се слага в съд с 1-2 литра топла вода ( не вряла ) Трябва водата да покрива целия филтър. След 1-2 часа се изплаква обилно със студена вода и се оставя да изсъхне, но не принудително както правят някои хора със сешоари и печки След като сте сигурни, че е изсъхнал се напръсква от около 20-30 см със смазката. Не е добре да го олеете целия със смазка Само фино пръснат стига. Редактирано 27 Септември, 2009 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 27 Септември, 2009 Брех и моите препарати са толкова големи, ама имам маи за още веднъж само, демек 3 пъти всичко. Но при мен препарата за почистване пише да се залее филтъра и да се кисне в него 15 мин а за да се залее тоя филтър си иска бая материал при теб се потапя и в топла вода от там икономисваш. ще го пробвам другия път по твоя начин да видя какша се изчисти и колко препарат ще хвръкне. Иначе от спрея за омасляване маи че имам поне за още 2-3 пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barba 21 #10 Отговорено 27 Септември, 2009 Eто тук пише как се почистват както са казали производителите. http://www.heed-auto.com/components/com_vi...-78-catalog.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barba 21 #11 Отговорено 27 Септември, 2009 А последно на колко км се чисти ..... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #12 Отговорено 27 Септември, 2009 (Редактирано) Производителите не са ли написали на колко се чисти?Колега неразбирам защо питаш, после ние ти отговаряме, накрая си отговаряш сам...Може да го изчистиш на 5-10-20 хиляди км. Тези филтри не се запушват толкова лесно както обикновените... точно това ми харесва, че двигателя дори с доста мръсен филтър си взима спокойно въздух и не се мъчи. Може да си го чистиш когато прецениш, че му е време, зависи и къде караш колата... Редактирано 27 Септември, 2009 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 28 Септември, 2009 Моя за 10000км през лятото се зацапва доволно добре През зимата , тоест ако сега го сложа почистен предвид по влажния сезон и по малкото прах може да изкара и повече от 10 х.км но всичко е относително. Принципно си го чистя на обслужване на колата на 10х.км. Иначе както каза колегата дори добре задръстен пак си пропуска достатъчно въздух, не е като хартиените като се затлачат и спънат цялата кола. Аз хартиените ги сменям на 5х.км щот в тея градове с тоя прах на 5 вече на нищо не мяза филтъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове